Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Elloksen vaatteista? Onko laadukkaita?

Vierailija
11.04.2018 |

Joskus kauan sitten ostin ellokselta aina vaatteita ja mun mielestä ne oli huonolaatusia. Nukkaantuivat, venyivät ja vanuivat miten sattuu jo yhden pesun aikana, vaikka pesin ne ohjeiden mukaan.

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan paskoja. osta vaikka viinaa sillä rahalla.

Vierailija
2/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Siellähän merkkituotteitakin. Espritin paitoja tulee tilattua, mutta ihan elloksen omia vaatteita myös, lapsille adidasta ym. Sukat ja alushousutkin ostan ja triuphin rintaliivit. Kengätkin kivoja. Aina joku oma tarjous menossa.

Vierailija
4/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän surkeaa laatua nykyisin. Tuurilla saattaa saada jonkun suht hyvälaatuisen vaatteen mutta samojenkin tuotteiden välillä laatu heittelee tosi paljon. Itse tykkäsin aina tilata useamman kpl samaa vaatetta jos sopivan löysin mutta pahimmillaan esim. kankaan laatu oli ihan erilainen vaikka sama tuote kyseessä :O

"merkki"vaatteet (addut ym.) sitten tietysti asia erikseen mutta niitä Elloksen omia vaatteiden tilaamista ei voi kyllä todellakaan suositella. Huonoa kangasta, ompeleet purkaantuu, saumat kierossa... Paidat kutistuu pesussa napapaidoiksi vaikka kuinka pesee ohjeen mukaan ja kuosittelee kosteana.

Vierailija
5/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan laatu on vaihteleva. Kannattaa lukea tuotteiden arvostelut. Niistä erottuu helmet ja täysin toivottomat tapaukset.

Vierailija
6/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne Elloksen myymät merkkivaatteet on täyttä kuraa, mutta kun ostat saman vaatteen Stockalta, niin se on hyvälaatuinen... Ei ku...

Elloksen "omista merkeistä" en mene sanomaan mitään, mutta pointtina lähinnä, että saa sieltä ihan samanlaistakin laatua kuin muualtakin.