Mies puhui kosimisesta "rengastamisena"
Olipa taas äärimmäisen romanttista. Kosinta meni niin, että mies sanoi aamupalapöydässä "Eikös nyt olis hyvä aika rengastaa sut kun saatiin tää kämppäkin"
Muutimme siis yhteen. Sanoin että tarvitsen miettimisaikaa, olemme olleet kuitenkin yhdessä vasta vuoden.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te muutitte yhteen jos et ole suhteesta varma? En siis halua aukoa päätäni, vaan mua kiinnostaa tämä aidosti, miten tällaiseen ratkaisuun päädytään, vaikkei ole valmis sitoutumaan pitkäkestoisesti?
pääsi miehen lompakolle.
Juntin peruspäiväraha ei ole motiivi maisterin alentaa itsensä.
Kuulostaa hirveälle tyypille. Yök.
Ettekö te ennen ole moista kuulleet? Mä olen kuullut sitä käytettävän ihan yleisesti ja se on ihan hauska sanonta, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.
Katoitko äske vanhoja salkkareita maikkarilta :D? Siinä se lasse sano jotai joonatanille cindyn rengastamisesta ja ne söi sit aamupalaa
Vierailija kirjoitti:
Katoitko äske vanhoja salkkareita maikkarilta :D? Siinä se lasse sano jotai joonatanille cindyn rengastamisesta ja ne söi sit aamupalaa
Tällasta se on kun peruskoulun jälkeen teinit jää kotiin makoileen ja haaveileen ja tekemään provoaloituksia.
Hohhoi. En käytä tuollaista kieltä, mutta en myöskään katselisi naista joka loukkaantuu tuollaisesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tommosia ne juntit on.
Kysyykö että pitäisiköhän meidän lempiä? Tai heiluttaa lakanoita?
Kun pieraisee niin huutaako freedom?
Huudattaako urheiluselotusta?
Sanooko että pitää mennä istunnolle kun menee vessaan?
Taidan olla naimisissa juntin kanssa.
Hän ei kyllä puhu lempimisestä tai lakanoiden heiluttamisesta, vaan telakoitumisesta, mutta sama asia.
Taitaa siis olla junttinörtti.
Ei se haittaa, on se niin ihana. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te muutitte yhteen jos et ole suhteesta varma? En siis halua aukoa päätäni, vaan mua kiinnostaa tämä aidosti, miten tällaiseen ratkaisuun päädytään, vaikkei ole valmis sitoutumaan pitkäkestoisesti?
Öhh? Nykyaikana on tapana ensin katsoa miten se yhdessä asuminen ja avoliitto sujuu ennenkuin lupaudutaan naimisiin. Omat kodit ja pelkkä seurustelu on kuitenkin niin eri asia kuin saman talouden jakaminen. Vai lankesinko nyt trolliin?
Miten ihmiset ovat ennen onnistunut solmimaan avioliittoja ilman näitä pitkiä testausaikoja? Nykymaailma on todella omituinen.
Niin ja sitten kärvisteltiin niissä huonoissa liitoissa, kun mies ei ollutkaan samanlainen mitä tapailuvaiheen perusteella näytti ja erotakaan ei kehtaa. Tosi jees. Oletko tosissasi sitä mieltä, että on ihan fiksua alkaa miettimään häitä ennen kuin ollaan edes puoli vuotta katsottu sitä yhteiseloa? Itse olen siinä mielessä vanhanaikainen, että kihlaus tarkoittaa sitä, että ollaan tosissaan menossa naimisiin eikä se ole enää mikään mietintä vaihe vaan silloin aletaan häitä suunnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhh? Nykyaikana on tapana ensin katsoa miten se yhdessä asuminen ja avoliitto sujuu ennenkuin lupaudutaan naimisiin. Omat kodit ja pelkkä seurustelu on kuitenkin niin eri asia kuin saman talouden jakaminen. Vai lankesinko nyt trolliin?
Miten ihmiset ovat ennen onnistunut solmimaan avioliittoja ilman näitä pitkiä testausaikoja? Nykymaailma on todella omituinen.
Niin ja sitten kärvisteltiin niissä huonoissa liitoissa, kun mies ei ollutkaan samanlainen mitä tapailuvaiheen perusteella näytti ja erotakaan ei kehtaa. Tosi jees. Oletko tosissasi sitä mieltä, että on ihan fiksua alkaa miettimään häitä ennen kuin ollaan edes puoli vuotta katsottu sitä yhteiseloa? Itse olen siinä mielessä vanhanaikainen, että kihlaus tarkoittaa sitä, että ollaan tosissaan menossa naimisiin eikä se ole enää mikään mietintä vaihe vaan silloin aletaan häitä suunnittelemaan.
Ja nytkö avioliitot ovat hyviä? Hirvittävän paljon noita avioeroja on siihen nähden. Ei taida testauksesta olla mitään hyötyä. On tullut ihan todistettuakin niitä tapauksia, kun ensin ollaan avoliitossa testattu 7 vuotta ja menty naimisiin ja liitto ei ole muutamaa vuotta kauempaa kestänyt.
No onhan se rengastus kivuttomampaa kuin polttomerkintä.
Ja tuollaisen rengastuksen voi onneksi aina perua.