Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhui kosimisesta "rengastamisena"

Vierailija
11.04.2018 |

Olipa taas äärimmäisen romanttista. Kosinta meni niin, että mies sanoi aamupalapöydässä "Eikös nyt olis hyvä aika rengastaa sut kun saatiin tää kämppäkin"

Muutimme siis yhteen. Sanoin että tarvitsen miettimisaikaa, olemme olleet kuitenkin yhdessä vasta vuoden.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa hänet lintujenrengastuskurssille.

Vierailija
2/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te muutitte yhteen jos et ole suhteesta varma? En siis halua aukoa päätäni, vaan mua kiinnostaa tämä aidosti, miten tällaiseen ratkaisuun päädytään, vaikkei ole valmis sitoutumaan pitkäkestoisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia ne juntit on.

Kysyykö että pitäisiköhän meidän lempiä? Tai heiluttaa lakanoita?

Kun pieraisee niin huutaako freedom?

Huudattaako urheiluselotusta?

Sanooko että pitää mennä istunnolle kun menee vessaan?

Vierailija
4/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te muutitte yhteen jos et ole suhteesta varma? En siis halua aukoa päätäni, vaan mua kiinnostaa tämä aidosti, miten tällaiseen ratkaisuun päädytään, vaikkei ole valmis sitoutumaan pitkäkestoisesti?

pääsi miehen lompakolle.

Vierailija
5/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat huomenlahjaksi puisen kauhan.

Vierailija
6/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatpas olla hankala tipu.

Noh, se rengastaa sitten jonkun toisen.

Vierailija
7/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosia ne juntit on.

Kysyykö että pitäisiköhän meidän lempiä? Tai heiluttaa lakanoita?

Kun pieraisee niin huutaako freedom?

Huudattaako urheiluselotusta?

Sanooko että pitää mennä istunnolle kun menee vessaan?

😂😂😂

Vierailija
8/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajatteli olevansa hauska. Minua kosittiin sanomalla, että "kai me tossa voitas poiketa ne sormukset ostamassa" . Tapahtui siis kaupungilla kultasepän liikkeen ohi kulkiessamme. Kelpasi minulle varsin hyvin.

Vierailija
9/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se autonrengasmainos vuosituhannen vaihteessa... rengasta rakkaimpasi ja alla kuva kumirinkuloista :)

Vierailija
10/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutit yhteen miehen kanssa vuoden yhdessä olon jälkeen, jos olet noin epävarma?

Vierailija
11/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitte yhteen ja tarvitset miettimisaikaa? Mihin?

Vierailija
12/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vaihdat miestä. Onneksi huomasit yhteen muutaessasi, että miehesi ei ole romanttinen. Kannattaa alkaa katsella uutta miestä, joka taitaa romanttiset eleet. Se takaa hyvän yhteiselon ja pitkän ja vakaan liiton. 

Vierailija
13/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttyyhän sitä pelivaraa jättää, jos naapurin Paavo esittää maatamullistavan elokuvakosinnan tuollaisen töksättelyn sijaan. 

Kävikö mielessä, että miestä saattoi jännittää?

Vierailija
14/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttyyhän sitä pelivaraa jättää, jos naapurin Paavo esittää maatamullistavan elokuvakosinnan tuollaisen töksättelyn sijaan. 

Kävikö mielessä, että miestä saattoi jännittää?

Joskus ihan oikeasti poikalapsen äitinä miettii, että miten sitä saa opetettua kaiken mahdollisen tuolle pojalle. Oikeanlaiset kosinnat, oikeanlaiset seurustelurituaalit, oikeanlaiset tavat ostaa lahjoja, oikeanlaisen suhtautumisen äitiinä, jos alkaa seurustelemaan jne..

Onpa tullut mieleen jopa sellainen, että pääsisi paljon helpommalla, jos olisi homo.

Vierailija
15/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattele positiivisesti: jos näyttäisit yhtään enemmän saimaannorpalta niin mies olisi varmaan ehdottanut sulle seurantapantaa.

Vierailija
16/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhh? Nykyaikana on tapana ensin katsoa miten se yhdessä asuminen ja avoliitto sujuu ennenkuin lupaudutaan naimisiin. Omat kodit ja pelkkä seurustelu on kuitenkin niin eri asia kuin saman talouden jakaminen. Vai lankesinko nyt trolliin?

Vierailija
17/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ajatteli olevansa hauska. Minua kosittiin sanomalla, että "kai me tossa voitas poiketa ne sormukset ostamassa" . Tapahtui siis kaupungilla kultasepän liikkeen ohi kulkiessamme. Kelpasi minulle varsin hyvin.

Kelpais mullekin tämmönen oikein hyvin. En kestäisi mitään spektaakkelia. Sellaiset pistää aina miettimään, että kenen vuoksi se kosinta oikein on järjestetty. Yleisönkö?

Vierailija
18/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ajattele positiivisesti: jos näyttäisit yhtään enemmän saimaannorpalta niin mies olisi varmaan ehdottanut sulle seurantapantaa.

😂 Mun kaverille kävi näin. Erohan siitä tuli.

Vierailija
19/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhh? Nykyaikana on tapana ensin katsoa miten se yhdessä asuminen ja avoliitto sujuu ennenkuin lupaudutaan naimisiin. Omat kodit ja pelkkä seurustelu on kuitenkin niin eri asia kuin saman talouden jakaminen. Vai lankesinko nyt trolliin?

Miten ihmiset ovat ennen onnistunut solmimaan avioliittoja ilman näitä pitkiä testausaikoja? Nykymaailma on todella omituinen.

Vierailija
20/31 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika pellolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme