Kuinka pääsen miespelostani?
Kuinka pääsen miespelostani?
Oon 25-vuotias nuori nainen jolla ei koskaan ollut miehenmallia eikä oikeastaan minkäänlaista tervettä suhdetta miehiin.
Päämääränä ei ole tarkoitus päätyä pari- tai kaverisuhteeseen vaan saada itselle positiivisia kokemuksia miehistä ja näin saada negatiivinen ajatusmalli muuttumaan.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
Taustat tarkemmin:
- isä, ukit ja sedät kuoli kun olin pieni
-äidin pitkäaikainen miesystävä oli minua kohtaan lapsuudessa todella ilkeä ja etäinen vaikka siskoani kohteli hyvin
- suvun muita miehiä ei kiinnostanu meidän tilanne ja ainoat yhteydenpidot oli suvun naisen kanssa
- koulussa olin se ujo hiljainen tyttö, joka pyöri muiden kaltaistensa kanssa eikä kaverustunut poikien kanssa
- murrosiässä paha akne ja sillonen puhevika söi itsetunnon rippeet ja eräs poikajoukkio otti silmätikuksi ja haukkui aina käytävillä kaikken kuullen mm. rumaksi ja kuvottavaksi
- äidin toinen miesystävä paljastui mielialahäiriöiseks tuurijuopoksi ja uhkasi psykooseissaan tappaa meidät kaikki
- lukiossa ja korkeakoulussa on tullut oltua jätkien kanssa tekemisissä mutten osaa keskustella luontevasti miesten kanssa
- sama töissä
- muutama mies töistä ja harrastuksista pyytänyt ulos mutta ajatus seurustelusta ja kaikki siihen liittyvästä ahdistaa suunnattomasti
+ Jokeri: panikoidu jos mies korottaa ääntään tai suuttuu
Pitää löytää fiksu mies, jolle voit heti alkuun selittää tuon asian jotta se voidaan huomioida. Ehkä joku noista jotka pyysivät sinua ulos?