Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "pappantunut" aivan täysin

Vierailija
10.04.2018 |

Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?

Kommentit (249)

Vierailija
201/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?

Tee miehesi kanssa välitilinpäätös elämässänne. Katsokaa, mikä on muuttunut ja miten toivoisitte elävänne jatkossa.

Muuttakaa arjessanne ainakin pari asiaa, eli toimikaa toisin kuin nyt.

Tehkää jotain säännöllisesti myös yhdessä: ruokaa, kävelylenkki tai muuta sellaista.

Vierailija
202/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomia kommentteja taas..ap poistuu nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliuliuikuti

Vierailija
204/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia 40+:na sinkkuna (kuten minä) on todella vaikeata löytää sopivia ehdokkaita. Muutenkin ihmisillä on omat kangistuneet kaavansa, mutta vastassa on lähinnä todella vanhan näköisiä ja oloisia setiä, joiden huippuhetket menevät sohvalla lätkän parissa tmv.

Tai sitten ollaan vaihtoehtoisesti fanaattisia sinkkuja ja yritetään saada huippukuntoa jatkuvasti salilla, mutta loppujen lopuksi ei yhtään ketään varten, vaan rakastetaan omaa itseä ja sitä salia enemmän kuin yhtäkään naista. 

Vierailija
205/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia 40+:na sinkkuna (kuten minä) on todella vaikeata löytää sopivia ehdokkaita. Muutenkin ihmisillä on omat kangistuneet kaavansa, mutta vastassa on lähinnä todella vanhan näköisiä ja oloisia setiä, joiden huippuhetket menevät sohvalla lätkän parissa tmv.

Tai sitten ollaan vaihtoehtoisesti fanaattisia sinkkuja ja yritetään saada huippukuntoa jatkuvasti salilla, mutta loppujen lopuksi ei yhtään ketään varten, vaan rakastetaan omaa itseä ja sitä salia enemmän kuin yhtäkään naista. 

Niin ne on monet naisetkin mummoontuneet. Heilläkin omat tapansa ja kaavansa. Nuo mainitsemasi "fanaattiset sinkut" etsivät tarpeeksi tasokasta naista. Ei ole helppo löytää, kun puolestaan tasokkaalle naiselle ei kelpaa kukaan. Kaikki haluaa parempaa, mihin rahkeet riittää.

Vierailija
206/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ehkä osaisi olla ihmisen kanssa, jolla on kamalasti jotain pitkän tähtäimen tulevaisuudensuunnitelmia ja haaveita. Tykkään elää päivä kerrallaan, ei tarvitse sit pettyä jos/kun unelmat eivät toteudukaan. Elämä on mukavaa silloin, kun sitä saa elää juuri sillä tavalla miltä milläkin hetkellä tuntuu.

Vierailija
207/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan miehellä ei mitään suurempia unelmia ole. Mulla oli alussa aika vaikea hyväksyä sitä, koska mielestäni, tottakai, kaikilla on unelmia! Otin sen loukkauksena, että hän ei unelmoi elämästä juuri minun kanssani eikä siksi osaa nimetä yhtään unelmaa. Nyt olen alkanut pikkuhiljaa ymmärtämään häntä. Syy on ehkä se, että olen ymmärtänyt elämän realiteetit ja joutunut pettymään useasti. Elämä on helpompaa ja mukavampaa, kun sille ei aseta liian tiukkoja raameja. Lisäksi lukuisten pettymysten jälkeen sitä on oppinut tyytymään vähempään. On kiitollinen sellaisista perusasioista, eikä tavoittele tähtiä taivaalta.

Vierailija
208/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität olevasi ap?Häivy senkin trolli

Vierailija
209/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus on, että miehet rupsahtavat todella nopeasti ja menettävät haluttavuutensa. Harmaissa hiuksissa, kaljuuntumisessa, rypyissä, kaljamahassa ja paksuuntuneessa ja löystyneessä nahassa ei ole mitään seksikästä. Persekin alkaa miehillä roikkumaan jo ennen kolmikymppisiä.Vaihtamalla paranee

Vierailija
210/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen työssäkäyvä iltatissuttelija (nytkin menee punkkua niin kuin aina), mutta mua luullaan lapsellisen ulkonäköni vuoksi säännöllisesti alle kolmekymppiseksi ja monesti myös tiukkapipouskovaiseksi ja absolutistiksi.vähän niinkuin toi Ap on.

Vierailija
211/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on, että miehet rupsahtavat todella nopeasti ja menettävät haluttavuutensa. Harmaissa hiuksissa, kaljuuntumisessa, rypyissä, kaljamahassa ja paksuuntuneessa ja löystyneessä nahassa ei ole mitään seksikästä. Persekin alkaa miehillä roikkumaan jo ennen kolmikymppisiä.Vaihtamalla paranee

Karu totuus myös naisilla. Yksityiskohtia luettelematta, niin paikat roikkuu ja ryppyyntyy. Ylipainosta puhumattakaan.

Vierailija
212/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli nelikymppinen työssäkäyvä iltatissuttelija (nytkin menee punkkua niin kuin aina), mutta mua luullaan lapsellisen ulkonäköni vuoksi säännöllisesti alle kolmekymppiseksi ja monesti myös tiukkapipouskovaiseksi ja absolutistiksi.vähän niinkuin toi Ap on.

Jos yli nelikymppisenä tissuttelet joka ilta, niin kyllä se väistämättä näkyy ulkonäössäsi vanhentavasti.

Vierailija
213/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne on monet naisetkin mummoontuneet. Heilläkin omat tapansa ja kaavansa. Nuo mainitsemasi "fanaattiset sinkut" etsivät tarpeeksi tasokasta naista. Ei ole helppo löytää, kun puolestaan tasokkaalle naiselle ei kelpaa kukaan. Kaikki haluaa parempaa, mihin rahkeet riittää.

Joo, toki on omat tavat ja kaavat kaikilla, se on se ensiongelma. Mutta jos on lapseton nelikymppinen nainen, niin ei moni musta ihan mummumainen vielä ole. Toisaalta eipä itseni kaltaisia pahemmin ole eli lapsettomia. :D Eli juu, monet niistä, joilla on lapsia, ovat mummumaisia. Paitsi ne helmet, jotka ovat säilyttäneet myös palasia omasta identiteetistään ja omasta elämästään ja antavat arvoa omalle ajallekin.

Ajan tässä itse sitä takaa, että arkena en itse pahemmin meikkaa, mutta noin muuten pidän itsestäni huolta, pukeudun asiallisesti, käyn siellä ja täällä. Toki sinkkuna nykyään helposti nököttää kotonakin, mutta innostun aina seurasta. Minusta tuntuu, että moni mies on silleen, että "nääh, miks mä lähtisin keikalle/elokuviin/teatteriin/baariin/syömään/salille/ostaisin vaatteita/huolehtisin itsestäni".

No, viiskymppisenä oon sitten varmaan itsekin jo ihan rupsahtanut eli ei auta laittautumiset eikä mitkään. Voi pysytellä kotona tylsästi.

Vierailija
214/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa. Vaihtoon ja uusi menevä kaveri rinnelle. Elämä on nyt ja tässä.

Vierailija
215/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisella "papalla" sitten tekee? Itse en pidä näin tylsästä elämästä.

Aisankannattajaksi.

Mä voin tulla panemaan sua (mieluiten anaaliin).

Vierailija
216/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta en voi olla kertomatta exästäni, joka oli nelikymppinen erotessamme. Ero johtui viimeisimmästä löydöstään, väsyin lopultakin jatkuvaan uskottomuuteen. Mutta siis: 5-kymppisenä ukolle iski se kuuluisa villitys. Osti ensin rullaluistimet. Heh. Sitten sirkuspyörän. Heh HEH. Sitten moottoripyörän. Sissus sentään.

Toki oli tiukasti sen löytönsä kanssa koko ajan. Mutta mitä tekivät työkaverit: 50-vuotislahjaksi tälle uusionuorelle ostivat reinot! Minulla riitti huutonaurua tuon kuultuani.

Eli ap, älä huolestu vaan odottele ukkosi 5-kymppisiä. Sitten alkaa tapahtua!

Vierailija
217/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität olevasi ap?Häivy senkin trolli

Ehkä hän on ap? 

Vierailija
218/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta en voi olla kertomatta exästäni, joka oli nelikymppinen erotessamme. Ero johtui viimeisimmästä löydöstään, väsyin lopultakin jatkuvaan uskottomuuteen. Mutta siis: 5-kymppisenä ukolle iski se kuuluisa villitys. Osti ensin rullaluistimet. Heh. Sitten sirkuspyörän. Heh HEH. Sitten moottoripyörän. Sissus sentään.

Toki oli tiukasti sen löytönsä kanssa koko ajan. Mutta mitä tekivät työkaverit: 50-vuotislahjaksi tälle uusionuorelle ostivat reinot! Minulla riitti huutonaurua tuon kuultuani.

Eli ap, älä huolestu vaan odottele ukkosi 5-kymppisiä. Sitten alkaa tapahtua!

Eli sua harmitti kun ukkosi hommasi paremman naisen tilallesi sekä ison määrän mukavia leluja ajanviettekseen.  

Reinot on ihan käypäset jalkineet, joten en käsitä tuota huutonauru juttuasikaan.... ehkä väärät lääkkeet? 

Vierailija
219/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla taitaa olla testosteronit alhaalla.  Lääkityksellä hoituu.  Yliannostus voi kylläkin laukaista ennenaikaisen keski-iän kriisin. Mutta tuleehan se kuitenkin siinä n. 45 vee jälkeen.  Silloin menee monella auto, akka ja työ vaihtoon.  Kesäksi on saatava moottoripyörä ja nahkapöksyä.  Jos ne nahkapöksyt ei mene omaan jalkaan, niin seuralaiselle.  Tsemppiä.

Vierailija
220/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille mopo.