Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa syntyvyyden lasku

Vierailija
09.04.2018 |

Onko muita? olen toki itse vela, mutta eipä se näytä lapsia tekeviäkään kiinnostavan tehdä niitä useampia kappaleita enää nykyisin. en ihmettele kun suurin osa näistä joiden nyt "pitäisi" tehdä ovat niitä kaamean ysärilaman kokeneita lapsia.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä avauskaan näytä kiinnostavan :D

Vierailija
2/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä mielessä pitäisi huolettaa, ettei kukaan ole maksamassa minun eläkkeitäni, sitten kun olen vanha kurppa. Mutta ei minua muuten ihmislajin tai edes suomalaisten olemassaolo niin liikuta, etenkään sitten kun veivi lentää nurkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että olet masentunut. Et ehkä diagnosoidusti etkä varsinkaan ole hoidossa. 

Vierailija
4/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannu etytä syntyvyys olis laskussa (ikävä kyllä).

Maailma hukkuu ihmisiin ja ihmisen tuottamaan paskaan.

Ne jotka vinkuvat syntyvyyden laskusta, kuuluvat pöpilään, ei ole hoksottimet oikein päin.

Vierailija
5/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannu etytä syntyvyys olis laskussa (ikävä kyllä).

Maailma hukkuu ihmisiin ja ihmisen tuottamaan paskaan.

Ne jotka vinkuvat syntyvyyden laskusta, kuuluvat pöpilään, ei ole hoksottimet oikein päin.

Eiköhän tässä puhuta Suomesta. Täällä syntyvyys on laskenut aika rajusti.

Vierailija
6/69 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minuakaan, kunpa oliskin totta, mutta kun ei ole. montakos miljardia meitä nyt täällä olikaan tällä hetkellä tätä tuholaislajiamme..

Vierailija
7/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon suurin ongelma ja kaiken juurisyy on valtava väestönkasvu.

Vierailija
8/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä ihmettä.

Vierailija
9/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" mitä ihmettä.

Sama juttu. Ja sama juttu kaikissa näissä syntyvyys ketjuissa.

Vierailija
10/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten into ottaa koira lemmikikseen on räjähdysmäisessä kasvussa. Tilastokeskuksen kulutustutkimuksen mukaan kotitalouksissa on nyt 800 000 koiraa, kun neljä vuotta sitten määrä oli 630 000.

:D

Nää suojelee maapalloa ottamalla lihansyöjän hoiviinsa ja jättää kakarat tekemättä.

Vierailija
11/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskuksen väestönmuutostietojen mukaan vuonna 2016 syntyi 52 814 lasta. Syntyneiden määrä on nyt pienentynyt kuutena vuonna peräkkäin. Syntyneitä oli 2 658 lasta eli 4,8 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2015. Tämä vuosittainen lasku on suhteellisesti mitattuna suurin 1970-luvun alun jälkeen.

Vierailija
12/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 000 koiraa!!!!

Siis 800 0000 KOIRAA ja 53 000 lasta!!!!!.

Miettikää nyt vähän!!!!!!

Vierailija
13/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siinä mielessä pitäisi huolettaa, ettei kukaan ole maksamassa minun eläkkeitäni, sitten kun olen vanha kurppa. Mutta ei minua muuten ihmislajin tai edes suomalaisten olemassaolo niin liikuta, etenkään sitten kun veivi lentää nurkkaan.

*reps*

Nämä minun eläkkeeni "maksajat" jäävät eläkkeelle ennen kun ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnykellä :D

Vierailija
14/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on suuri rumien ja yksinkertaisten ihmisten avohoitolaitos. Hyvä että ovat sen verran fiksuja/aikaansaamattomia etteivät lisäänny enää.

Sukujen perinnöt tulevat kasautumaan entistä pienemmälle porukalle mikä tulee mukavasti eriyttämään kantalapset nollasta aloittaviin maahantilijoista seuraavien vuosikymmenten aikana. Toiset omistavat kaiken (rahat ja kiinteistöt) ja toiset joutuvat raatamaan halutessaan omistaa jotain.

Vierailija
15/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, aivan se ja sama. Olen jo varmistanut selustani ja vietän mukavan loppuelämän tapahtui mitä tapahtui, poislukien pandemia, ydinsota, zombieapocalypse. Myös kiinnostukseni politiikkaan, asioihin vaikuttamiseen on kadonnut.

Minun jälkeeni vedenpaisumus.

Vierailija
16/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

800 000 koiraa!!!!

Niin? Koirista on paljon enemmän iloa kuin lapsista.

Vierailija
17/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eläkkeiden maksu vaan se, kuka teitä vanhuksia sitten hoitaa.

Maapallon liikaväestöön liittyvät ongelmat eivät ratkea, vaikka koko Suomi asukkaineen tuhoutuisi.

Vierailija
18/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

800 000 koiraa!!!!

Toinen luku on yhteismäärä ja toinen luku on yhden vuoden aikana syntyneet. Miksi vertailet näitä keskenään? Lapsia on enemmän kuin koiria.

Vierailija
19/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 000 koiraa!!!!

Toinen luku on yhteismäärä ja toinen luku on yhden vuoden aikana syntyneet. Miksi vertailet näitä keskenään? Lapsia on enemmän kuin koiria.

Suomalaisten into ottaa koira lemmikikseen on räjähdysmäisessä kasvussa. Tilastokeskuksen kulutustutkimuksen mukaan kotitalouksissa on nyt 800 000 koiraa, kun neljä vuotta sitten määrä oli 630 000.

Vierailija
20/69 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, aivan se ja sama. Olen jo varmistanut selustani ja vietän mukavan loppuelämän tapahtui mitä tapahtui, poislukien pandemia, ydinsota, zombieapocalypse. Myös kiinnostukseni politiikkaan, asioihin vaikuttamiseen on kadonnut.

Minun jälkeeni vedenpaisumus.

Sama täällä. Loppuelämä turvattu, mukava maa ja paikka asua (ei Suomi). Eläkkeen saan kahdesta maasta joissa kummassakin työskennellyt yli 20 vuotta. Vapauteni ansainnut!

Maapallo on auttamattomasti pilattu ja myrkytetty. Ei mitään järkeä hankkia tänne pentuja, paitsi oma itsekkyys! Jälkikasvu jää kärsimään. Oikea rakkauden teko?

Pitäkää tunkkinne.