Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkemisen jälkeinen silmien turvotus - miten kauan kestää?

Vierailija
09.04.2018 |

No kävi niin että viime yö meni syystä x itkiessä ja tänä aamuna ihan kamala turvotus, en edes tunnistanut itseäni peiliin katsoessa, ihan todella omituisesti turvotti silmäluomia. Koskaan aiemmin ei ole käynyt niin enkä eilen edes itkenyt mitenkään erityisen paljoa, joskus olen siis itkenyt enemmän ja näyttänyt paremmalta... Nytkin vielä ylemmät silmäluomet ihan "ryppyiset" turvotuksen takia ja normaalisti tähän mennessä on näyttänyt jo normaalilta. Pelottaa että luomet jää tälläisiksi! :D Ahdistaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudo niitä jollain viileällä. vaikka lusikat pakastimeen hetkeksi.

Vierailija
2/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haudo niitä jollain viileällä. vaikka lusikat pakastimeen hetkeksi.

Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla. Aamulla haudoinkin heti jo pyyhe+jääpala yhdistelmällä mikä normalisoi hieman tilannetta että ylipäätään kehtasi mennä töihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin kai olet kokeillut jo kylmää vettä kasvoille? Upotat vaikka koko naamas vesiastiaan. Jännä juttu, itsellä silmien turvotus lähtee aina jossain parissa tunnissa pois. Juo vettä, tee kasvoille lymfahieronta ja kasvojumppa.

Vierailija
4/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sinulla muuten lievää nestehukkaa joka aiheuttaa tuon "ryppyisyyden" ja kerta on noin kauan kestänyt. sen voi saada aikaiseksi itkemälläkin...

Vierailija
5/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itkee illalla, kannattaa käydä huuhtelemassa kasvot/silmät vedellä ennen kuin alkaa nukkua. Olen huomannut että se vähentää turvotusta olennaisesti verrattuna siihen, että itkee itsensä uneen.

Vierailija
6/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkohan sinulla muuten lievää nestehukkaa joka aiheuttaa tuon "ryppyisyyden" ja kerta on noin kauan kestänyt. sen voi saada aikaiseksi itkemälläkin...

Voi olla. Normaalisti jos olen itkenyt niin iltapäivällä sitä ei enää edes huomaa. Tosin koskaan en ole herännyt näin kummallisen näköisenä mitä tänään, ihan kauhistutti... Siksi ihmetyttää mutta toivottavasti huomenaamulla ei enää olisi merkkiäkään tästä... ap

Vierailija
7/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo luomien turvotus on inhottavaa. Miten itkeminen voikaan vaikuttaa niin paljon.

Minulla on pakastimessa sellaiset silmien päälle laitettavat pellavansiemen täytteiset sydämet. Yritin viimeksi niillä, kurkkuviipaleilla ja viilennetyillä lusikoilla vähentää turvotusta, mutta tuntui ettei ollut mitään vaikutusta.

Taisin itkeä piinaavaa silmätulehdusta ja töihin olin menossa.

Vierailija
8/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itkee illalla, kannattaa käydä huuhtelemassa kasvot/silmät vedellä ennen kuin alkaa nukkua. Olen huomannut että se vähentää turvotusta olennaisesti verrattuna siihen, että itkee itsensä uneen.

Mulla taas tästä ei ole koskaan ollut mitään apua.. ihan yhtä variksenpelättimen näköisenä herään aina.. ei taida olla mitään ihmekikkaa jolla turvotuksen oikeasti saisi laskemaan piakkoin. :/

Vierailija
9/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

# 7 tuo silmätulehdus ei ollut tarttuva.

Vierailija
10/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kofeiiniseerumi, poistaa turvotusta, joskus kestää koko seuraavan päivän. Voi olla kanssa jotain kosketusihottumaa/ärsytystä.

Vierailija
11/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola taisi joskus neuvoa, ettei itkun päälle kannattaisi nukkua. Kylmää silmille, ja kyllä se turvotus vähitellen laskee. Aikamoiset makkaraluomet olen itsekin joskus itselleni itkenyt. Tsemppiä!

Vierailija
12/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lola taisi joskus neuvoa, ettei itkun päälle kannattaisi nukkua. Kylmää silmille, ja kyllä se turvotus vähitellen laskee. Aikamoiset makkaraluomet olen itsekin joskus itselleni itkenyt. Tsemppiä!

Makkaraluomet, niin osuva! :D 

Vierailija
13/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pari ruokalusikkaa hetkeksi jääkaappiin tai pakastimeen ja haudo  sitten niillä  silmiäsi. Toinen vaihtoehto on käytetyt kylmät teepussit.

Vierailija
14/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pari ruokalusikkaa hetkeksi jääkaappiin tai pakastimeen ja haudo  sitten niillä  silmiäsi. Toinen vaihtoehto on käytetyt kylmät teepussit.

Olen nyt itse duunissa itkusilmillä ja pelkkä ajatus kylmistä teepusseista tuntui jo helpottavalta, haha. Onneksi pääsee kohta kotiin. Tuota pitää ehdottomasti kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi