Unelmahäät 9.4
Kommentit (177)
Eiköhän hän oman sairautensa hoida ja hallitse. Jokaisen oma asia.
Aivan ihana perhe ja häät, just sellaiset joihin itsekin haluaisin osallistua! Viime vuosina tullut oltua vieraana suurehkon budjetin häissä, toiset oli ihan hyvin suunnitellut mutta juhlat jäykät. Kuluja tuli vieraillekin paljon. Toiset miljööltään aivan ihanat mutta morsian raskaana ja hermoraunio. Bestman ei osallistunut häihin ja osa läheisistä riitaantui niin pahoin etteivät ole tekemisissä. Ja ihan ilman viinaa tappelivat. 😂
Mielettömän rento morsian! En nähnyt sitä valmista kakkua, mutta miesjoukolle annetut ohjeet oli niin ylimalkaiset että saattoi tulla mitä vaan.
Johtuuko murteesta vai miten tuli niin leppoisa vaikutelma. Kaukana hirviömorsiamesta!
Ihana pari, juuri toisilleen tehty ja ihanat lapset. Onnea heille 💕
Ja näitä jaksojako ei sitten niin millään voi nähdä netissä? Onhan tämä nyt ihmeellistä.
Mäkin luulin että morsian on iältään 35-40 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa jo oleva kolmen lapsen äiti saatetaan avioliiton siunaukseen...
Juu-u, kyllä nyt sitten jeesus varmasti taivaasta tuomitsee tuollaisen synnint
Ei tässä mitään jeesusta tarvita tuomitsemaan, onhan meillä av-mammat :D
"Hoidan diabetestani aktiivisesti tupakalla, alkoholilla ja roskaruualla" -morsian. Hyi helvetti.
Netissä? kirjoitti:
Ja näitä jaksojako ei sitten niin millään voi nähdä netissä? Onhan tämä nyt ihmeellistä.
Se uusitaan viikon ajan melkein joka päivä.
TimoT kirjoitti:
"Hoidan diabetestani aktiivisesti tupakalla, alkoholilla ja roskaruualla" -morsian. Hyi helvetti.
Diabetes on nykyään niin hyvin hoidettu sairaus, että ihminen voi elää ihan normaalia elämää. Voi tupakoida, juoda ja vaikka syödä sitä roskaruokaakin. Elää siis ihan normaalia elämää. Tuskinpa täällä kaikki muutenkaan aina elää niin kuin terveyssuositukset sanelee. Itse en kyllä tupakoi, enkä oikeastaan käytä alkoholiakaan ja syön roskaruokaa vain hyvin harvoin, mutta ei minua haittaa, jos joku muu elää toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa tuo tekopyhyys kun joka paikassa raikuu #metoo mutta tuollainen täti kun ahdistelee niin eihän siinä mitään. Auta armias jos kuvaaja olisi ollut nainen jolle setämies olisi kommentoinut.. oikeasti kuvottavaa.
Mä en ymmärrä miksi kuvaaja ei potkaissut pilluun sitä lehmää,
Sitä se mummo kaipas.
Hääpari oli symppis, mut vieraiden joukossa oli outo lihava pieni mies.
Pervo nainen tekisi hyvin jos pyytäisi kuvaajalta julkisesti anteeksi. Tai kuka tietää, ehkä he päätyivät kimppaan ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi härski täti oli? :o
Niiden koko suku on härskiä
Apinansukua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi härski täti oli? :o
Niiden koko suku on härskiä
Savolaiset ovat aika härskiintyneitä :O
Siksi muutin pois..
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määpä oon Tuusniemeltä kotosin😍😊
Tuttuja bongailen tässä jaksossa😊Minun toinen koira on Tuusniemeltä 🤣
Sano hälle terkkuja😍😂
Ok! Tässä se nukkuu sylissä 😊 ja toinen jalkopäässä.
Eipä varmasti olis tullut käytyä Tuusniemellä ellei koiraa ois haettu sieltä. Lupsakkaa ja vieraanvaraista porukkaa, syötettiin ja kahvitettiin ennen kuin päästettiin kotimatkalle.
Hei, meillä on varmaan koirat samasta paikkaa haettu. Kultsu? :D
Katsokaa ensin omaa elämäänne ja jälkikasvuanne miten meni omasta mielestä.Sanonta katso omaa lastasi niin tiedät millainen itse olet.Ei kannata arvostella muita kun oma elämä ei oo ihan puhdas
Eli päin persettä.