Mies johon kaikki ihastuvat, en kestä!
Meillä on töissä eräs n 40 v mies, joka kieltämättä on mukava ja puoleensa vetävän näköinen. Ihan hullua miten havaitsen KAIKKIEN naisten olevan ihastuneita häneen. Jos puhun hänestä, osa mainitsee sen ääneen, osalla silmät välähtää, osa näyttää muuten vaan siltä että vatsaa kouraisee ja sukat pyörivät jaloissa :D miten noloa!! Ollaanko joku fanityttölauma? Nuoret, vanhat, seurustelevat, naimisissa olevat, äidit ja vapaat ihan yhtälailla. Täytyyhän hänenkin huomata se jos minäkin huomaan. Hävettää ja naurattaa :D
Oletteko muut törmänneet vastaavaan?
Kommentit (57)
Onhan se noloa. Kaveri ihastuu työpaikallaan aina noihin, on helposti myyty jos jollain on käytöstavat ja vähän sosiaalista pelisilmää. Mun miehellä ei ole mitään fanilaumaa mutta muutama sinnikäs seuraaja. Hän on ystävällinen ja ajattelevainen ja jotkut naiset menevät tyystin hämilleen (käy sääliksi, arvelen että heitäkin ovat miehet lähinnä kaltoinkohdelleet kuten minua ennen kuin tapasin mieheni).
Kerrankin oltiin yhdessä erittäin hienossa ja onnistuneessa juhlatilaisuudessa, jonka mieheni kollegan vaimo oli lähes yksin järjestänyt. Tämä miehen kollega oli juhlien keskipiste ja kiitti puheessaan KAIKKIA muita paavia myöten paitsi juhlat järjestänyttä vaimoaan. Näin miten hän oikein pieneni tuolissaan. Mieheni huomasi tämän myös ja pyysi hänet ulos savukkeelle. Mies kertoi hänelle miten törkeää tuo kokonaan unohtaminen oli ja että hän aikoo huomauttaa asiasta kollegalleen. Takaisin tultuaan mieheni tekikin niin, tosin vaivihkaa. Hänen kollegansa nolostui ja alkoi pahoitella ja hyvitellä. Tämä nainen oli niin kiitollinen että pillahti itkuun ja kipitti mieheni perässä koko loppuillan. Myöhemmin, melko humalassa hän tunnusti miehelleni jo rakastuneensa häneen mutta pelkää olevansa hänelle liian vanha. :D
Tällaisia tapauksia on ollut vuosien varrella kourallinen ja osa vieläkin odottaa josko tuo pääsisi vapaille markkinoille, ihan kyselevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavan lapsellista menoa. Inhoan just semmosta kanamaista fanittamista. Kehtaattekin, aikuiset ihmiset. Hoitaisitte hommanne ja menisitte kotiinne.
No niin on!! Mikä ihme kaikkiin järkeviin, kunnollisiin naisiin on iskenyt? Kunnon kanalauma ollaan ja palvotaan maata sen jalkojen alla :D eikä kehdata, kaikkia varmaan hävettää yhtä paljon! Ap
Joillakin ihmisillä on karismaa. Meillä on töissä yksi tuollainen nainen. Sinkku, mutta sellainen, joka pitää selvästi työasiat erillään miesasioista eikä oo lainkaan flirtti. Erittäin nätti, mutta ei yhtään korostetulla tavalla, sellaisen luonnollisen ja tyttömäisen oloinen. Helkutin fiksu ja työnsä osaava, mutta ei mitenkää korosta sitä. Aluksi kaikki naiset sitä vähän kateellisina kyräili, mutta jotenkin on niin aidon mukava ja avulias, että sai naisetkin puolelleen. Miehistä taas huomaa, kun posket punoittaa ja jopa ne kaikkein mörökölleimmätkin, jotka ei puhu juuri kellekkään, tykkää siitä. Kahvitunnilla koko ilmapiiri muuttuu kun tää astuu sisään, miehet korjaa ryhtiä, tekee nopeasti tilaa pöytään, kaikkien suu leviää hymyyn... jännä ilmiö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös töissä vastaavanlainen mieshenkilö ja sattuu olemaan sama toimialakin. Etteikö olisi peräti sama henkilö, josta puhetta? 😀
Joka tapauksessa satun tietämään, että ko. henkilö on käynyt läpi usemmatkin firman friidut ja nämä tyttöparat ovat ihastuneet tähän mieheen korvia myöten saamatta vastakaikua tunteilleen. Patjaksi ainoastaan kelpaavat. Ikärajoitteitakaan kaverilla ei tunnu olevan, sillä kaikki 25 — 50 vuoden välillä tuntuvat kelpaavan. Iäkkäämät daamit tosin ainoastaan siinä tapauksessa, jos niistä on jotain hyötyä uralle.
Ja näistä vallotuksista luonnollisesti leveillään poikien saunailloissa.
Tämä mies on naimisissa ja isä, jolla ei ole tarkoitustakaan erota vaimostaan ja hän on täydellisen tietoinen omasta vetovoimastaan, vaikkei sitä ulospäin näytäkään. Mites muutenkaan.
Väittäisin, vaikka kovin hyvin en tapausta tunnekaan, että kaverissa on narsistin vikaa. En vaan voi ymmärtää, miksi naiset niin usein lankeavat näihin tapauksiin. Vaimoa kyllä käy sääliksi.
Älä pilaa tätä, tämä mies on täydellinen :'P hän ei ikinä pettäisi vaimoaan paitsi jos hän rakastuisi syvästi juuri minuun :D ap
Tämä, siis haloefektin vaikutus, on muuten naisille ominainen piirre.
Kun mies on komea ja omaa sosiaalista statusta, naiset päättelevät tämän perusteella miehen olevan kunnollinen ja luotettava. Tutkimusten perusteella jo pelkkä ulkonäkö riittää: pitkä mies koetaan älykkäämmäksi, jykeväleukainen mies luotettavammaksi, matalaääninen mies hauskemmaksi, jne.
Tämä korostaa entisestään sitä kuinka naiset pitävät samasta miehestä. Tasokas mies (komea, statuksekas) koetaankin täydelliseksi.
Kyllähän tuota voisi hyvin kutsua fanityttölaumaksi. Eräs kaverinkaveri Facebookissa oli sellainen naistenmies, että hänen seinällään vilisi kehuja niin pojilta kuin tytöiltä. Kyseistä henkilöä en ole koskaan tavannut, mutta tämä meidän yhteinen tuttumme on minun ikäiseni, ja olimme silloin molemmat (samassa) lukiossa.
Joku kommentoijakin kuvaillut tuota "naurettavan lapselliseksi menoksi", ja vastaavaa näyttää todella esiintyvän lapsillakin, mistä evidenssinpoikasena toimikoon tämä sitaatti laulusta "Poika johon ihastuu", jonka Maija Helander lauloi Tenavatähdessä 1993:
"Se tytöt kamppaa ja suuren rotan kouluun tuo
ja luokan yli lentosuukon suo.
Se oli sellainen poika, johon ihastuu,
vaan siitä varmaan äiti vihastuu!"
Olis se hieno kokea tuollainen suosio joskus.
Mutta mielummin olen kuitenkin tällainen Clint Eastwoodmainen yksinäinen susi. Laitan stetsonin päähäni, vedän tupakan ja ratsastan hevosellani kohti uusia maisemia.
Voi kyllä, eiköhän joka työpaikassa ole tuollainen mies! Yleensä ne on vielä niin suloisia, että kaikki niistä tykkää, muut miehetkin :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota voisi hyvin kutsua fanityttölaumaksi. Eräs kaverinkaveri Facebookissa oli sellainen naistenmies, että hänen seinällään vilisi kehuja niin pojilta kuin tytöiltä. Kyseistä henkilöä en ole koskaan tavannut, mutta tämä meidän yhteinen tuttumme on minun ikäiseni, ja olimme silloin molemmat (samassa) lukiossa.
Joku kommentoijakin kuvaillut tuota "naurettavan lapselliseksi menoksi", ja vastaavaa näyttää todella esiintyvän lapsillakin, mistä evidenssinpoikasena toimikoon tämä sitaatti laulusta "Poika johon ihastuu", jonka Maija Helander lauloi Tenavatähdessä 1993:
"Se tytöt kamppaa ja suuren rotan kouluun tuo
ja luokan yli lentosuukon suo.
Se oli sellainen poika, johon ihastuu,
vaan siitä varmaan äiti vihastuu!"
Ihana kommentti :) tämä on jotenkin niin höntti ketju että tulee ihan hyvälle mielelle!
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, eiköhän joka työpaikassa ole tuollainen mies! Yleensä ne on vielä niin suloisia, että kaikki niistä tykkää, muut miehetkin :)
Millä alalla mahdat olla? Minäkin haluan samalle alalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia on. Onko se pitkä ja lihaksikas ja komea, miehekäs ja hauska?
Lisäksi ystävällinen, vähän huolehtiva ja matala ääni. Kaupan päälle fiksu ja hyvä esiintymään. Ap
Vähän kuin minä mut Mä oon paska esiintymään
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä eräs n 40 v mies, joka kieltämättä on mukava ja puoleensa vetävän näköinen. Ihan hullua miten havaitsen KAIKKIEN naisten olevan ihastuneita häneen. Jos puhun hänestä, osa mainitsee sen ääneen, osalla silmät välähtää, osa näyttää muuten vaan siltä että vatsaa kouraisee ja sukat pyörivät jaloissa :D miten noloa!! Ollaanko joku fanityttölauma? Nuoret, vanhat, seurustelevat, naimisissa olevat, äidit ja vapaat ihan yhtälailla. Täytyyhän hänenkin huomata se jos minäkin huomaan. Hävettää ja naurattaa :D
Oletteko muut törmänneet vastaavaan?
Kyllä, meillä yksi naimisissa oleva, saman ikäinen miekkonen saa saman efektin aikaan. Mukava ja rento, puhelias tyyppi, joka on kaikessa mukana. Ei voi olla huomaamatta, kun monelle naiselle tulee sellainen haaveellinen ilme päälle ja silmät loistavat, kun häntä katselevat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia on. Onko se pitkä ja lihaksikas ja komea, miehekäs ja hauska?
Lisäksi ystävällinen, vähän huolehtiva ja matala ääni. Kaupan päälle fiksu ja hyvä esiintymään. Ap
Vähän kuin minä mut Mä oon paska esiintymään
Sama juttu mullakin. Vähän komeampikin pitäisi vielä olla, että naiset olis kunnolla fanittamassa.
Kyllä sen huomaa, kun naiset kuolaa perään. Minulla on työpaikan naiset jonossa työhuoneen ovella ja pikkujoulujen aikaan sama jono on pöytäseuraksi. Sellaista viatontahan se on tietenkin (pääasiassa). Myös kolmen lounaspaikan kassatytöt ja -naiset luovat rakastavia katseita ja yrittävät keksiä jutun aihetta. Harrastan joukkueurheilua vapaa-ajallani ja ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun respassa tai ravintolassa tms. töissä olleet naiset ovat oikeasti etsineet yhteystietoni somesta ja laittaneet viestiä perään sen jälkeen kun ollaan oltu joukkueen kanssa käymässä. Se on jo vitsi joukkuekavereiden keskuudessa.
Koskaan en ole pettänyt ja kohta menen naimisiin. Ihan hauskaa se silti useimmiten on, kun huomaa, että vientiä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, kun naiset kuolaa perään. Minulla on työpaikan naiset jonossa työhuoneen ovella ja pikkujoulujen aikaan sama jono on pöytäseuraksi. Sellaista viatontahan se on tietenkin (pääasiassa). Myös kolmen lounaspaikan kassatytöt ja -naiset luovat rakastavia katseita ja yrittävät keksiä jutun aihetta. Harrastan joukkueurheilua vapaa-ajallani ja ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun respassa tai ravintolassa tms. töissä olleet naiset ovat oikeasti etsineet yhteystietoni somesta ja laittaneet viestiä perään sen jälkeen kun ollaan oltu joukkueen kanssa käymässä. Se on jo vitsi joukkuekavereiden keskuudessa.
Koskaan en ole pettänyt ja kohta menen naimisiin. Ihan hauskaa se silti useimmiten on, kun huomaa, että vientiä olisi.
Höh, älä pilaa meidän päiväunia. Minä ainakin ajattele(i)n olevani myös erityinen tuon miehen mielestä. Vähän ehkä laimensi kun tajusin olevani osa faniLAUMAA :D kyllä siihen kuuluu myös se että jokainen fani tuntee olevansa spesiaalimpi kuin muut. Ap
Täällä minä vaan haaveilen hänestä kuin 12 vuotias konsanaan. Aina kun sähköposti kilahtaa, toivon täydestä sydämestäni että se on häneltä. Ja kyllä laitoin ilmoitukset päälle puhelimeen häntä varten :D voi taivas, täytyy koittaa vierottautua unelmoinnista... muutenkin olisi riittävän kiusallista, mutta se nolottaa että tajuan olevani yksi 20 samanlaisesta! ap
ei kai siinä muu auta, kun alatte vestaamaan jokainen nainen vuorollaan sen komistuksen kanssa. laitatte hyvän kiertämään. ketään ei saa jättää ilman.
Vierailija kirjoitti:
ei kai siinä muu auta, kun alatte vestaamaan jokainen nainen vuorollaan sen komistuksen kanssa. laitatte hyvän kiertämään. ketään ei saa jättää ilman.
No ei todellakaan, se rikkoisi lumouksen!
Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille kuumiksille! Puspus :) ap
Aika mielenkiintoista, että naiset täällä aina väittävät, että kaikilla naisilla on ihan oma miesmakunsa. Kummasti vaan tosielämässä se yksi ihanan ihanan ihana mies onkin kaikkien naisten mieleen, ja he kaikki ihastuvat häneen.