Millaisen panon muistat parhaiten? Kaipaatko sitä?
Itse muistelen mun ja miehen ekaa kertaa. Oltiin yhdessä hotellissa, tietysti hieman humalassa. Oltiin hulluja ja kiimassa keskiyöstä aamupalaan saakka. Sitä tunnetta ja oloa joskus ikävöin.
Kommentit (29)
Vuosia sitten maalla pienessä salissa leffassa ja sain mieheni sormet farkkujen saumalle keskellä jalkoväliä hivelemään just sopivalla voimakkuudella ja paineella niin, että olin menettää kontrollin kokonaan. Istuttiin takana ja edessä oli pari tyhjää penkkiriviä. Huomasin, että hänellä seisoi jo osittain housuista ulkona, koska oli avannut niitä hieman. Hipaisin sen päätä kostoksi, sain huulet huulilleni suutelemaan raskaasti ja kädet hyväilemään tissejäni paidan alta.
Sain pidettyä puhumalla hänet omalla penkillään, vaikka jossain kohtaa hän oli jo lähellä kammeta päälleni.
Lopputekstit tulivat just ajoissa ja mies ehti laittamaan kullin housuihinsa ja sulkemaan vetskansa. Lähellä oli onneksi siivouskoppi johonka sulkeuduttiin nuolemaan, hipelöimään ja lopulta naimaan. Sen lattia ei ollut mitenkään mukava maata alimmaiselle eli mulle, ei varsinkaan iso lihaksikas mies päällä, mutta se tajuton kiihkeys ja nopeus millä mua pantiin, siinä vaan unohtui ihan kaikki muu. Mies halusi aina lähetyssaarnaajaan ja nautin siitä niin paljon, että sain ihania orkkuja panemalla. Niin nyttekkin, yhtäkkiä kihelmöi ja sit vaan tulin. Mies tuli kovaa, eikä ollut mitään millä oltais voitu pyyhkiä jälkeenpäin, mutta nuorina ei välitetty siitä mitään.
Kaipaan kyllä tota spontaaniutta ja semmoista vastustamattoman kiiman tunnetta. Tuon setin muistaa parhaiten, koska se oli rohkein kokemus mulle ikinä. Kiinnijäämisen jännitys oli käsittämätön ja kiihottava olotila.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat on olleet sellaiset hullut ja huumaantuneet panot ilman mitään estoja ja paineita jostain ulkonäöstä tms. Yksi ikimuistoinen huolella järjestetty levaripano auton kannella. Toinen täysin spontaani päähänpisto fiiliksellä "ei mitään menetettävää", hymyttömänä fuckbuddyn työpaikalle, pöytä puhtaaksi ja sormi pilluun: munaa tonne ja nopeesti. Pari kevyttä litsaria hidastelusta ja sain mitä halusin. Pillu märkänä jatkoin omiin pikkujouluihin. Se muistelee sitä vieläkin.
Samanlainen kokemus on mullakin. Oltiin työpaikalla illalla kahdestaan ja tilanne karkasi ihan työasiasta keskustelusta silmäpelin kautta oikein kunnon paineiden purkamiseen. Omassa huoneessa ei sentään sekstailtu, vaan neuvotteluhuoneen pöydällä sain elämäni parasta suuseksiä ja jännänä kontrastina huomaavaiselle lämmittelylle reippaan miehekkään panon. Tapailimme seksin merkeissä myöhemminkin, mutta koskaan ei tunnelma ollut enää yhtä sähköinen kuin tuona talvi-iltana, joka nostaa vieläkin punan poskille. N34
Ainoa mitä muistelen on exäni fistaus. Se pillun venyttäminen siitä että menee 3sormea vs sitten myöhemmin koko käsi siihen pieneen pilluun.
Oli parasta.
Kolmisenkymmentä vuotta sitten yksi pitkä seminaariviikonloppu. Alkoi perjantaina ja kesti sunnuntaihin.
Hotellissa sattui viereiseen huoneeseen samaan tapahtumaan osallistunut upea nainen, jonka olin aikaisemmin työnpuolesta pari kertaa ohimennen tavannut. Hänen huoneensa ei viikonlopun aikaan paljoa kulunut eikä meillä perjantain jälkeen paljon tullut oltua paikalla seminaarissa.
Kertoja en muista, mutta samanlaista menoa ei ole ollut ennen eikä jälkeen. Tuo meidänkin välisemme jäi tuohon viikonloppuun.
Päädyin parikymppisenä kollina baarista 40+ rouvaseurueen mukaan jatkoille. Viini virtasi ja sauna lämpesi. Siinä neljän mamman kanssa löylyjä heitellessä jutut alkoi mennä levottomaksi. Asiat johti toiseen ja tilanne eteni siihen että avoimesti runkkailin rouvien kannustaessa. Heistä pari ei malttanut olla koskettelematta itseään, ja lopulta minuakaan. Tuplasuikkaria alkoi tulla ja kaksi pidättäytyvämpää leidiä poistui kylppäristä. Kohta toinen saunottelemaan jääneistä pyllisti antavasti, ja toinen ohjasi minut sisään. Siinä sitten naitiin ristiin rastiin, oli nuorimies ihmeissään kahden kokeneen rouvan käsittelyssä. Naiset nuoli toisiaan, ja molempien orkku kullin ympärillä tuli tutuksi. Lopulta sain omankin kudin liikkumaan, ja sotkua tuli. Toisen leidin pylly sai oikein komean spermakuorrutuksen, viimeiset tipat, työnnöt ja vavahtelut lykin sen toisen leidin suuhun.
Nukuttiin, aamulla vielä kierros kummankin kanssa erikseen ja kotimatkalle. Hyviä muistoja.
Eräs parhaista. Eka vieras mies kokemus.
Oltiin levillä ,ja mies kiusasi että nyt saisin kokea vieraan miehen.
Kiima alkoi juuri sillä hetkellä,se oli sitä esileikkiä.
Pikkuisen siideriä että viimeisetkin estot loppui .
Levi hotellin tanssi lattia oli sitten se kohtalon paikka.
Mua tanssitti nuori mies jota pyydettiin sitten vuokra mökkiin jatkoille.
Kuinka komealta nuori mies näytti,jännitys teki hulluksi.
Jatkoille lähtijöitä olikin sitten kaksi,mietin että miten saisin hienovaraisesti toisen houkuteltua tutkimaan millaiset pikku housut mulla oli ja kuinka märät .
Kuitenki mökissä huomasin että kummatkin nuoret miehet oli kiinnostuneet minun pillusta.
Sydän tykytti kun näin nuorien miesten seisovat kullit.
En iki mailmassa olis imenyt pesemätöntä kullia, jo tuoksu oli vahvan uroksen tuoksu.
Se sai minut ihan hirvittämään kiimaan.
Minun oli pakko saada siitin sisään.
Sitten aloin saada ,vaikeroi ja sain orkkua ja vaikka voitkin ei enään.
Eihän sitä kuunneltu vaan kaverit olivat sen verran tietoisia mitä kiimaiselle rouvalle tehdään. Kaverit vaihtoivat lennossa nussiaa ja se tunne kun sain molemmat ruiskahtamaan.
Yön aikana sain vielä tupla herkkua,sekin oli eka kerta ,uutta ja ihmeellistä.
Ja jotenkin se teki oman nautinnon että mieheni oli turvana ,uskaltauduin antautua ja nauttia.
Olin 35v ja kaverukset olivat menossa armeijaan. Toiselta nuorelta mieheltä sain poikuuden. Sekin oli jotain jännää se halu ja testo mikä kavereista oli kun pääsivät levittämään vuoteelle ja tyydyttämään halunansa.
Alfana aisurin parin luona on veikeimmät leikit leikktty, on niin kihoittavaa nauda toisen vaimoa miehen palvellessa alistuneena kaikkeen mitä hottiksen kanssa käsketty tekemään, joten aisurikin saanut hyvät nautinnot ja sekin on musta tärkeä pointti.
Mikä olikaan se kysymys?? Kysyttiinkö rakastelusta? Kyllä naisetkin tykkää välillä vaan ihan panna!