Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder turhauttaa

Vierailija
09.04.2018 |

Mulla on ollut nyt jo useemman kuukauden ajan tosi isoja ongelmia Tinderin kanssa. Välillä sovellus ei löydä lähistöltä olevinaan ketään, vaikka asettaisin hakusäteen kaikista suurimmaksi mahdolliseksi. Välillä taas löytää ihmisiä, mutta ruutuun ilmestyy koko ajan samoja naamoja ja vieläpä yleensä täysin samassa järjestyksessä. Ja vaikka painaisin sydäntä kenelle tahansa, niin matcheja ei tule. Tiedän, että omasta profiilistani ei voi olla kiinni, koska mulla on ollut täysin sama profiili aiemminkin ja sain ennen matcheja käytännössä niin paljon kuin vain itse halusin. Yleensä naisilta tuli jopa sellaista palauteta, etteivät olleet törmänneet yhtä hyvään bioon Tinderissä aiemmin.

Tiedän, että saatan kuulostaa aika naurettavalta, mutta mulle Tinder on oikeesti tosi iso asia. Oon tosi ujo luonteeltani enkä ole oikein koskaan uskaltautunut lähestyä naisia livenä. Tinder onkin ollu mulle suoraan sanottuna pelastus ja oon sitä kautta tapaillu monia naisia ja tutustunu tosi ihaniin tyyppeihin. Toisin sanoen tää tilanne harmittaa mua aivan vietävästi, kun tuntuu että koko deittailuelämä on nyt kaatunut Tinderin myötä. En oo saanu siis yhden yhtä matchia moneen kuukauteen.

Oon kokeillu aivan kaikki keinot mitä keksin: kirjautunu ulos ja takas sisään, poistanut koko tilin ja luonut uuden, poistanut sovelluksen ja ladannut uudestaan, testannut tinderin selainversiota ja yhtään mikään näistä toimista ei ole auttanut. Sekä kännykässä, että Tinderissä on uusin mahdollinen päivitys.

Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia? Ja ennen kaikkea tietääkö kukaan näihin ongelmiin ratkaisua?

T. M22, kiitos ja anteeksi :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää Tinderiä kun pariuduin, mutta aikanaan se oli kyllä tosi kiva asia elämässä minullekin. Kuulin, että sittemmin Tinder on muuttunut miehille jotenkin maksulliseksi? Tai että ilmaisversiolla (jos sellainen edelleen on) ei tee mitään, tmv. Voisivatko nuo ongelmasi liittyä tähän? Valitettavasti en osaa tämän paremmin auttaa kun en ole tosiaan enää vuoteen itse käyttänyt.

N40

Vierailija
2/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naama on niin kulunut siellä, ettei kukaan viitti enää tykätä kun olet jo ties kuinka monennella kierroksella.

Itse en ainakaan tykkää samasta ihmisestä kahta kertaa jos tulee tämänkaltaisia ”uusintakierroksia”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niissä on bugi. yleistä. asenna se uudestaan tai tee uusi tunnus

Vierailija
4/6 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse käyttänyt vielä kyseistä sovellusta, mutta ajattelin ladata ja toivoisin että se toimisi. Olen itsekkin aluksi ujo, mutta sitten kun tutustun ihmiseen paremmin niin pystyy jo rennommin juttelemaan. Ja no sitten voin jutella oikeastaan aiheesta kuin aiheesta ilman että se tuntuu mitenkään oudolle. :) N21

Vierailija
5/6 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Naisia ilmaisversiolla löytyy enemmän kuin riittävästi. M43

Vierailija
6/6 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimii. On vaimo ja kiitos Tinderin, nyt on myös rakastaja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan