Millaisen panon muistat parhaiten? Kaipaatko sitä?
Itse muistelen mun ja miehen ekaa kertaa. Oltiin yhdessä hotellissa, tietysti hieman humalassa. Oltiin hulluja ja kiimassa keskiyöstä aamupalaan saakka. Sitä tunnetta ja oloa joskus ikävöin.
Kommentit (29)
Ikävää, jos sitä tunnetta sun miehen kanssa ei ole koskaan enää tullut.........ehkä voisitte yrittää joskus erilaisissa paikoissa? Tai ihan kotona? Jos ei toimi, suosittelen eroa.
Ihmettelen, jos joku mies/ nainen asuu ei-toimivassa seksisuhteessa.
Kyllä muistan, niitä on monta.
Tämä yksi oli ympärileikattu huoltomies, iso muna ja taitava käyttämään sitä. Herkullista. Kaipaan kyllä.
Sellaista ei ole vielä vastaan tullut.
Yksi kiihoittava pettinkikerta, mutta muuten onkin ollut aika ikäviä kokemuksia.
Mulla oli vakipanona ihan älyttömän komea entinen ammattiurheilija isoine varustuksineen. Ja taitoa löytyi.
Oli vielä 10 vuotta nuorempi. Ja kyllä kaipaan. Hän kuitenkin löysi vakituisen tyttöystävän ja uskollisena päätti panosuhteemme. Ollaan kuitenkin väleissä ja kirjoitellaan kuulumisia silloin tällöin.
Muistelen, kuinka parikymppisenä oli paneskellessa eri fiilikset. Oli enemmän kiihkoa ja itse laukesin paljon helpommin. Nykyään (partnerit 40+) miehet valittaa kortsuista ja on kankeampaa, mies ei välitä välttämättä nautinnostani tai sit muuten vaan ei fiilis nouse samalla lailla. Kaipaan sitä, kun mies on ollut tosi kiihottonut olemuksestani ja ei ole ollut ongelmia fiiliksessä, on vain jaksanut sittenkin, vaikka välillä olisi into vähän lopahtanutkin.
kilt. kirjoitti:
Joskus ysärillä tein isomman panon. Muistan vieläkin pankkineidin silmät kuinka ne tuikkivatkaan. Mutta en oikeastaan kaipaa niitä aikoja.
Taidatte olla oikein rahamiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Muistelen, kuinka parikymppisenä oli paneskellessa eri fiilikset. Oli enemmän kiihkoa ja itse laukesin paljon helpommin. Nykyään (partnerit 40+) miehet valittaa kortsuista ja on kankeampaa, mies ei välitä välttämättä nautinnostani tai sit muuten vaan ei fiilis nouse samalla lailla. Kaipaan sitä, kun mies on ollut tosi kiihottonut olemuksestani ja ei ole ollut ongelmia fiiliksessä, on vain jaksanut sittenkin, vaikka välillä olisi into vähän lopahtanutkin.
Mä olen alle 30v. Ja mielestäni juuri tuollaiset 40-45-vuotiaat miehet ovat aivan mahtavaa seksiseuraa. Ps. Olen reilusti ylipainoinoinen, enkä mikään missi, ei ole haitannut menoa, eikä kukaan ole koskaan kortsusta valittanut.
Olin 18 v ja ensimmäisiä kertoja ravintolassa. Jonkin verran olin jo jurrissa, kun mua haki jotain nelikymppinen nainen tanssimaan. No asiat johti siihen että lähdettiin hänen luokseen. Muistan kun taksissa kulli seisoi kuin toteemipaalu. Senkin vielä muistan kun nylkytin epätoivoisesti naista sängyllä, enkä saanut millään orkkua. Aamulla panohalut oli tietty vielä ihan tapissa, joten uudestaan selkään ja jo irtosi. Sitä en tiedä tuliko nainen tyydytetyksi, luulen kylläkin että ainakin silloin illalla tuli kun jynkytys kesti niin kauan. Ihmettelin siinä sängystä noustessani että tulipa multa paljon tavaraa, kun lakanassa oli iso märkä pläntti. Vasta näin viiskymppisenä olen tajunnut ettei ne ollut minusta tulleita nesteitä. Tosi mukava matka kuitenkin, varsinkin kun oli ensimmäinen panokokemus. Puumiakin oli siis jo 80 luvulla :)
Kevyttä sm-seksiä erään eksän kanssa peltoaukealla. Hänellä rivo seksiasuste ja sidoin hänet puuhun. Siihen ainoaan puolen kilometrin säteellä. Pellon laidalla useita maatiloja joista olisi kiikareilla nähnyt hassuja.
M
Sitä varmaan eniten kaipaa että saisi olla rauhassa ilman pelkoa että joku lapsista kuulee tai yllättää. Sen lisäksi sitä että toinen ei pidä varmana nakkina vaan hyvin varovaisesti etenisi...tunnustellen ja odottaen...
16avioliitto vuoden jälkeen on alkanut urautua eikä miehen ulkoinen olemus enää yhtä innostava. Lihaksen tilalla pömppömaha ja hiukset tippunut päästä. Itsekin tietysti olen rupsahtanut, joten nuoruutta kai tässä kaipailee
Vaikka elänyt pitkässä parisuhteessa ja hyvä panoja ollut satoja tai tuhansia, niin kaksi jäänyt jostain syystä vahvasti mieleen. Ensimmäinen, kun oltiin erottu, 2vkoa, ja tyttöystävä päätti vallata minut takaisin. Mentiin heille ja heti kohta naitiin kiimaisena lähetyssaarnaajassa. Muistan varmaan koko ikäni, kuinka hän ja hänen pillunsa yritti syödä minut elävältä. Orgasmit oli tajunnanräjäyttävät ja ajantaju ja tietoisuus katosi jonnekin. Sama edeltävänä kesänä. Oltiin kalassa appiukon vaunun kanssa. Tulin aamu viideltä kalasta. Tyttöystävä ei yleensä koskaan, eikä vieläkään halua seksiä aamuisin, mutta silloin oli jostain syystä aivan kuumana. Ehkä tilaisuus teki varkaan. Aamuaurinko paistoi vaunun ikkunasta sisään, kun hän ratsasti päälläni aamun loisteessa isot tissit heiluen. Muistan elävästi kun taas kerran saatiin tajunnanräjäyttävät orkut . Se mikä näistä molemmista muistoista tekee unohtumattoman on se seikka, että näen selkeästi sieluni silmissä molemmat rakastelut ulkopuolisin silmin. Ikäänkuin olisin tarkastellut noita sivusta katsellen. Varsinkin tuo aamuauringon valon ja tyttöystävän kuvan. Minulla ei ole mitään mielikuvaa alla tai päällä olemista, ainoastaan aivan taivaallisesta nautinnosta ja irtiotosta jossa kaikki muun ympäriltä on kadonnut.
Parhaat on olleet sellaiset hullut ja huumaantuneet panot ilman mitään estoja ja paineita jostain ulkonäöstä tms. Yksi ikimuistoinen huolella järjestetty levaripano auton kannella. Toinen täysin spontaani päähänpisto fiiliksellä "ei mitään menetettävää", hymyttömänä fuckbuddyn työpaikalle, pöytä puhtaaksi ja sormi pilluun: munaa tonne ja nopeesti. Pari kevyttä litsaria hidastelusta ja sain mitä halusin. Pillu märkänä jatkoin omiin pikkujouluihin. Se muistelee sitä vieläkin.
Ihaninta ollu ku vanha työkaverin kans nussittiin kiihkon vallassa monia kertoja. Seksi ja tilanne oli sellasta ettei ikinä. Se kuinka se halus mua oli ihan huikeaa. Sopimattomissa tilanteissa se tuli puristaa tissiä ja laittaa käden housuihin nii voi jestas ku pillu oli heti litimärkä. Jos se nyt mulle soittais ja pyytäis et kävisin siellä varmaan lähtisin. Muuten en asiaa enää oo miettinyt.
Muistan kun sain naida naapurin rouvaa joka oli 14vuotta minua vanhempi eka kertaa suuseksiä ,olin silloin 18 vuotias, kyllä me uusittiin aina kun voitiin .
Vaikka on vaimon kanssa tullut rakasteltua tuhansia kertoja ei niistä niin ole jäänyt mieleen mitään erityistä. Joskus kun hän odotti lapsiamme ja oli alkuraskauksien aikana paljon tavallista halukkaampi , oli seksi jotenkin taivaallisen ihanaa. Hän ei juuri koskaan ilmaise haluaan erityisesti nimittäin eikä pyydä seksiä, mutta kuitenkin rakastellaan silti edelleen pari kertaa viikossa.
Kun ekoja kertoja olimme inttiaikanani sängyssä muistan yhden kerran. Pääsin melko ekoilla iltalomilla heille , koska hän asui suhteellisen lähellä ja menimme tietty heti huoneeseensa yläkertaan. Minua panetti silloin aivan sairaasti kun edellisestä kerrastamme oli varmaan vaikka kuinka kauan. En riisunut kuin housut pois, olin armeijan peltipaita yllä ja hänkin ilman housuja kun menimme heti sänkyyn. Laukesin monta kertaa siinä lyhyessä ajassa, hänkin sai kyllä. Ollaan sitä nauraen muisteltu monet kerrat.
Kauan sitten Lohjalla sain panna varattua naista koko yön! Tulin ainakin neljä kertaa, mutta muna ei löystynyt koko aikana! Pantiin olohuoneen lattialla patjan päällä! Aamulla asunnon omistaja nainen katseli ihmeissään, mitä kaniineja hänellä oli yökylässä!
Pano ja pano. Mites naiset puhuu? Eihän panosta mitään saa vaan rakastelusta.
Onhan siinä huima ero, jos mies panee tai rakastelee naista.
Miten torvia täällä oikein ollaan.
Joskus ysärillä tein isomman panon. Muistan vieläkin pankkineidin silmät kuinka ne tuikkivatkaan. Mutta en oikeastaan kaipaa niitä aikoja.