Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kapea ja pieni lantio. Onko TURN OFF sinulle nainen?

Vierailija
09.04.2018 |

Minussa on pehmeyttä joka ei ole naisten mieleen mutta isoin ongelma taitaa olla epävarmuutta aiheuttava kapea lantio. Olen tapaillut kaiken näköisiä ja kokoisia naisia mutta usein huomaan että osalla naisista on enemmän massaa ja leveämpi lantio kuin minulla. Olen laiha mutta kehuja saan pituudesta. Epävarma mies kysyy.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla vararasva kertyy takapuoleen ja reisiin ja lantio pitää olla leveä jotta sieltä sisältä mahtuu lapsi syntymään, niin ei tietenkään näitä ominaisuuksia miehellä tarvita. 

Miehellä kuuluu olla kapea lantio, lihaksikkaat takapuoli ja reidet, esim. jalkapalloilijoilla on yleensä sellaiset runsaammat lihakset, saattaa mennä jo yli. Leveät hartiat ja karvainen rinta tekee miehen ja plussaa on jos on lihaksia myös käsissä niin nainen kokee itsensä naiselliseksi miehen käsivarsilla.

Takamukseni on olematon ei lihaksikas mistään kohtaa ja käsivarret ovat myös ohuet. Rintakarvoja ei ole ja treenaamaan en ala. Epävarma mies.

Mun miehellä on pieni lihakseton peppu, käsivarret on aika hoikat ja hoikka kroppa muutenkin, tykkään tosi paljon. En tykkää kovin näkyvistä lihaksista, hoikka kroppa on paras. Miehellä ei ole myöskään rintakarvoja, onneksi.

Vierailija
22/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mies, jolla raskausarpia?

Mun miehellä on selkä täynnä, en oo koskaan kiinnittänyt niihin oikein mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Ei miehillä kuulukaan olla leveitä lanteita kuten naisilla.

Vierailija
24/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on oikea spagettisääri ja vaikka ulkoisesti unelmieni mies olisikin lihaksikkaampi etenkin reisistä, niin en mä silti sitä vaihtaisi kehenkään muuhun :D

Vierailija
25/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se häiritse vaan jos on joka puolelta laiha.

Vierailija
26/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kaea lantio ei ole se juttu vaan pitkä solisluu ja leveät hartiat. Naisilla taas symmetria hartoiden suhteessa lantioon.

Vierailija
27/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä kaea lantio ei ole se juttu vaan pitkä solisluu ja leveät hartiat. Naisilla taas symmetria hartoiden suhteessa lantioon.

Jos verrataan teminatoria ja t 1000 niin moni voisi olla vaikka tuo t1000.

Vierailija
28/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se häiritse vaan jos on joka puolelta laiha.

Olen joka puolelta laiha ja en liho vaikka söisin mitä. Timmissä kunnossa olen. Epävarma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan