Miehen kapea ja pieni lantio. Onko TURN OFF sinulle nainen?
Minussa on pehmeyttä joka ei ole naisten mieleen mutta isoin ongelma taitaa olla epävarmuutta aiheuttava kapea lantio. Olen tapaillut kaiken näköisiä ja kokoisia naisia mutta usein huomaan että osalla naisista on enemmän massaa ja leveämpi lantio kuin minulla. Olen laiha mutta kehuja saan pituudesta. Epävarma mies kysyy.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Entä mies, jolla raskausarpia?
Mun miehellä on selkä täynnä, en oo koskaan kiinnittänyt niihin oikein mitään huomiota.
Ööö... Ei miehillä kuulukaan olla leveitä lanteita kuten naisilla.
Oma mieheni on oikea spagettisääri ja vaikka ulkoisesti unelmieni mies olisikin lihaksikkaampi etenkin reisistä, niin en mä silti sitä vaihtaisi kehenkään muuhun :D
Ei se häiritse vaan jos on joka puolelta laiha.
Miehillä kaea lantio ei ole se juttu vaan pitkä solisluu ja leveät hartiat. Naisilla taas symmetria hartoiden suhteessa lantioon.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kaea lantio ei ole se juttu vaan pitkä solisluu ja leveät hartiat. Naisilla taas symmetria hartoiden suhteessa lantioon.
Jos verrataan teminatoria ja t 1000 niin moni voisi olla vaikka tuo t1000.
Vierailija kirjoitti:
Ei se häiritse vaan jos on joka puolelta laiha.
Olen joka puolelta laiha ja en liho vaikka söisin mitä. Timmissä kunnossa olen. Epävarma mies.
Mun miehellä on pieni lihakseton peppu, käsivarret on aika hoikat ja hoikka kroppa muutenkin, tykkään tosi paljon. En tykkää kovin näkyvistä lihaksista, hoikka kroppa on paras. Miehellä ei ole myöskään rintakarvoja, onneksi.