Onko se paljon jos naisella on 15 kpl kynsilakkoja?
Onko se paljon vai vähän sinun mielestäsi? Entä yleisellä mittapuulla?
Kommentit (18)
Minulle paljon, kun en omista yhtään. Mutta ei ole hajuakaan paljonko niitä normaalisti omistetaan.
Ei ole paljon. Joillakin on satoja.
Mulla on kynsilakkoja vain pari, mutta huulipunia ja -kiiltoja varmaan 50, olenko outo? 💄🤓
Sanoisin että hyvin normaali määrä.. Itsellä on kyllä enemmän, mutta käytössä ehkä tuo määrä.
Ei oo paljon. Mulla taitaa olla tuplaten. Huvinsa kullakin.
En edes käytä kynsilakkaa ja silti niitä on kaapissa juurikin joku 10.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kynsilakkoja vain pari, mutta huulipunia ja -kiiltoja varmaan 50, olenko outo? 💄🤓
Huulipunat ei kerro mitään sun mahhdollisesta outoudesta, mutta tuo kysymyksesi sen paljastaa. Mutta eipä se mitään haittaa, koska sitä haluat.
Aika normaalilta minusta kuulostaa. Itselläni on suunnilleen tuon verran, ja tuntuu olevan aika sopivasti. Periaatteessa tilanteeseen kuin tilanteeseen löytyy kelvollinen lakka varastosta, mutta päällekkäissävyjä ei juuri ole, eli kaikkia lakkoja tulee myös käytettyä. Mahtuvat myös sen verran pieneen tilaan, ettei tarvitse erillisiä säilytystiloja.
Muutama kymmenenkin lakkaa menisi minusta vielä ns. normaalin harrastuneisuuden piikkiin, mutta se kieltämättä kummastuttaa, kun joillakin on useita satoja kynsilakkoja, jopa tuhansia. Seinät täynnä hyllyjä täynnä kynsilakkoja. Youtubesta löytyy runsaasti videoita, joissa ihmiset esittelevät massiivisia kynsilakkakokoelmiaan. Sellaisia kun pari käy katsomassa, ne omat 15 lakkaa alkavat tuntumaan hyvin maltilliselta määrältä. 😂😂
Ala ostamaan lakkoja jotka maksaa yli 30 eur..sit toi on paljon.
Omat huulipunani maksavat 50 eur..siksi pakko käyttää loppuun ja ei oo varaa moneen:)
Ajattelisin että sellaiselle, joka lakkaa kynsiään se on ihan tavallinen määrä. Itselläni myös käytössä joku tusinan verran vuoron perään.
On naisia jotka ei koskaan käytä lakkaa, sitten niitä jotka omistavat vain yhden lakan kesäksi varpaisiin, ja sitten keskivertoisesti sellaisia joilla on 10+ lakkaa. Erikseen hullut harrastajat (kuten minä) joilla lähenee lakkojen määrä sataa... Esim. mattalakkaa eri värisiä, metallinhohtoista lakkaa eri värisiä, neon-lakkoja kesään, paksuja glitter-lakkoja juhlakauteen...
Mulle paljon. Itseltäni löytyy 3 kpl :-D
Mitä sillä on väliä kenellekään?
Tosin kerran mies kysyi paljonko nämä kynsilakat maksavat ja ilme oli vähän hämmästynyt.. katseli minun Chanel-lakkaa, jonka numero on 634..
Eihän se paljoa ole. Onhan kynsiäkin enemmän.
Kyllä se minusta on paljon. Itsellä vain viittä eri sävyä: täysin väritön, helmiäissävyinen väritön, nude, kirkkaanpunainen, pinkki.
Värilliset kynsilakat varpaankynsiin ja värittömät sormenkynsiin.
No eihän kukaan tarvitse mihinkään noin montaa kynsilakkaa, mutta nykyisin kerskakulutetaan, niin siihen nähden on maltillinen määrä.
Ehkä normaalia ihan vähän enemmän, mutta ei tosiaankaan ole mitenkään erikoisen paljon.