Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kieltää herkut KOKO perheeltä koska HÄN

Vierailija
09.04.2018 |

laihduttaa! Onko reilua? En kuulema tue häntä jos haen illaksi leffaan sipsejä. Kaikkien pitää kärsiä jos hän kärsii.
KIRISTÄÄ että sitten pitää hänellekin ostaa eikä tule koskaan laihtumaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ylipainoa 35 kiloa

Vierailija
22/33 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina tekee juuri nuin . Koko kylän pitää laihduttaa ja tukea ,ja jos laihdutus ei onnistu,se  on muiden vika kun ei tukeneet tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaimolla olla 20 sivua pitkä ketju täällä

Vierailija
24/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sokeria kohta 3kk, koska mies sokerilakossa. kirjoitti:

Onnistuneen laihdutuksen suurin voima on se, että saa tukea. Suurin epäonnistumisen syy on se, että ei saa tukea tai pahimmillaan lyttäystä.

Perheenjäsenet voivat osallistua yhden tiimin jäsenen ponnisteluihin osaltaan.

Terveisin: ilman sokeria kotona kohta 3kk, koska mies sokerilakossa.

Onnistunut ruokavalio ei ole koskaan riippuvainen muista ihmisistä.

Terveisin: ilman sokeria ja muita herkkuja (esim. sipsit) kohta 3 kk, vaikka puoliso ei ole lakossa

Vierailija
25/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaatii toista laihtumaan/haluaa että kumppani laihtuu niin silloin pitää itsekin tehdä uhrauksia.

Tämä!! Turha jeesustella ja kitistä, jos itse on yhtä itsekuriton.

Vierailija
26/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä trolli ollut täällä juuri, mutta toisesta roolista? Mutta kuvaa hyvin sitä, kuinka aina keksitään jos jonkinlaisa tekosyitä, miksi laihduttaminen ei muka onnistu. 

Vierailija
27/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä esim. yksi lapsista aloitti omatoimisesti sokerilakon, eikä häiriintynyt että muut söivät karkkia yms. Myöskään lasteni isän ei tarvinnut olla juomatta raskausaikoina sen vuoksi, etten itse voinut juoda. Toki otti kohtuudella, mutta kuitenkin.

Vierailija
28/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Ja tänään alkoi taas sama itku siitä, että minä en saa tuoda taloon herkkuja. Herkuttomuus on minulle ihan ok, mutta ärsyttää, kun syyttää minua kontrollin puutteestaan.

No läskit nyt keksivät mistä tahansa syyn, ettei tarvitse pitää kuria itselleen. 

Vierailija
29/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vaatii toista laihtumaan/haluaa että kumppani laihtuu niin silloin pitää itsekin tehdä uhrauksia.

Tämä!! Turha jeesustella ja kitistä, jos itse on yhtä itsekuriton.

Tässähän tilanne on se, että toinen haluaa ihan itse laihduttaa. Silloin ei voi vaatia muulta perheeltä mitään kitudiettiä tms. Pitäisi harjoitella itsekuria. 

Vierailija
30/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässyn lässyn taas. "Minun on pakko vetää laatikko sipsejä, kun naapurin rouva osti viikko sitten sipsipussin". Samaa ruikutusta joka kerta.

Vierailija
31/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruuasta luopuminen on hyväksi kaikille, vaikkei ylipainoa olisikaan. Jos energia tulee ravintoköyhästä moskasta, ei ruokavaliosta saa tarpeeksi tarpeellisia ja hyödyllisiä ravintoaineita. Aikuiset rai skat koon kehoaan millä haluavat, mutta lapsille pitäisi opettaa terveitä ravitsemusvalintoja. Niihin ei jokailtainen sipsien syöminen kuulu.

Vierailija
32/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilman sokeria kohta 3kk, koska mies sokerilakossa. kirjoitti:

Onnistuneen laihdutuksen suurin voima on se, että saa tukea. Suurin epäonnistumisen syy on se, että ei saa tukea tai pahimmillaan lyttäystä.

Perheenjäsenet voivat osallistua yhden tiimin jäsenen ponnisteluihin osaltaan.

Terveisin: ilman sokeria kotona kohta 3kk, koska mies sokerilakossa.

Tukeminen ei ole sitä, ettei itse saa sitten syödä mitään herkullista. Aikuinen on itse vastuussa herkkulakoistaan. Onko mielestäsi oikein, että puoliso saa määritellä mitä toinen syö? Mieheni on kasvissyöjä, mutta minä syön lihaa kun haluan. Pitäisikö minun miestäni tukeakseni lopettaa kaikki lihansyönti?

Kyllä tukeminen laihdutuksessa on nimen omaan sitä että muutkaan eivät mässyttä "kiellettyjä" ruokia laihduttajan nenän edessä. Se että valitsee itselleen eettisistä syistä jonkun uskonnon tai elämäntavan ei ole sama asia kuin laihduttaa terveytensä vuoksi kun on pakko. Veljelleni kehittyi alkoholismi, ja hän joutui ihna eroamaan vaimostaan koska vaimo ei pystynyt tukemaan miehensä lopettamisyrityksiä, vaan joi jatkuvasti alkoholia, ja toi sitä asuntoon varastoonkin, eli kori kaljaa kaappiin, ja siitä sitten pikkuhiljaa tissutteli. Veljeni ei pystynyt ottaa ratkeamisen riskiä, eikä vaimo halunnut olla toipumisaikaa ilman alkoholia, tai niin että olisi käyttänyt sitä jossain muualla kuin kotona. Nykyään veljelläni menee hyvin, on uusi vaimo, ja lapsikin. Enää toisten juominen ei häntä haittaa, eik äse jos on skumppapullo kaapissa. Sama se on laihduttajallakin. Kun ruokavaliosta tulee osa elämää, niin ei enää haittaa että muut mässyttää sontaa leffan aikana.

33/33 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme noissa chipseissä niin vetä peräänsä? En ole milloinkaan ymmärtänyt . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä