Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö tarhaohjaajina olla enemmän miehiä?

Vierailija
09.04.2018 |

Kun monilta kiusaajapojilta puuttuu isän malli kokonaan, tai olemassaoleva isä on dualistinen ja ankara?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaohjaaja 😮

Vierailija
2/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin lastenhoitajana päiväkodissa puoli vuotta ja olen siis mies. Oli ihan ookoo kokemus vaikka ei tuota työtä kyllä pitemmän päälle jaksaisi.

Joskus tuli äideiltä kivoja kommentteja. Esim yksi sanoi, että oli ihmetellyt miksi muut vanhemmat oli niin hymyileväisiä päiväkodista lähtiessään ja sanoi, että se johtui varmaan siitä kun minä olen siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajakoulutukseen voivat myös miehet hakea. Miehille pitäisi entistä pontevammin esittää sitä koulutusvaihtoehtoa opisntoja mietittäessä.

Vierailija
4/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä varmasti palkataan mieluummin kuin naisia, mutta he eivät hakeudu alalle.

Vierailija
5/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sanalla dualismi näin käytettynä, että monelle elämä on jatkuvaa parempi-huonompi vastakkainasettelua.

Vierailija
6/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarhatädit äidin malleja? Minusta miehiä pitäisi olla enemmän mutta en kyllä velvoittaisi heitä toimimaan lapsille siinä tai isän mallina.

Vierailija
7/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä varmasti palkataan mieluummin kuin naisia, mutta he eivät hakeudu alalle.

Aikuisia uhoajamiehiä riittää, joten tässä olisi paikka, jossa voi vielä oikeasti vaikuttaa. Ei uholla, vaan käytännöllä ja viisaasti.

Vierailija
8/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisia lastenhoitajia on alkanut näkymään ainakin lisää. Minusta se on ainakin hyvä juttu ryhmien kannalta. Opettajia vain yksi ollut miespuolinen yhteensä koko päiväkodeissa sinä aikana kun lapsi on ollut 3 vuoden aikana päiväkodissa (2 eri päiväkotia). En tiedä miten miehiä saisi sitten enemmän hakeutumaan alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän