Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kieltää herkut KOKO perheeltä koska HÄN

Vierailija
09.04.2018 |

laihduttaa! Onko reilua? En kuulema tue häntä jos haen illaksi leffaan sipsejä. Kaikkien pitää kärsiä jos hän kärsii.
KIRISTÄÄ että sitten pitää hänellekin ostaa eikä tule koskaan laihtumaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmasti mies, ettei ois lapsi? Jokainen pitäköön huolen itse omista syömisistään.

Vierailija
2/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneen laihdutuksen suurin voima on se, että saa tukea. Suurin epäonnistumisen syy on se, että ei saa tukea tai pahimmillaan lyttäystä.

Perheenjäsenet voivat osallistua yhden tiimin jäsenen ponnisteluihin osaltaan.

Terveisin: ilman sokeria kotona kohta 3kk, koska mies sokerilakossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varmasti mies, ettei ois lapsi? Jokainen pitäköön huolen itse omista syömisistään.

Ei ole lapsi, vaan aikuinen nainen.

Vierailija
4/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sokeria kohta 3kk, koska mies sokerilakossa. kirjoitti:

Onnistuneen laihdutuksen suurin voima on se, että saa tukea. Suurin epäonnistumisen syy on se, että ei saa tukea tai pahimmillaan lyttäystä.

Tukeminen ei ole sitä, ettei itse saa sitten syödä mitään herkullista. Aikuinen on itse vastuussa herkkulakoistaan. Onko mielestäsi oikein, että puoliso saa määritellä mitä toinen syö? Mieheni on kasvissyöjä, mutta minä syön lihaa kun haluan. Pitäisikö minun miestäni tukeakseni lopettaa kaikki lihansyönti?

Vierailija
5/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tukeminen on sitä että ei syö toisen nenän edessä mitää "kiellettyä"

Vierailija
6/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tarvetta laihtua, joten voin syödä mitä lystään. Puolisolla ylipanoa se 35-40kg.

Kai se pitää komeroon mennä syömään. Ap

Vierailija
7/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten tue miestäsi, jos pidät läskistä ukosta.

Vierailija
8/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä herkkuja pitää koko ajan mässätä? Onko teillä muillakin ylikiloja joita voisi tiputtaa pois.

Vierailija
9/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten tue miestäsi, jos pidät läskistä ukosta.

Tuskin Ap:n vaimo on läski ukko:)

Vierailija
10/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se läski sika!

Vierailija
11/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tukeminen on sitä että ei syö toisen nenän edessä mitää "kiellettyä"

Laihduttajan yksi virhe on, että tekee jonkun kiellettyjen listan. Sitten koko ajan on mielessä, mitä ei saa syödä ja vain himoitsee niitä kiellettyjä.

Parempi sallia kaikki ja tehdä sitten valintoja, mitä kannattaa syödä ja mitä ei.

Vierailija
12/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja on itse vastuussa omista syömisistään.

Jos muut syö välillä herkkuja niin ei se tarkoita että niitä herkkuja vedetään sen toisen nenän alla vahingoniloisena. Normaalisti saa kuitenkin omassa kodissaan syödä. Jos laihduttaja ei kestä katsoa niin laihduttaja itse poistuu vaikka lenkille tai sinne komeroon mököttämään.

Puoliso/perhe voi tukea vaikka elävätkin normaalisti ja syövät niinkuin ennenkin.

Laihduttaja ei ole mikään diktaattori perheessä.

Vierailija
13/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä saa muut syödä vaikka joku olisi herkkulakossa. Nyt on mies ja ei hän vaadi lapsia ja minua olla syömättä mitään. Itselläni tosin herkut on yleensä yksi patukka viikonloppuna jne.

Vierailija
14/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut herkkulakossa ja tipattomalla sekä paastonnut, mutta kyllä puoliso sai syödä ja juoda mitä halusi.

Vierailija
15/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella natsi-muija, jos se määrää ja kyylää muiden syömisiä. Itse se on lihonnut, omalla syömisellään, ei muiden herkuttelu saisi vaikuttaa sen laihdutuskuuriin. Laittakaa läskille hanttiin!

Vierailija
16/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla paino-ongelmaa joten ryhtiliikkeetkin on yhteisiä. Helpommin sujuu kun molemmilla on sama ruokavalio eikä toinen vedä mässyä toisen nenän edessä. 

Solidaarisuutta olen osoittanut myös alkoholinkäytön suhteen. Minulle alkoholi ei ole koskaan ollut mikään juttu, mutta mies oli näitä jotka joivat oluen tai kaksi lähes joka päivä, viikonloppuisin meni jopa neljä olutta illassa. Sitten yhtäkkiä mies sai jonkun herätyksen ja lakkasi juomasta melkein kokonaan. Ei edes kertonut minulle mitään ennen kuin kuukausi tai pari oli takana, enkä minä huomannut miehen vaihtaneen alkoholittomaan olueen. Vaikka itsekin juon tosi harvoin enkä koskaan yhtä annosta enempää, tuli minullekin sellainen olo että pitää olla kuivin suin. Ja jos joskus harvoin haluan ostaa vuohenjuuston kaveriksi pienen 2dl viinipullon niin kysyn kyllä mieheltä onko ok. 

Edes päälle 100-kiloisena en koskaan ymmärtänyt, miksi elokuviin pitää ostaa jotain mässyä häiritsemään elokuvasta nauttimista. Ei ne elokuvat niin pitkiä ole, että siellä nälkä ehtisi tulla. Herra on hyvä ja vetää mässynsä jossain muualla kuin toisen nenän edessä. 

Ja se tukeminen tarkoittaa nimenomaan henkistä tukemista. Sitä, ettei kettuile toiselle niistä läskeistä ja ettei omalla toiminnallaan tai puheillaan tee toisen kamppailua kilojensa kanssa vaikeammaksi.

Vierailija
17/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu. Mitään hyvää esim. edes leipää ei saa olla, muuten hän repsahtaa.

Ostin eilen lapsille paahtoleipäpaketin (ovat niin pieniruokaisia, että kaikki aamupalalla menevä on plussaa), virhe, ja mies ilmoitti hakevansa vielä kaupasta jotain pientä illan leffan kylkeen. Sieltä se sitten tuli takaisin kolmen jäätelöpaketin, sipsipussin ja suklaaosaston kanssa...

Ja tänään alkoi taas sama itku siitä, että minä en saa tuoda taloon herkkuja. Herkuttomuus on minulle ihan ok, mutta ärsyttää, kun syyttää minua kontrollin puutteestaan.

Vierailija
18/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaatii toista laihtumaan/haluaa että kumppani laihtuu niin silloin pitää itsekin tehdä uhrauksia.

Vierailija
19/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sokeria kohta 3kk, koska mies sokerilakossa. kirjoitti:

Olen tukenut jojo laihduttajaa suhteessa 6vuotta kauanko pitäisi perheen elää laihduttajan ruokavalion ja liikunnan aikataulujen mukaan, plus olla niissä mukana ja tukea. Kiva kun kaikki pyörii vain sen tärkeimmän ympärillä eli kumppanin kilojen ja olla niistä vastuussa. Sitten mitään neuvoja ei ota vastaan, mutta silti pitäis tukea vaikka heti vierestä näkee etä laihdutus on lähdössä taas samaan kaavaan päin...

Meillä tuli ero. Ap Koita jaksaa, ei sinun tarvi uhrata elämää toisen laihdutukselle. Tietenkään ei toista lytätä, vaan kannustetaan sanoin. Ja toki voi omien halujen mukaan osallistua ruokavalioon ja liikuntaan, mutta mikään velvollisuus se ei ole.

T. Laihduttajan ex kumppani

Vierailija
20/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus kestää max 7 päivää. Ja yleensä on naksahtanut itse, kun olen ollut työvuorossa.

3 vuotta on "laihduttanut" paino noussut sen 15kg siinä ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi