Läppä, joka meni liian pitkälle
Oon nyt kirjotellu 2 kk yhden itseäni 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Oon itse 23 vuotias nainen, mutta oon esiintyny tälle naiselle varakkaana liikemiehenä. Juttu lähti nettideittailuläpästä, mut nyt alkaa tuntua pahalta. Miten mä saisin lopetettua tän niin etten paljastu tai pahoita tän symppiksen naisen mieltä?
Kommentit (43)
Hirviniemi trollaa. Kahtokee Kupla 🙂
Tämä on Aku Hirviniemen trolli Kupla ohjelmassa
Pyydä lähettämään paljon rahaa, sillä ne yleensä tokenee.
Jollakin keinolla liivit itsesi pois tilanteesta. Tee se tyylillä. Älä loukkkaa. Olet jo ihanntarpeeksi mokannut.
Pahoittele, että nyt elämäntilanteesi on muuttunut. Olet kiitollinen, että tutustuimme, mutta tämä ei ole sinun juttusi.
...onpas muuten hankalaa... oikeasti miten tehdä niin, että toisella säilyy itsekunioitus.
Jotenkin sinun olisi hyvä Saada nainen itse lopettamaan se juttu.
En tosiaan tiedä.
Ikävään tilanteeseen itsesi olet pistänyt.
Onnea matkaan. Hoida kunnialla.
Onkohan Porvoosta tämä? No jos ei niin. Hyi! Tosi rumasti tehty, onneksi kuitenkin älyät että on väärin. Mäkin kannatan jotain rumaa kuvaa ja tosi huonoa läppää, esim oot yli kiinnostunut ja pommitat viesteillä annat vähän hullun kuva itsestäs niin että nainen haluaa itse jättää sut.
Mäkin katoin kuplan ja tää oliki Akun vedätys🙈😂
Pitää ettii Annin vedätys kans.
Mitäs, jos kirjoitat, että elämäsi on ollut aika sekaisin ja nämä keskustelut ovat nyt auttaneet ajattelemaan asioita oikeaan järjestykseen. Oliko sulla lapsia? Kerrot, että sinulla on alkoholiongelma ja olet aikanaan ollut väkivaltainen perhettäsi kohtaan. Olet nyt tajunnut, että sinun on muututtava ja joudut keskittymään itsehoitoon ja alkoholiongelman hoitoon... Yksi vaihtoehto on, että paljastat saaneesi tuomion lapsen hyväksikäytöstä.
Tunnustat olevasi tuurijuoppo ja lähiaikoina jäit kiinni rattijuopumuksesta. Yritit ajaa poliiseja karkuun ja aiheutit samalla vakavaa vahinkoa. Edessä pitkä oikeusprosessi. Olet vähän katuvainen, mutta sivulauseessa harmittelet enemmän sitä että jäit kiinni.
Sehän sulle kirjoitellut nainen on voinut yhtähyvin juksata sua ja onkin 20 vuotias Jasmiina, joka ystävänsä Jessican kanssa on pilaillut sun kustannuksella. Tai sitten se on 60 vuotias Pirkko, tai 56 vuotias Jorma.... Kyllä muutkin pilailee kuin sinä.
Nyt kerrot sille deittikaverille totuuden ja kirjoitat että sä olet oikeesti AKU HIRVINIEMI, sille varakkaalle miehelle. :D
Olisi ollut hauskempaa jos Aku olisi saanut ovelleen Catfish-ohjelman juontajan tiukkaamaan miksi teki niin :p
Kuka pölhökustaa menee rakastumaan ilman että tapaa toisen, ei kukaan fiksu. Joten poikki vaan nyt heti nätisti. Teit väärin, vastuu omien tunteiden överiksi vetämisestä on kuitenkin myös toisella osapuolella.
Kerro, että olet amerikansuomalainen upseeri Afganistanissa ja pyydät lähettämään rahaa johonkin älyttömään tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos kirjoitat, että elämäsi on ollut aika sekaisin ja nämä keskustelut ovat nyt auttaneet ajattelemaan asioita oikeaan järjestykseen. Oliko sulla lapsia? Kerrot, että sinulla on alkoholiongelma ja olet aikanaan ollut väkivaltainen perhettäsi kohtaan. Olet nyt tajunnut, että sinun on muututtava ja joudut keskittymään itsehoitoon ja alkoholiongelman hoitoon... Yksi vaihtoehto on, että paljastat saaneesi tuomion lapsen hyväksikäytöstä.
Nuo renttuilujutut lyövät vaan lisää bensaa aluillaan roihuavaan ihastukseen. Kerro olevasti kiltti, kalju ja varattu mies joka ei saa seksiä kotona.
Itse suosittelisin sitä rumaa kuvaa.