Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läppä, joka meni liian pitkälle

IituPiitu
09.04.2018 |

Oon nyt kirjotellu 2 kk yhden itseäni 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Oon itse 23 vuotias nainen, mutta oon esiintyny tälle naiselle varakkaana liikemiehenä. Juttu lähti nettideittailuläpästä, mut nyt alkaa tuntua pahalta. Miten mä saisin lopetettua tän niin etten paljastu tai pahoita tän symppiksen naisen mieltä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin sitä rumaa kuvaa.

Vierailija
22/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi trollaa. Kahtokee Kupla 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemen trolli

Vierailija
24/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Aku Hirviniemen trolli Kupla ohjelmassa

Vierailija
25/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lähettämään paljon rahaa, sillä ne yleensä tokenee.

Vierailija
26/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku

Vierailija
27/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin keinolla liivit itsesi pois tilanteesta. Tee se tyylillä. Älä loukkkaa. Olet jo ihanntarpeeksi mokannut.

Pahoittele, että nyt elämäntilanteesi on muuttunut. Olet kiitollinen, että tutustuimme, mutta tämä ei ole sinun juttusi.

...onpas muuten hankalaa... oikeasti miten tehdä niin, että toisella säilyy itsekunioitus.

Jotenkin sinun olisi hyvä Saada nainen itse lopettamaan se juttu.

En tosiaan tiedä.

Ikävään tilanteeseen itsesi olet pistänyt.

Onnea matkaan. Hoida kunnialla.

Vierailija
28/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Porvoosta tämä? No jos ei niin. Hyi! Tosi rumasti tehty, onneksi kuitenkin älyät että on väärin. Mäkin kannatan jotain rumaa kuvaa ja tosi huonoa läppää, esim oot yli kiinnostunut ja pommitat viesteillä annat vähän hullun kuva itsestäs niin että nainen haluaa itse jättää sut.

Vierailija
29/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katoin kuplan ja tää oliki Akun vedätys🙈😂

Pitää ettii Annin vedätys kans.

Vierailija
30/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Aku jos luet🙋🏻😅

Vierailija
31/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista ja Riihimäki!

Vierailija
32/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos kirjoitat, että elämäsi on ollut aika sekaisin ja nämä keskustelut ovat nyt auttaneet ajattelemaan asioita oikeaan järjestykseen. Oliko sulla lapsia? Kerrot, että sinulla on alkoholiongelma ja olet aikanaan ollut väkivaltainen perhettäsi kohtaan. Olet nyt tajunnut, että sinun on muututtava ja joudut keskittymään itsehoitoon ja alkoholiongelman hoitoon... Yksi vaihtoehto on, että paljastat saaneesi tuomion lapsen hyväksikäytöstä.

Vierailija
33/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat olevasi tuurijuoppo ja lähiaikoina jäit kiinni rattijuopumuksesta. Yritit ajaa poliiseja karkuun ja aiheutit samalla vakavaa vahinkoa. Edessä pitkä oikeusprosessi. Olet vähän katuvainen, mutta sivulauseessa harmittelet enemmän sitä että jäit kiinni.

Vierailija
34/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sulle kirjoitellut nainen on voinut yhtähyvin juksata sua ja onkin 20 vuotias Jasmiina, joka ystävänsä Jessican kanssa on pilaillut sun kustannuksella. Tai sitten se on 60 vuotias Pirkko, tai 56 vuotias Jorma.... Kyllä muutkin pilailee kuin sinä.

Vierailija
35/43 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerrot sille deittikaverille totuuden ja kirjoitat että sä olet oikeesti AKU HIRVINIEMI, sille varakkaalle miehelle. :D

Vierailija
36/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hauskempaa jos Aku olisi saanut ovelleen Catfish-ohjelman juontajan tiukkaamaan miksi teki niin :p

Vierailija
37/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pölhökustaa menee rakastumaan ilman että tapaa toisen, ei kukaan fiksu. Joten poikki vaan nyt heti nätisti. Teit väärin, vastuu omien tunteiden överiksi vetämisestä on kuitenkin myös toisella osapuolella.

Vierailija
38/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että olet amerikansuomalainen upseeri Afganistanissa ja pyydät lähettämään rahaa johonkin älyttömään tarkoitukseen.

Vierailija
39/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita että olet naimisissa.

Vierailija
40/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos kirjoitat, että elämäsi on ollut aika sekaisin ja nämä keskustelut ovat nyt auttaneet ajattelemaan asioita oikeaan järjestykseen. Oliko sulla lapsia? Kerrot, että sinulla on alkoholiongelma ja olet aikanaan ollut väkivaltainen perhettäsi kohtaan. Olet nyt tajunnut, että sinun on muututtava ja joudut keskittymään itsehoitoon ja alkoholiongelman hoitoon... Yksi vaihtoehto on, että paljastat saaneesi tuomion lapsen hyväksikäytöstä.

Nuo renttuilujutut lyövät vaan lisää bensaa aluillaan roihuavaan ihastukseen. Kerro olevasti kiltti, kalju ja varattu mies joka ei saa seksiä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi