Keneen Disneyn hahmoon samastut eniten ja miksi?
Tämä on leikkimielinen keskustelu eli kenenkään ei tarvitse vetää hernettä nenään.
Itse varmaankin Kaunottaren ja Hirviön Belleen, koska olen maalaistyttö ja rakastan kirjoja yli kaiken.
Kommentit (18)
Vaikka ei puhdas Disney-hahmo olekkaan, niin Nalle Puhin Kani. Hermo kireellä yhtä paljon.
En näin aikuisena enää mihinkään, mutta lapsena ehdottomasti Pikku-Hukkaan.
Olin näet ainoa lapsi ja elimme isäni kanssa usein kahdestaan, varsinkin kesäloman aikaan maalla ja siellä metsissähän saattoi leikkiä vaikka mitä. Rakennella majoja ja muuta mukavaa ...
(Naapuriperheen kolme veljestä taas olivat ne 'kolme pientä possua')
Pocahontas. Kunnioitan ja rakastan luontoa ja eläimiä.
Aku Ankka vaikuttaa sielunveljeltäni.
Aku Ankka. Kaikki menee aina päin persettä.
Tällä hetkellä olo on ehdottomasti tasoa Pahatar tai Lumikin kuningatar. Ehkä vähän myös merenneidon Ursulaa.
Ei ole hyvä fiilis.
Kaunottaren ja Hirviön hirviöön voin samaistua kun naiset ei koskaan kiinnostu musta.
Liisa ihmemaassa elokuvan kani. Kiire kiire kiire.....
Leijonakuningaksen Scar, koska I’m surrounded by idiots
Vierailija kirjoitti:
Kaunottaren ja Hirviön hirviöön voin samaistua kun naiset ei koskaan kiinnostu musta.
Minusta Hirviö on just kuuma! Ja ihmisenäkin ihan jees.
Siihen Moanan kanaan. Eiku oliko se kukko.
Topin ja Tessun Tessuun, siihen koiraan, jolle valehdeltiin Topin (kettu) olevan vääränlainen ja paha ja että he eivät saisi välittää toisistaan.
Topi on tietenkin isäni, josta äitini erosi.
Aku Ankka. Koskaan ei mikään onnistu
Frozen-leffan Annaan, olen naiivi ja huomionkipeä säheltäjä.
Varmaankin Anastasiaan, koska elin lapsuuteni ja nuoruuteni perhetukikeskuksissa ja vaihtuvissa sijaisperheissä.
En tosin koskaan saanut kuulla olevani minkään miljardiomaisuuden perijä mutta sain selville oikean isoäitini henkilöllisyyden ja kuitenkin myöhemmin suht. suurehkon perinnön.
Lisäksi osa sukuani on Venäjältä peräisin.
Tuhkimoon.
Olen tehnyt aina helvetisti töitä. Ja muut ovat kadehtineet saavutuksiani tajuamatta, että kaikki sama on myös heille mahdollista, jos olisivat yhtä ahkeria ja eläisivät yhtä vaatimattomasti.