Villasukkaseksi
Luin jostakin, että naiset saavat helpommin orgasmin, kun jalat ovat lämpimät.
Heti piti puolison kanssa kokeilla seksiä villasukat jalassa. Villasukkaseksi oli mukava kokemus ja orgasmin sain nopeasti.
Oletteko kokeilleet villasukkaseksiä? Oliko lämpimillä jaloilla vaikutusta orgasmin saamiseen?
Kommentit (7)
Mä sain kerran orkun kun menin avantoon, et se niistä villasukista :)
On välillä ollut sukat jalassa ja varmaan villasukatkin joskus, kuten muitakin vaatteita jäänyt riisumatta kun pikaseksiin innostuttu, mutta ei sillä ole kyllä mitään tekemistä ollut orgasmien kanssa.
Mun orgasmi ja sen voimakkuus riippuu kiihottumisesta. Ja kun olen kiihottunut, jalatkin lämpiää voimistuneesta verenkierrosta ihan itsekseen. Mutta kyllä mä voisin villasukissakin panna jos se miestä kiihottaisi, mutta eipä taida olla vaikutusta hänellekään :D
Kokeilkaa stay-uppeja. Ne kun laittaa jalkaan orgasmi on taattu. En tiedä johtuuko se jalkojen vai niiden välin lämpenemisestä. En usko että moni nainen voi ne pukea "kostumatta".
En tiedä villasukista, mut korkkarit jalasa tulee lähes aina.
Aina sukat jalassa seksin aikana, useimmiten villasukat! Palelen herkästi ja jos jalkoja palelee seksin aikana niin en pysty keskittymään nautintoon ollenkaan.
Pidän aina villasukat jalassa, en ole edes kokeillut ilman. Ei mukavaa jos jalat palelee.