Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihan uskomattoman tyhmä

Vierailija
08.04.2018 |

Ärsyttää niin, ettei veri kierrä. Näin kauniisti sanottuna.

Oltiin sovittu miehen kanssa kesälle matka. Ollaan järjestetty lomat töistä kyseiselle ajankohdalle.
No kappas! Miehen lapsuuden kaverit ovat suunnitelleet miesten reissua kyseiselle ajankohdalle ja vieläpä samankaltaiseen kohteeseenkin kuin mihin mekin olemme menossa.

Mies olisi nyt kovasti lähdössä miesten kanssa reissuun ja ihan tosissaan oli sitä mieltä, että minä siirrän lomaani ja mennään sitten myöhemmin jonnekin toiseen paikkaan (koska onhan se nyt vähän tylsää mennä samankaltaiseen paikkaan kaksi kertaa saman kesän aikana). Voi vee.

Olisipa omat tyttökaverit siinä elämäntilanteessa, että heistä saisi reissuseuraa. Taitaisin viettää koko kesälomani tyttöjen kanssa reissussa.

Purkautuminen loppuu. Kiitos ja anteeksi!

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä, miksi olisin tuollaisen epäluotettavan moukan kanssa.

Sehän on pettänyt sun kanssa tehdyn sopimuksen.

Olet oikeassa, tyhmä mies.

Jätä se.

Vierailija
22/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukkuu miehiä tyhmiksi ja avautuu julkisissa keskustelupalstoilla,en yhtään ihmettele että mies menee mieluummin kavereidensa kanssa. Asenne paljastaa tämän naisen luonteen. Itse menen mielelläni vaimoni kanssa,ennemmin kuin ystävieni,vaimoni nimittäin kunnioittaa ja arvostaa minua eikä nimittele tyhmäksi. Onnea parisuhteellenne,ehkä sen voi vielä pelastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua matkustaa ilman minua?

Olenko ainoa?

Vierailija
24/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies nyt siis tosissaan menossa? Ja jos on, niin mitä kommentoit hänelle siihen?

Mulle toi olisi jo aihe eroon.

Kyllä se mies olisi tosissaan menossa.

Nyt yön yli rauhoituttuani ymmärrän miehen näkökulmaa sen verran, että mies pääse lapsuuden kavereidensa kanssa tällaisille reissuille enää hyvin harvoin kun lähestulkoon kaikilla on lapsia (meillä ei). Harvinainen tilaisuus siis, kun tällä kertaa kaikki olisivat tulossa.

Ikäväksi asian tekee se, että me ollaan jo oma reissumme suunniteltu ja varattu ja tosiaan ne lomatkin sovittu. Omalla työpaikallani ei lomia pysty noin vaan siirrtämään, sillä se tarkoittaisi että muutkin niitä joutuisivat sitten siirtelemään.

Olisihan toi miehen kaveriporukkakin voinut ruveta suunnittelemaan tuota reissua vähän aikaisemmin kuin huhtikuussa..

Ymmärtää voi, mutta hyväksyä ei tarvitse.

Reissuja suunnitellaan, niitä pohditaan yhdessä (pariskunta tai kaveriporukka), ei ne taivaasta putoa. 

Ei tuo meille eron paikka olisi – sentään 20 v. yhdessä, ei tuollaista enää tapahdu – mutta ymmärrän harmisi todella hyvin. Olisiko kauheaa lähteä yksin omalle reissulle silloin, kun olet sen varannut? (Mies korvatkoon mahd. peruutukset omista rahoistaan.) Paljonhan on kiinni kohteesta, mutta se voisi olla voimaannuttava kokemus, näkisit ja kokisit kohteessa ihan eri asioita kuin pariskunnan osana. Kokemukseni mukaan parisuhteelle tekee hyvää olla tuolloin tällöin edes vähän aikaa erillään. Kun lapsia ei vielä ole ja kun lapset ovat isoja siihen on tilaisuus. 

Vierailija
25/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Itse antaisin vapaasti lähteä reissuun ja ottaisin lomamatkalle jonkun ystävän mukaan. Myötätunto & vapaus on onnellisen liiton perusta.

Vierailija
26/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitetaanpas nyt vastata osaan esitetyistä kysymyksistä.

Mies tapaa kavereitaan useamman kerran vuodessa, ihan kuten minäkin. Yleensä pari kertaa kuukaudessa. Tapaamiset/reissut ovat vaihtelevalla kokoonpanolla, tyylillä ne tulee ketkä pääsee. Tässä reissussa olisikin nyt kyse siitä, että kaikki miehen lapsuudenkaverit (5 kpl) pääsisivät yhtäaikaa matkaan. Reissu olisi viikon mittainen ja menisi siis päällekkäin meidän varaaman reissun kanssa.

Selvennetään nyt vielä tähän, että mies saa viettää aikaa kavereidensa kanssa ihan vapaasti ja reissata ym.

Nyt oli kyse siitä, että tuo reissu menee meidän yhteisen jo sovitun reissun päälle. Seuraava yhteinen reissu saakin sitten odottaa mahdollisesti ensi kesään (jos onnistuttaisiin silloinkin järjestämään lomat osittain päällekäin kuten tänä vuonna). Tänä kesänä ei uutta reissua ehditä yhdessä järjestämään, ellei siirretä lomia.

Sovituista asioista kiinnipitäminen tässä korpeaa ja odotetun lomamatkan muuttuminen ihan muuksi kuin alunperin oli tarkoitus.

Ap.

Tällä palstalla oleilee arkisin päiväsaikaan runsas joukko mielisairaita miehiä.

Huomaat sen vastauksista, joita saat.

Näillä miehillä ei ole työtä, tekemistä eikä naista, vaan vain paljon ilkeyttä ja vihaa.

Niin että jätä inhottavat kommentit omaan arvottomuuteensa.

Kaikkea hyvää, pidä huoli omasta hyvinvoinnistasi!

Vierailija
27/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kyllä sen olen päättänyt, että lomaani en siirrä ja reissuun lähden vaikka sitten yksin.

Ärsyttää vaan jo sekin, että jos mies ei nyt tonne kaveriporukan reissulle mene niin varmaan saan kuulla aina sopivissa tilanteissa ainakin seuraavan vuoden ajan kuinka hän on "uhrautunut" vuokseni.

Elätkö miehen kanssa, jonka uskot/tiedät pitävän kanssasi lomailemista "uhrautumisena"?

Arvostatko itse itseäsi?

Miehesi ei sitä ainakaan tunnu tekevän.

Vierailija
28/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti sanot miestäsi tyhmäksi? Mitä jos hän tekisi samoin jossakin miehille suunnatuissa keskustelupalstoilla? Kutsuisi sinua tyhmäksi purkaessaan jotakin pettymystään. Hakisit varmaan eroa? Miten tuollainen suhde voi onnistua? Naisena ymmärrän pettymystäsi mutta en käytöstäsi. Oman puolison nimittely on suhteen haudankaivuuta.

Vierailija
29/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen itse 40-vuotias nainen ja ollut mieheni kanssa yhdessä viitisentoista vuotta. Tuntuu hassulta, että joku (ja vieläpä näin moni) vetää herneen nenään tuosta. Itselleni olisi ihan selvä, että peruutan matkan miehen kanssa ja kysyn töistä voisiko lomaa vielä siirtää. Matkat kavereiden kanssa on harvinaista herkkua ja niistä on mielestäni syytä antaa toisen nauttia. Tietenkään en tiedä millaiselle matkalle miehesi on kavereidensa kanssa menossa ja millaisesta porukasta noin ylipäätään on kyse, mutta jos luottamus on kunnossa niin kuin sen pitkässä suhteessa soisi olevan, tuossa ei olisi minulle mitään ongelmaa. 

Vierailija
30/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä ja lähde itse reissuun. Maailman ei pitäisi tämmöiseen kaatua! Te ehditte lomailla kimpassa vielä monta kertaa, miehesi kaveripiirillä se voi olla vaikeampaa tulevaisuudessa.

Vierailija
31/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkö yksin vika että menee mieluummin kavereidensa kanssa lomalle? Peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
32/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 89 kirjoitti:

Ihan oikeasti sanot miestäsi tyhmäksi? Mitä jos hän tekisi samoin jossakin miehille suunnatuissa keskustelupalstoilla? Kutsuisi sinua tyhmäksi purkaessaan jotakin pettymystään. Hakisit varmaan eroa? Miten tuollainen suhde voi onnistua? Naisena ymmärrän pettymystäsi mutta en käytöstäsi. Oman puolison nimittely on suhteen haudankaivuuta.

A sytyttää talon palamaan (= pilaa parisuhteen pettämällä yhteiset sopimukset).

B on ymmällään ja vihainen. Hän kertoo A.n teosta muille.

Ympäristön tuomio: B on paha, koska haukkuu A.ta.

- Jep jep, näinhän se menee!

Vierailija
33/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 89 kirjoitti:

Minä ymmärrän tuon otsikon niin, että ap on todella pettynyt yhteisen loman peruuntumiseen. Ei hän miehen aivokapasiteettia arvostele.

Vierailija
34/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta miehesi (ja kaverinsa) ovat tyhmiä, kun eivät ole reissuaan ajoissa suunnitelleet. Itsekin miehenä ja kavereiden kanssa menevänä sanoisin, että nyt kyllä se perhematka on etusijalla ja sillä selvä. Oppikoon hoitamaan asiansa ajoissa.

Vierailija
35/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitetaanpas nyt vastata osaan esitetyistä kysymyksistä.

Mies tapaa kavereitaan useamman kerran vuodessa, ihan kuten minäkin. Yleensä pari kertaa kuukaudessa. Tapaamiset/reissut ovat vaihtelevalla kokoonpanolla, tyylillä ne tulee ketkä pääsee. Tässä reissussa olisikin nyt kyse siitä, että kaikki miehen lapsuudenkaverit (5 kpl) pääsisivät yhtäaikaa matkaan. Reissu olisi viikon mittainen ja menisi siis päällekkäin meidän varaaman reissun kanssa.

Selvennetään nyt vielä tähän, että mies saa viettää aikaa kavereidensa kanssa ihan vapaasti ja reissata ym.

Nyt oli kyse siitä, että tuo reissu menee meidän yhteisen jo sovitun reissun päälle. Seuraava yhteinen reissu saakin sitten odottaa mahdollisesti ensi kesään (jos onnistuttaisiin silloinkin järjestämään lomat osittain päällekäin kuten tänä vuonna). Tänä kesänä ei uutta reissua ehditä yhdessä järjestämään, ellei siirretä lomia.

Sovituista asioista kiinnipitäminen tässä korpeaa ja odotetun lomamatkan muuttuminen ihan muuksi kuin alunperin oli tarkoitus.

Ap.

Tällä palstalla oleilee arkisin päiväsaikaan runsas joukko mielisairaita miehiä.

Huomaat sen vastauksista, joita saat.

Näillä miehillä ei ole työtä, tekemistä eikä naista, vaan vain paljon ilkeyttä ja vihaa.

Niin että jätä inhottavat kommentit omaan arvottomuuteensa.

Kaikkea hyvää, pidä huoli omasta hyvinvoinnistasi!

Osa saa lisäkiksejä ilkeilyynsä tekeytymällä naiseksi.

Tämä on hyvin sairas palsta.

Vierailija
36/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pidetään kiinni ensin sovitusta.

Miehesi ei olisi pitänyt edes harkita tuota poikain matkaa, koska oli jo sopinut tuolle ajankohdalle toisen reissun.

Kuten ap sanoi,

Eivät kaikki useinkaan pääse osallistumaan , kun ajankohta ei kaikille sovi.

Nyt ei sovi apn miehelle.

Vierailija
37/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki pettymyksen aiheuttaman turhautumisen,mutta halventavia sanoja en ymmärrä kenestäkään ihmisestä enkä niiden käyttöä. Vaikka ei jotakin sanaa tarkoittaisikaan,kun se pääsee suusta,se tulee toistumaan ja toistumaan. Lopulta se vaikuttaa väkisinkin kielteisesti pääasiassa sanojaan itseensä.

Vierailija
38/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 89 kirjoitti:

Ymmärrän toki pettymyksen aiheuttaman turhautumisen,mutta halventavia sanoja en ymmärrä kenestäkään ihmisestä enkä niiden käyttöä. Vaikka ei jotakin sanaa tarkoittaisikaan,kun se pääsee suusta,se tulee toistumaan ja toistumaan. Lopulta se vaikuttaa väkisinkin kielteisesti pääasiassa sanojaan itseensä.

Jeesus mitä jeesustelua.

No olet 89!

Vierailija
39/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei halua matkustaa ilman minua?

Olenko ainoa?

Et tiedä haluaako miehesi matkustaa ilman sinua ja meidän pitäisi osata vastata siihen? Vai miksi käytät kysymysmerkkiä?

Oma mieheni haluaa matkustaa minun kanssani mutta myös kohteisiin ja tilaisuuksiin, jotka minua eivät kiinnosta. Ihan kuten minäkin haluan matkustaa hänen kanssaan, mutta myös ilman häntä.

Vierailija
40/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies nyt siis tosissaan menossa? Ja jos on, niin mitä kommentoit hänelle siihen?

Mulle toi olisi jo aihe eroon.

Kyllä se mies olisi tosissaan menossa.

Nyt yön yli rauhoituttuani ymmärrän miehen näkökulmaa sen verran, että mies pääse lapsuuden kavereidensa kanssa tällaisille reissuille enää hyvin harvoin kun lähestulkoon kaikilla on lapsia (meillä ei). Harvinainen tilaisuus siis, kun tällä kertaa kaikki olisivat tulossa.

Ikäväksi asian tekee se, että me ollaan jo oma reissumme suunniteltu ja varattu ja tosiaan ne lomatkin sovittu. Omalla työpaikallani ei lomia pysty noin vaan siirrtämään, sillä se tarkoittaisi että muutkin niitä joutuisivat sitten siirtelemään.

Olisihan toi miehen kaveriporukkakin voinut ruveta suunnittelemaan tuota reissua vähän aikaisemmin kuin huhtikuussa..

Niin, onhan tämä vaikea tilanne. Mutta pitäisi tietää enemmän teidän ja hänen suhteistaan kavereihinsa. Ehkäpä kavereiden perheillä on vielä vaikeampaa matkan järjestely koska heillä on myös lapsia. Tunnetko kavereiden perheet ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän