Lue keskustelun säännöt.
Itsemurha-ajatukset
08.04.2018 |
Olen 26-vuotias nainen ja olen aivan väsynyt ja kyllästynyt elämään. Lääkkeitä, terapiaa on kokeiltu mutta ei mitään erityistä apua ole ollut. Oon sairastanu masennusta 11-vuotiaasta saakka ja tuntuu että masennus on jotenkin tyhmentänyt mut ja vaikuttanu merkittävästi muistiini. Oon myös todella yksinäinen, työkokemusta mulla on ollut 3 vuotta myyjänä, mutta jouduin lopettamaan pari vuotta sitten paniikkihäiriön ja sos.tilanteiden pelkojen takia. Oon nyt ollut suunnilleen puoli vuotta yksin kotona. En oikeen näe enää mitään järkeä jatkaa. En ees tiedä miksi teen tän aloituksen..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voimia sinulle todella paljon olet arvokas ja kaunis ihminen. Usein masennukseen on syynä hyvin vaikeat syvällä aliajunnassa olevat solmut joihin on erittäin vaikea päästä käsiksi. Tämä saattaa kuullostaa nyt todella hurjalta, mutt on todella voimakasta tieteellistä nyttöä siitä, että psykedeelit (erityiseti psilosybiinisienet) ovat auttaneet ihmisiä pääsemään masennuksesta pysyvästi jopa yhdellä hoitokerralla. Tämän lisäksi myös MDMA:lla on pystytty hoitaa erittäin tehokkaasti posttraumaattisia stressireaktioita.
Rohkaisen sinua todella miettimään näitä vaihtoehtoja ja voin oman kokemuksen kautta kertoa, että psykedeelit ovat auttaneet minua todella paljon mielenterveyden kohentamisessa. Tutustu huolellisesti internetissä näihin substansseihin ja niiden käyttöön ja jos päätät hakea apua näiden lääkkeiden kautta niin sellainen mahdollisuus tulee vastaan elämässäsi kyllä varmasti jossain vaiheessa.
Toivotan sinulle todella paljon siunausta elämääsi. Usko pois valo on kyllä tunnelin päässä!
Tässä linkkejä aiheeseen:
https://yle.fi/uutiset/3-9867747