Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha-ajatukset

Vierailija
08.04.2018 |

Olen 26-vuotias nainen ja olen aivan väsynyt ja kyllästynyt elämään. Lääkkeitä, terapiaa on kokeiltu mutta ei mitään erityistä apua ole ollut. Oon sairastanu masennusta 11-vuotiaasta saakka ja tuntuu että masennus on jotenkin tyhmentänyt mut ja vaikuttanu merkittävästi muistiini. Oon myös todella yksinäinen, työkokemusta mulla on ollut 3 vuotta myyjänä, mutta jouduin lopettamaan pari vuotta sitten paniikkihäiriön ja sos.tilanteiden pelkojen takia. Oon nyt ollut suunnilleen puoli vuotta yksin kotona. En oikeen näe enää mitään järkeä jatkaa. En ees tiedä miksi teen tän aloituksen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että haluat apua ja tukea. Meitä on useita sinun kaltaisiasi. Ala syömään D- ja B-vitamiinia. Ulkoile. Monet muut ihmist kokevat samaa sosiaalisissa tilanteissa kuin sinä. Kuvittele, että tapaamasi ihmiset tuntevat samoin kuin sinä tai pahemminkin.

Vierailija
2/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi en ole vielä tehnyt itselleni mitään on mun vanhemmat, heihin melko läheiset välit. En haluaisi aiheuttaa surua. Jotenkin jopa toivon että vanhemmat eivät välittäisi musta, jotta voisin vaan lähteä.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja olen aivan väsynyt ja kyllästynyt elämään. Lääkkeitä, terapiaa on kokeiltu mutta ei mitään erityistä apua ole ollut. Oon sairastanu masennusta 11-vuotiaasta saakka ja tuntuu että masennus on jotenkin tyhmentänyt mut ja vaikuttanu merkittävästi muistiini. Oon myös todella yksinäinen, työkokemusta mulla on ollut 3 vuotta myyjänä, mutta jouduin lopettamaan pari vuotta sitten paniikkihäiriön ja sos.tilanteiden pelkojen takia. Oon nyt ollut suunnilleen puoli vuotta yksin kotona. En oikeen näe enää mitään järkeä jatkaa. En ees tiedä miksi teen tän aloituksen..

Älä tee sitä se on pysyvä ratkaisu tilapäiseen ongelmaan. Yritän itsekin taistella niitä ajatuksia ja tunnetiloja vastaan.

Sinuna hankkiutuisin johonkin ihan uuteen juttuun miettimättä liikoja, vaikka eläinsuojeluyhdistykseen auttamaan tjs.

Voimia vaan, tapellaan tästä elämästä meillä on siihen oikeus.

Vierailija
4/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ainakaan lue 4/4 typerää kommenttia. *tuttaa kun tuollaisia tulee aina... 

Vierailija
5/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinsuojeluyhdistykset ei sinua auta eikä vitamiinit. Hän joka sinua auttaa on vain ja ainoastaan Jeesus Kistus. Mistään muualta sinä et apua tule ikinä samaan , eikä kukaan muukaan, kaikki on tuollaista lapsellista puuhastelua. Men seurakuntiin, sellaisiin jossa on esirukouspalvelua ja masennuksen pilvi alkaa väistyä yltäsi, elämääsi tulee uusi ilo, valkeus, värit, ja saat uuden toivon ja halun elää. Saat tulevaisuuden ja toivon.Levon, rauhan, jota sielusi janoaa. 

Vierailija
6/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin Jeesus Kristus, tuli virhe

Vierailija
7/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä ainakaan lue 4/4 typerää kommenttia. *tuttaa kun tuollaisia tulee aina... 

NoNo, mikäs nyt tuli? Osuiko arkaan paikkaan? Se mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
8/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen Jeesus Kistus sitten apuun.

Vierailija
9/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi täällä hyvin, että meillä on oikeus taistella oman elämämme puolesta.

Tiedän itsekin miltä tuntuu menettää elämänilo ja se on kauheinta mitä mulle on ikinä tapahtunut. Juuri sellainen asia, jota ihminen ei toivo pahimmalle vihamielleenkään.

Luin, että on paradoksaalisesti tehty tutkimustuloksia, joissa ihmistä auttaa im-ajatukset. Eli voit vapaasti ajatella, että jos haluat, sinulla on aina mahdollisuus lähteä täältä pois. Se voi toimia helpottavana ajatuksena kaiken paskan keskellä.

Mutta koska sulla on yksi elämä, ihmisiä jotka rakastaa sua ja joku tehtävä täytettävänä (voi selvitä sulle vasta vuosien päästä) niin sä elät tän elämän täysillä läpi. Ja sitten jos sairastuu niin sairastat mutta jatkat taas uudelleen terveempänä. 

Voimia kevääseen!!

Vierailija
10/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae aamulla K-Raudasta nailonköyttä ja vaseliinia apteekista. Googleta joku kiva hirttosolmu -ja avot. Teet kaikille palveluksen, kun roikut hirressä. Heippa hei vaan.

arvokas neuvo tilanteeseen kuin tilanteeseen

Vierailija
11/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tapa ittes" -kommentit on turhimpia asioita maailmassa mitä tiedän. Kuka itseään kunnioittava ihminen heittää sellasta suustaan? Voitko vastata siihen?

Vierailija
12/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae aamulla K-Raudasta nailonköyttä ja vaseliinia apteekista. Googleta joku kiva hirttosolmu -ja avot. Teet kaikille palveluksen, kun roikut hirressä. Heippa hei vaan.

Häpeä !

Vierailija
13/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä !

Olet hysteerikko, mene lääkäriin.

Vierailija
14/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeen Jeesus Kistus sitten apuun.

pilkkkaa ja naura vaan niin kauan, aina siihen päivään asti kun se omalle kohdalles sattuu, kun kaikki kaatuu. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Omaa ahdinkoasi valmistelet tuolla.

Vierailija
15/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että oot aivan uskomattoman oksettava ihminen. Tuollaista ei sais edes läpällä heittää. Odota vaan kun itselles joskus iskee vaikea vaihe tai sairastut.

Vierailija
16/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tapa ittes" -kommentit on turhimpia asioita maailmassa mitä tiedän. Kuka itseään kunnioittava ihminen heittää sellasta suustaan? Voitko vastata siihen?

Sinä itse kirjoitit tuon kommentin ja kehoituksen, huomasitko.

Vierailija
17/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, älä välitä täällä olevista kirjoituksista.

Vierailija
18/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että oot aivan uskomattoman oksettava ihminen. Tuollaista ei sais edes läpällä heittää. Odota vaan kun itselles joskus iskee vaikea vaihe tai sairastut.

Taidat olla luulosairas.

Vierailija
19/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin samassa tilanteessa aikoinaan, en oikeastaan tiedä miten siitä pääsin nykyiseen tilanteeseeni missä ei enää ahdista niin että haluaisin kuolla. Ei elämäni suinkaan täydellistä ole ja tarkoitusta en juurikaan sillä näe, mutta tässäpä se menee päivästä toiseen oravanpyörässä. Ihmiskontakteja minulla ei juurikaan perheeni lisäksi ole noinniinkuin livenä, mutta netissä olevat muutamat kaverit auttaa paljon. Osaa en ole koskaan edes nähnyt, eikä se ole minulle niin tärkeää nähdäkään. Olen alkanut ajattelemaan elämän lyhyyttä ja rajallisuutta, mutta outoa kyllä ilman suurempia ahdistuksia. Ehkäpä se sitten sen takia helpottaa enemmän mitä vanhemmaksi tulen, koska tiedän että loppu lähenee.

Vierailija
20/21 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori ja pahansuopainen ihminen kirjoittaa tuollaista skeidaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme