Jos miehesi olisi (some)kaveri naisen kanssa...
...jonka kanssa hän olisi meinannut pettää/pettänyt sinua, mitä ajattelisit tai tekisit tilanteessa?
Mieheni on siis edelleen sosiaalisessa mediassa erään naisen seuraaja ja kaveri, jonka kanssa hänellä oli salaisia viestittelyjä. He jäivät kiinni. Me erosimme hetkeksi muistakin syistä mutta nyt ollaan puhuttu paluusta yhteen. Mies tykkää tämän naisen kuvista ja päivityksistä. Lisäksi he näkevät joskus harvoin harrastusten takia.
Juttu on kaksipiippuinen. Koska olen päättänyt antaa anteeksi miehelle tämän salaisen viestittelyn, minun pitää siis olla ok asian kanssa ja hyväksyä tapahtuneet. Olenkin. Silti minusta tuntui epäkunnipittavalta itseäni kohtaan, että mies ja tämä nainen silti pitävät edes jonkinlaista yhteyttä näiden tykköysten ja seuraamisten kautta. Lisäksi tämä nainen tietää minut mutta itse poistin hänet kaverista esim facebookissa tapauksen jälkeen...
En haluaisi vaatia miestä lopettamaan esim kuvien tykkäyksistä. Mutta haluaisin silti ottaa asian puheeksi. Luottamusta on hankalaa muutenkin rakentaa uudelleen, eikä tämä asia ainakaan helpota omaa oloani.
Kommentit (3)
Mun mies tapasi ystäväänsä kahvitteluiden merkeissä ja lähettelivät joka päivä kuvia ja kuulumisia.
Minusta se meni liian intiimiksi. Sanoin että saa valita minun ja tämän pirkon välillä..emme mahdu samaan asetelmaan...
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen niin, että jos mies haluaa jatkaa parisuhdetta ja saada luottamuksen takaisin niin saa kyllä tehdä töitä sen eteen. Eli yhteydenpito ko. naiseen poikki, ei todellakaan tarvitse hyväksyä puolison kavereiksi ketä tahansa.
Itse ajattelen niin, että parisuhdetta on ihan turha jatkaa jos/kun tätä pettämisen anteeksiantoasiaa käytetään sitten jatkuvasti lyömäaseena ja vipuvartena jotta nainen saa tahtonsa läpi.
Itse ajattelen niin, että jos mies haluaa jatkaa parisuhdetta ja saada luottamuksen takaisin niin saa kyllä tehdä töitä sen eteen. Eli yhteydenpito ko. naiseen poikki, ei todellakaan tarvitse hyväksyä puolison kavereiksi ketä tahansa.