Hei, onko tällä muita jotka imettääneet/imettävät vain toisesta rinnasta?
Mulla semmonen tilanne että ollaan menty (melkein) täysimetyksellä jo kohta 5kk ja vain toisesta rinnasta imetän, osin Kättärin hoitamattajättämisen takia. Oli siis eräänlainen rintatulehdus jo synnyttämään mennessä joka jätettiin hoitamatta.
Haluaisin tietää onko kohtalotovereita, siis yhdellä rinnalla pärjänneitä. Ja miten olette pärjänneet?
Kommentit (5)
Toisesta vaan tuli paljon paremmin maitoa, toisesta aina todella huonosti. Yritin kyllä tarjota aina sitä huonompaakin jos olisi " kunnostautunut" mutta ei.
Hyvin pärjättiin!
Mulla ainakin rinnat nyt aivan erikokoiset. Pinnallinen kysymys, mutta palautuuko ne samanlaisiksi sen jälkeen kun lopettaa imetyksen? Siis samankokoisiksi.
Minulla oli jossain vaiheessa oikeassa rinnassa paha rintatulehdus ja koska sitten siitä jätin muutamaksi päiväksi imettämätta, lisääntyi maito vasemmassa rinnassa hurjasti ja koko loppu imetyksen ajan rintani olivat eri paria. Oikea tyhjeni helposti ihan letkuksi ja vasen oli aina imetyksen jälkeenkin sen verran täysi että saatoin siitä lypsää vielä jääkaappiinkin.
Imetyksestä nyt lähes vuosi aikaa ja rintani ovat jälleen suurinpiirtein saman kokoiset. Olivat kyllä jo kuukausi imetyksen lopettamisestakin.
Se on vaarana tossa hommassa. Mutta sitä ei voi tietää kuin vasta sitten, kun maidontuotanto loppuu kokonaan.
Minäkin olen kohta viisi kuukautta imettänyt, ja toisesta rinnasta tulee enää vain ihan tippoja. Olen sitä kuitenkin yrittänyt aina tarjota.