Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toivoa oppia kuivaksi

Vierailija
15.07.2008 |

niin että jättää vain kertakaikkiaan vaipat pois? Poika on nyt 2 v 7 kk, täysin vaipoissa ollut. Potalle jos olen saanut houkuteltua, ei sinne mitään ole koskaan tehnyt. (paitsi joskus alle 1-vuotiaana) nyt ajattelin kokeilla että en vain laita vaippoja, katsotaan mitä tapahtuu. ainoastaan unille ja kylään mennessä vaipat. onko toivoa että näin oppisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jättää vaipat vaan rakasti pois. itse en oo koskaan koittanut, mut koita sä ja kerro miten onnistui!

Vierailija
2/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aikaa ehkä jaksankin kokeilla, ja jos ei mitään edistystä tapahdu niin täytyy koittaa sit joskus myöhemmin uudestaan. tavoitteena siis että oppis päiväkuivaksi, öisin pitäköön vielä vaippansa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin oon kuullut väitettävän. tokihan lapsen täytyy olla oikeen ikäinen. noin 2 vuotias ollakseen fyysisesti valmis rakkonsa ja suolensa hallintaan. mut mä en tosiaan oo uskaltanut koittaa, kun oon niin äkkipikainen ja saattaisin menettää malttini nähdessäni lammikon lattialla, vaikkei se laps sille tietysti mitään voi. mut ilmoittele sit onnistuko jooko. niin voisin sit ehkä uskaltaa koittaa kaksosteni kans.. ehkä..

Vierailija
4/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyisi kokemuksia