Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset pk-seudun sinkkunaiset 35+: oletteko harkinneet niitä maalaismiehiä?

Vierailija
08.04.2018 |

Itse annoin mahdollisuuden itselleni sillä, että laajensin deittailun mittakaavaa pariinsataan kilometriin. Toimiva etäsuhde siitä asti. :)

Emme varmaankaan tule elämäntyylierojen vuoksi muuttamaan koskaan yhteen, mutta romantiikka ainakin kukoistaa kun toinen ei ole koko ajan läsnä. Matala koulutustaso ei tarkoita, että mies ei voisi olla fiksu. Itse yllätyin tosi iloisesti, vaikka pari maalaissammakkoa suutelin ennen tätä suhdetta. :) Lapset on kummallakin tehtynä ja tapaamiset on saatu sovittua niin, että yhteistä aikaa aikuisille on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta olen seurustellut amiskoulutetun miehen kanssa, joten tiedän kyllä, että koulutus ei kerro ihmisestä kaikkea. Oma syyni olla deittaamatta kauempaa on aikataulut: teen vuorotyötä tällä hetkellä ja minulla ei ole autoa. On siis vaikeaa tapailla sellaisiakin, jotka asuvat pk-seudulla, mutta julkisilla kulkeminen parin sadan kilometrin päähän on kallista ja sen lisäksi pitäisi tapahtua aikatauluilla, jotka ovat toisellekin hyvät. Tuolla maakunnissa ei oikein ymmärretä tätä, kun siellä kaikilla on oma auto.

Vierailija
2/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mutta olen seurustellut amiskoulutetun miehen kanssa, joten tiedän kyllä, että koulutus ei kerro ihmisestä kaikkea. Oma syyni olla deittaamatta kauempaa on aikataulut: teen vuorotyötä tällä hetkellä ja minulla ei ole autoa. On siis vaikeaa tapailla sellaisiakin, jotka asuvat pk-seudulla, mutta julkisilla kulkeminen parin sadan kilometrin päähän on kallista ja sen lisäksi pitäisi tapahtua aikatauluilla, jotka ovat toisellekin hyvät. Tuolla maakunnissa ei oikein ymmärretä tätä, kun siellä kaikilla on oma auto.

Hyvä pointti. Itsellänikään ei ole autoa, mutta olemme päivätyötä tekeviä kumpikin niin se helpottaa jo huomattavasti. Onnibussin vuoksi on aika halpoja yhteyksiäkin olemassa, mutta se vaatii toki sitä että on aikaa matkustaa. Omat teinit ovat jo niin isoja, että elämä ei mene lasten hoidon jne. varmisteluun ja sairastelusta johtuviin muutoksiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En kaipaa parisuhdetta niin paljon, että olisin valmis kauheasti laajentamaan "hakualuetta" tai muuttamaan toiveitani miehen/yhteiselämän suhteen. 

Viihdyn riittävän hyvin yksinkin. 

Vierailija
4/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En kaipaa parisuhdetta niin paljon, että olisin valmis kauheasti laajentamaan "hakualuetta" tai muuttamaan toiveitani miehen/yhteiselämän suhteen. 

Mitä tarkoitat? Jos yhdessä asuminen on must, niin ymmärrän, että ei kiinnosta. Minä en tinkinyt mistään parisuhteeseen tai miehen älyyn tai ulkonäköön liittyvistä pinnallisista kriteereistä, saati sitten niistä tärkeimmistä eli luonteesta ja tavasta olla suhteessa. 

ap

Vierailija
5/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että itse olen aina ollut ennemmin yksin kuin "missä vain suhteessa", tämä ei ollut mikään sellainen ratkaisu että kunhan saan miehen. :D Olin tuolloin joitain vuosia sitten vaihteeksi sillä mielellä että voisihan sitä yrittää edes katsella ympärilleen ja sitten päätin, että lähestyn asiaa uudella tavalla, kun vanha ei ollut todistetusti johtanut mihinkään. :)

ap

Vierailija
6/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että onko se mielikuva että miehet maalla ovat jotenkin tosi juntteja tms. ja siksi ei kiinnosta? Vai enemmän kyse välimatkasta?

Vierailija
7/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Jos yhdessä asuminen on must, niin ymmärrän, että ei kiinnosta. Minä en tinkinyt mistään parisuhteeseen tai miehen älyyn tai ulkonäköön liittyvistä pinnallisista kriteereistä, saati sitten niistä tärkeimmistä eli luonteesta ja tavasta olla suhteessa. 

ap

Siis en ole lainkaan kiinnostunut maalaiselämästä. Olen asunut koko ikäni pk-seudulla, koko sukuni, perheeni, ystäväni jne ovat täältä ja täällä. Kysymys ei ole edes yhdessä asumisesta vaan samanlaisesta elämäntavasta.

Toki jos jossain muussa yhteydessä tapaisin maalla asuvan ihmisen ja ihastuisin/rakastuisin, se olisi eri juttu. Mutta etsimällä en aio etsiä miestä maaseudulta. Tämäkin kai minulle sallitaan, koska en ole vielä koskaan valitellut tai ruikuttanut sinkkuuttani, vastuuttanut siitä ketään muuta kuin itseäni ja omia valintojani tms?

Vierailija
8/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis en ole lainkaan kiinnostunut maalaiselämästä. Olen asunut koko ikäni pk-seudulla, koko sukuni, perheeni, ystäväni jne ovat täältä ja täällä. Kysymys ei ole edes yhdessä asumisesta vaan samanlaisesta elämäntavasta.

Toki jos jossain muussa yhteydessä tapaisin maalla asuvan ihmisen ja ihastuisin/rakastuisin, se olisi eri juttu. Mutta etsimällä en aio etsiä miestä maaseudulta. Tämäkin kai minulle sallitaan, koska en ole vielä koskaan valitellut tai ruikuttanut sinkkuuttani, vastuuttanut siitä ketään muuta kuin itseäni ja omia valintojani tms?

En ole moittimassa kenenkään ratkaisuja, olen kiinnostunut kuulemaan mitä ihmiset ajattelevat. :)

Elämäntyylieroista johtuen emme mekään muuta yhteen, kuten aloitusviestissäkin sanoin. Tämä ei ole itselleni mitenkään ylitsepääsemätöntä, koska en ole etsinyt symbioottista suhdetta. 

ap

Vierailija
9/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole moittimassa kenenkään ratkaisuja, olen kiinnostunut kuulemaan mitä ihmiset ajattelevat. :)

Elämäntyylieroista johtuen emme mekään muuta yhteen, kuten aloitusviestissäkin sanoin. Tämä ei ole itselleni mitenkään ylitsepääsemätöntä, koska en ole etsinyt symbioottista suhdetta. 

ap

Minäkään en ole etsimässä symbioottista suhdetta, vaikka en maalaismiestäkään.

Vierailija
10/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Minäkään en ole etsimässä symbioottista suhdetta, vaikka en maalaismiestäkään.

Juu, mietin tosiaan tuossa yllä omia ajatuksiani, en ottanut kantaa sinun valintoihisi. Sori jos olin epäselvä. :)

ap

Vierailija
11/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En povaa pitkää suhdetta pääkaupunkiseudun akateemisen punavihreän hienohelman ja agronomin välille.

Vierailija
12/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin maalle. Ei täältä mitään miehiä löydy. Paljon enemmän oli sutinaa kaupungissa!

Vierailija
13/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stadilainen, akateeminen, omaan punavihreät arvot. Kyllä minulle maalaismies kelpaa. En vain usko, että minä kelpaisin heille. Etenkin kun en ole valmis muuttamaan maalle.

Vierailija
14/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En povaa pitkää suhdetta pääkaupunkiseudun akateemisen punavihreän hienohelman ja agronomin välille.

Joo koska maalla on vain agronomeja ja stadissa hienohelmoja. :D 

Hieman nyt avarakatseisuutta, ei me eletä mitään suomi-filmiä. :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän