Kysykää mitä vain tytöltä, jota kiellettiin hakemasta lähihoitajaksi
Kommentit (27)
Vetis kohta 16v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiellettiin?
Ohjaajien (ja opettajan) mielestä en pysty huolehtimaan itsestäni, saati sitten muista. Ehdoton ei tuli silloin, kun olin purrut ja viillellyt itseäni kotilomilla. ":D"
Mitä sanoi sosiaalityöntekijä? Tiesitkös jos olet huostassa, sosiaaliviranomainen sen päättää. Ks lsl 45 tms. Pykälä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sulla on kuitenkin joku suunnitelma. Jos yhtään lohduttaa, niin itsekin olin todella masentunut nuorena, viiltelin ja yritin itsemurhaa, olin todella lähellä syrjäytyä mutta nyt 10v myöhemmin elämä hymyilee. On koulutus, työ ja parisuhde.
Hanki ehdottomasti apua, kunnon terapiaa ja oma hyvinvointi ykkösasiana.
Mukava kuulla, että sulla menee nykyään hyvin. :)
Saatan mennä terapiaan, jos lääkäri katsoo, että olen siihen valmis. Ohjaaja myös lupasi ottaa puheeksi lääkkeet siellä lääkärissä, mutta tiedän että vanhempani vastustavat ajatusta, että heidän lapselleen aletaan syöttämään mielialalääkettä.
Juttujesi perusteella olet huostassa. Mitä sanoo vastaava sosiaalityöntekijä? Mitä pidät hänestä? LsL 45 §:
Huostaanotetun lapsen huolto
Kun lapsi on otettu huostaan, sosiaalihuollosta vastaavalla toimielimellä on oikeus huostaanoton tarkoituksen toteuttamiseksi päättää lapsen olinpaikasta sekä hoidosta, kasvatuksesta, valvonnasta ja muusta huolenpidosta ja näiden toteuttamiseksi tarpeellisesta opetuksesta ja terveydenhuollosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiellettiin?
Ohjaajien (ja opettajan) mielestä en pysty huolehtimaan itsestäni, saati sitten muista. Ehdoton ei tuli silloin, kun olin purrut ja viillellyt itseäni kotilomilla. ":D"
Oho. Onko sulla nyt kaikki hyvin?
Tällä hetkellä ihan ok, mutta se vaihtelee. En ole kuitenkaan satuttanut itseäni kuukauteen.
Hyvä. Lihanleikkaaja vois olla sulle hyvä ammatti.
En pidä lihan leikkaamisesta. Se on ällöä.
Anteeksi. Se oli huono vitsi multa. Miksi sä halusit satuttaa itseesi?
Ei se haittaa, olen tottunut huonoihin vitseihin. :D
Silloin kun haluan vahingoittaa itseäni, niin tuntuu siltä, että ei saa oikein mistään "kiinni", ja tunnelma on kuin jossain unessa. Joskus voin kuitenkin hallita sitä, jos tunne ei ole niin voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiellettiin?
Mitä sanoi sosiaalityöntekijä? Tiesitkös jos olet huostassa, sosiaaliviranomainen sen päättää. Ks lsl 45 tms. Pykälä.
En tiedä, mutta ei sekään olisi ollut kovin iloinen, jos olisin sinne hakenut, koska olen kuitenkin 10 kuukauden aikana käynyt kolmesti päivystyksessä. Kerran jäin sinne pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sulla on kuitenkin joku suunnitelma. Jos yhtään lohduttaa, niin itsekin olin todella masentunut nuorena, viiltelin ja yritin itsemurhaa, olin todella lähellä syrjäytyä mutta nyt 10v myöhemmin elämä hymyilee. On koulutus, työ ja parisuhde.
Hanki ehdottomasti apua, kunnon terapiaa ja oma hyvinvointi ykkösasiana.
Mukava kuulla, että sulla menee nykyään hyvin. :)
Saatan mennä terapiaan, jos lääkäri katsoo, että olen siihen valmis. Ohjaaja myös lupasi ottaa puheeksi lääkkeet siellä lääkärissä, mutta tiedän että vanhempani vastustavat ajatusta, että heidän lapselleen aletaan syöttämään mielialalääkettä.
Juttujesi perusteella olet huostassa. Mitä sanoo vastaava sosiaalityöntekijä? Mitä pidät hänestä? LsL 45 §:
Huostaanotetun lapsen huolto
Kun lapsi on otettu huostaan, sosiaalihuollosta vastaavalla toimielimellä on oikeus huostaanoton tarkoituksen toteuttamiseksi päättää lapsen olinpaikasta sekä hoidosta, kasvatuksesta, valvonnasta ja muusta huolenpidosta ja näiden toteuttamiseksi tarpeellisesta opetuksesta ja terveydenhuollosta.
Se kai sanoi siihen vain että "ok", kun ohjaaja sanoi etten hae sinne. En kauheasti pidä sossustani, koska sillä ei ole oikein huumorintajua ja on liian tiukka omaan makuuni, mutta kyllä se ihan hyvin hoitaa työnsä.
Anteeksi. Se oli huono vitsi multa. Miksi sä halusit satuttaa itseesi?