Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Yksin
08.04.2018 |

Moi!
Mitä tekisitte mun tilanteessa? Oon pian 35 täyttävä nainen. En ole koskaan seurustellut, ellei muutaman kuukauden suhteita lasketa. Ite miellän seurustelun sellaiseksi, että asuntaan yhdessä jne, joten sellaista en ole koskaan kokenut.

Oon etsinyt kumppania viimeiset 15 vuotta tuloksetta. En ihastu helposti. Välillä olen ollut etsimättä ja välillä käynyt paljon treffeillä. Välillä muhun ihastutaan, välillä itse ihastun, mutta aniharvoin ihastuminen/kiinnostuminen on molemminpuoleista...

Pidän itsestäni huolta, harrastan liikuntaa aktiivisesti, syön terveellisesti, käyn töissä ja olen ystävien mielestä ihana ja hyvä tyyppi. Haluaisin, että kaikki ihmiset löytäisivät kumppanin ja haluaisin itsekin löytää vierelle ihmisen, jonka seurassa olisi tosi hyvä olla, jonka kanssa voisi nauraa asioille ja katsella ja pohtia tätä elämää.

Mua stressaa ajatus, että en ehkä koskaan löydä kumppania ja sen vuoksi lapset ja perhe jää saamatta. Mä teen lasten kanssa töitä, rakastan niitä hauskoja pieniä tyyppejä ja niin kovasti olisin halunnut saada omia palleroita.

Miksi nämä mun haaveet ei toteudu? Miksi en löydä sopivaa ihmistä?
Mitä tässä voisi tehdä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi