Voiko nainen olla kaunis ilman tekoripsiä/ripsienpidennyksiä?
youtuben meikkitutoriaaleissa kaikissa on ripsienpidennykset tai tekoripset.. instassa kaikilla nuorilla naisilla on lisäripsiä..
Kommentit (16)
Eiköhän tämä ole ihan omasta mausta kullakin kiinni. Toiset tykkää toisesta. Hyvä esimerkki mieheni tykkää ilman kun taas itse tykkään omista ripsistä pidennyksillä.
Miksi haluaisin katsoa karvaista naista? Ihan sama missä niitä karvoja on.
Harmi kun puuttuu vaihtoehto että nainen voi olla kauneimmillaan, oli ne extra ripset tai ei. Tämä on vähän sama asia kun kysyisi onko nainen kauneimillaan, kun:
a. pukeutuu keltaiseen
b. pukeutuu vihreään
c. pukeutuu valkoiseen
Aika usein se, mikä näyttää hyvältä kuvassa ja videolla näyttää livenä kirkkaassa päivänvalossa joltain aivan muulta... Aikansa ja paikkansa kullekin tyylille.
Miksi naisen edes pitäisi olla kaunis? Kauneus on katoavaista.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen edes pitäisi olla kaunis? Kauneus on katoavaista.
t. Mies
ei kauneus kaikilta katoa :)
Pointsit päivän tyhmimmästä aloituksesta. Katsele vähemmän niitä videoita jatkossa.
Minua naurattaa nämä bimbot, joiden mielestä pidennykset ovat eri asia kuin tekoripset. Jos ne eivät ole omat, niin ne ovat feikkiä eli "tekoa". Ei ole mitään välimuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä bimbot, joiden mielestä pidennykset ovat eri asia kuin tekoripset. Jos ne eivät ole omat, niin ne ovat feikkiä eli "tekoa". Ei ole mitään välimuotoa.
Minua naurattaa nämä tyypit, jotka pitävät ihmisiä bimboina sen takia että jotkut haluavat ripsien näkyvän.
Nainen on kaunein ilman keinotekoisia lisukkeita (ripset, rinnat, kynnet, paksut meikit)
Vierailija kirjoitti:
Omat ripset ei edes näy.
Eivät näykään. Varsinkin jos on luomiväriä kunnolla ja eyelineria. Siksi suosin tekoripsiä, jotka eivät ole megaöverit, vaan melko luonnolliset. Näyttävät kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kaunein ilman keinotekoisia lisukkeita (ripset, rinnat, kynnet, paksut meikit)
Naurettava harhaluulo. Jokainen näyttää paremmalta meikillä, jopa miehet, koska meikillä voi peittää ihon virheitä.
Se on niin ripsistä kiinni. Välillä näkee ylipitkiä ja -tuuheita tekoripsiä, jotka näyttää niiiiii teennäiseltä. Ja joskus nähny sellaset tekoripset, että niistä tullu varjot silmien alle ja näyttäny kuin ois silmäpussit. Mutta vastaavasti nähny myös luonnollisen näkösiä tekoripsiä.
Rotukaunottaret käyttävät extravoluumia ripsissä. Harmaahiirulaiset eivät edes osaa laittaa ripsiä :D