Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistön uskottavuus vähentynyt

Vierailija
08.04.2018 |

Nykyään en enää juurikaan ota vakavasti presidentin puheita tai lausuntoja. Minua lähinnä huvittaa ne. Tähän vaikuttaa kenties tämä lapsenteko/hankintaprosessi ja sitten vielä tämä nimijuttu. Jotenkin vei luotettavuuden.

Kun näkee hänet telkkarissa olo on aika kiusaantunut ja mielellään kääntää asemaa.
Ehkä myös ajattelee, onko hän tarpeeksi vastuullinen, kun hankkii lapsen vielä noin 70-vuotiaana. Ristiriiraista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen, että ap on vanha vasuri, joka käy ikuista luokkasotaansa kaikkea sellaista vastaan, joka hiukankin kokoomuslaiselta tuntuu. Näitähän palstalla riittää kirjoittelemassa "Nyt loppui meikäläiseltä  Kokoomuksen äänestäminen", vaikka itse äänesti SKDL:ää jo vuoden 1970 vaaleissa.

Vierailija
2/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en enää juurikaan ota vakavasti presidentin puheita tai lausuntoja. Minua lähinnä huvittaa ne. Tähän vaikuttaa kenties tämä lapsenteko/hankintaprosessi ja sitten vielä tämä nimijuttu. Jotenkin vei luotettavuuden.

Kun näkee hänet telkkarissa olo on aika kiusaantunut ja mielellään kääntää asemaa.

Ehkä myös ajattelee, onko hän tarpeeksi vastuullinen, kun hankkii lapsen vielä noin 70-vuotiaana. Ristiriiraista.

Nykyään puhutaan vastuullisuudesta kuluttamisessa ym. Missä muussa ihmisen pitäisi olla vastuullisempi kuin lisääntymisessä eli lasten tekemisessä? Niinistö ei tätä kriteeriä täytä, joten on mielestäni täysin henkisesti löysä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vähän, kun tajusin, kuka on hänen neuvonantajansa kansliassa (nyt vt kansliapäällikkö).

Vierailija
4/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. En ole kokenut yhtään tuolla tavalla. Wt-väkeä tämä lapsiasia närästää. Pitäisi olla 20-v työtön, kouluttamaton yh-äiti ja narkkari-isä, nii lapsi kokisi olevansa oikeassa perheessa ap:n mielestä.

Millä lailla Niinistön vauvaonni on sinulta pois?

Vierailija
5/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän nurinkurista, tiedostetaan että itse ollaan seniilejä ja mahdollisesti kuolleita jo kun lapsi ala-asteiässä mutta silti tehdään lapsi nuoren vaimon mieliksi ja äänten kalastelutarkoituksessa. Vanhemmuuden kuuluisi myös olla niin tärkeää työtä ettei samanaikaisesti tulisi olla kiinnostusta valtion johtamiseen mutta niin vaan äijä halveksuu molempia arvotehtäviään. En pysty minäkään arvostamaan.

Vierailija
6/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän nurinkurista, tiedostetaan että itse ollaan seniilejä ja mahdollisesti kuolleita jo kun lapsi ala-asteiässä mutta silti tehdään lapsi nuoren vaimon mieliksi ja äänten kalastelutarkoituksessa. Vanhemmuuden kuuluisi myös olla niin tärkeää työtä ettei samanaikaisesti tulisi olla kiinnostusta valtion johtamiseen mutta niin vaan äijä halveksuu molempia arvotehtäviään. En pysty minäkään arvostamaan.

Tuolla lapsella on varmasti asiat paljon paremmin kuin 90% perheissä. Jokainen fiksu ihminen tämän ymmärtää.

Vierailija
7/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vasemistolainen, mutta en voi sille mitään, että mulla tuntuu sydämessä asti  pahalta tämä touhu. Inhottaa ja olen menettänyt uskoni presidentiin. Ei vaikuta edes hänen puolueensa. Menee touhut yli mun ymmärryksen. Puolustajat ovat varmaan sitten kokoomuslaisia, mutta en jaksa enää uskoa presidentin touhuihin.

Vierailija
8/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. En ole kokenut yhtään tuolla tavalla. Wt-väkeä tämä lapsiasia närästää. Pitäisi olla 20-v työtön, kouluttamaton yh-äiti ja narkkari-isä, nii lapsi kokisi olevansa oikeassa perheessa ap:n mielestä.

Ei ole minulta Niinistön vauva onni mitenään pois. Onko se edes onnea? Eiköhän lapsi ole lähennä rouvan. Enkä sano, että vanhempien pitäisi olla esimerkkisi kaltaisia, mutta kyllä 70 on aika korkea ikä jo.  Etköhän vähän liioittele, tuohon väliin mahtuu muitakin kuin narkkareita. Ikävää, että ajattelet noin.

Vierailija
9/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on pankkiiri joka esiintyy presidenttinä.

Vierailija
10/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulta Niinistön vauva onni mitenään pois. Onko se edes onnea? Eiköhän lapsi ole lähennä rouvan. Enkä sano, että vanhempien pitäisi olla esimerkkisi kaltaisia, mutta kyllä 70 on aika korkea ikä jo.  Etköhän vähän liioittele, tuohon väliin mahtuu muitakin kuin narkkareita. Ikävää, että ajattelet noin.

Miksi epäilet toisten onnea?