Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyöräilykauden avaus

Vierailija
08.04.2018 |

oletteko jo aloittaneet pyöräilykauden?
onko teillä kypärät?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilykausi on ympäri vuoden. Kypärä on, aina. Talvella nastarenkaat. Pimeällä ajalla valot edessä ja takana sekä heijastimia.

Vierailija
2/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä on joo. Mulle sanottiin, että kypärä ei sovi yhteen mun mummopyörän kanssa. Mä vastasin, että puhe ei sovi yhteen idiotismin kanssa.

Pitäisi ostaakin uusi kypärä, entinen jo vähän luvattomankin vanha. Pyörä on vielä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ei sovi naisille, alapään venyttelyliike on niin rivo

Vierailija
4/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pyöräillä läpi vuoden, mutta pahimpien pakkasten aikaan pyörä jäi pilttuuseen. Talvella on nastarenkaat pyörässä, ja nyt odottelenkin, että sepelit siivottaisiin pyöräteiltä pois: sepeli nimittäin puhkoo tavalliset renkaat hyvin nopeasti.

Kypärä löytyy, tietenkin.

Vierailija
5/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vein pyörän huoltoon, yhden välin jo pyöräilin töihin. Ensi viikolla tarkoitus aloittaa säännöllisesti, talvella ajelin silloin tällöin osan matkasta. Liukkaus pelottaa sen verran, että jäisellä kelillä en uskalla lähteä, kun pitäisi kuljettaa lastakin.

Kypärä on.

Vierailija
6/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen melkein joka päivä j ehdottomasti kypärä päässä

Vierailija
7/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään totuttelemassa persusta satulaan talven jäljiltä, puolisen tuntia. Tältä ei oikein voi kulkea mihinkään pyörällä, joskus käydään kirjastossa tai kesällä jädellä muksun kanssa, 10km suuntaansa. Usein fillarit autoon ja jonnekin parempaan ympäristöön.

Kypärä on kun fillaroin ipanan kanssa....itse en usko sen styroxpotan olevan eduksi jos lentää. Mieluummin kuollut kuin vihannes.

Vierailija
8/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilykausi on avattu. Kypärä löytyy, käytän sitä vaihtelevasti.

Vierailija
9/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijät pois jalkakäytäviltä, kiitos! Aika monella teistä on ajokortti, joten liikennesääntöjen luulisi olevat hallussa. Jalkakäytävällä saavat ajaa lapset. Muut taluttavat pyöräänsä, jos kadulla ei uskalla/jaksa/viitsi/huvita ajaa.

Vierailija
10/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijänä ärsyttää se, että pyörille on monissa kaupungeissa liian vähän kunnollisia pyörätelineitä, joihin parkkeerata pyörä. Eipä ihme, että pyörävarkauksia tapahtuu, kun ei ole mitään kunnon telineitä, joihin lukita pyörä. Kaiken lisäksi suurin osa niistä paikoista on myös valvontakameroiden ulottumattomissa.

Jos ihmisiä halutaan saada enemmän auton ratista pyörän selkään, niin kaupunkien olisi syytä panostaa paljon nykyistä enemmän pyörävarkauksien ennaltaehkäisemiseen. Moni saattaa jopa pyörävarkauksien pelon vuoksi jättää pyörän kotiin.

Vierailija
11/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä, että hiekoitussepelit putsattaisiin pois pyöräteiltä. Sorassa on ikävä ajaa. Kovasti jo hingun pyöräilemään. Minulle se on ainoastaan kesäkelin harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän