Mies kiinnostuneempi minusta nyt kun olen treenannut
Eräs mies on tykännyt minusta melko pitkälti luonteeni takia (olen huumorintajuinen, iloinen, kiltti ja avoin). Tiedän, koska tulemme hyvin juttuun. En ole mikään susiruma, mutta kyllä hän on ollut selvästi se "parempi" meistä.
Nyt olen parin vuoden aikana innostunut liikunnasta oikein todella ja olen aika hyvässä kunnossa. Ja nyt tämä mies on kimpussani eri tavalla kuin ennen.
Olemme molemmat varattuja, mutta kysymys koskeekin lähinnä sitä, että voiko ihminen kiinnostua toisesta eri tavalla kun toinen muuttuu ulkoisesti? Olemme kuitenkin tuttuja jo vuosien takaa, eikö ensivaikutelma säily?
Kommentit (11)
Terveelliset elämäntavat viehättää.
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia kun olet varattu?! Idiootti
Hölmö mies, joka paljastaa tuossa pinnallisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia kun olet varattu?! Idiootti
Miksi ei saisi miettiä? Mies on yhtäkkiä kimpussani enkä ole muuttanut käytöstäni mitenkään. Ainoastaan ulkonäkö on muuttunut.
Kai sitä täällä saa kysyä ihan mitä huvittaa. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies, joka paljastaa tuossa pinnallisuutensa.
No sitä mieltä minäkin olen! Ap
Olen pannut saman asian merkille. Silloin tiedän, että kiinnostus ei ole vilpitöntä.
Miehet on pinnallisia, niin se vaan on. Ja khyllähän treenattu kiinnostaa, se on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja, mutta kysymys koskeekin lähinnä sitä, että voiko ihminen kiinnostua toisesta eri tavalla kun toinen muuttuu ulkoisesti?
Tottakai voi!
Trololololoo, takas peikkoluolaan siitä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia, niin se vaan on. Ja khyllähän treenattu kiinnostaa, se on seksikästä.
Ihan samalla tavalla naiset on pinnallisia. Tietysti treenatun vartalon katselu miellyttää silmää enemmän kuin katsella velttoa sipseillä täytettyä rasvamakkaraa sohvalla makaamassa.
Aika harvassa on ihmiset kenen mielestä ulkonäöllä ei todella ole mitään merkitystä.
Voihan liikunnalla olla muutakin muutoksia kuin pelkkiä ulkoisia?