42v akateeminen nainen vastailee kysymyksiisi
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa ja onko lapsia !?
En ole, eikä ole lapsia.
Yritätkö koulutuksillasi kehumalla kompensoida näitä? Mulla myōs kaksi tutkintoa, mutta koen, että perheeni on kasvattanut minua huomattavasti enemmän kuin yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Oletko seurustellut amiksen kanssa? Voisitko?
Olen seurustellut ja voisin seurustella. Jos on hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
HR-päällikön tehtäviä pääasiassa.
Eikö tuo ole vähän molempien tutkintojen hukkaan heittämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, eikä ole lapsia.
Yritätkö koulutuksillasi kehumalla kompensoida näitä? Mulla myōs kaksi tutkintoa, mutta koen, että perheeni on kasvattanut minua huomattavasti enemmän kuin yliopisto.
En. Enkä kehu koulutuksellani, kunhan kuvailin jollain sanalla. En ole koskaan halunnut lapsia enkä usko että olisin parempi tai kehittyneempi ihmisenä jos minulla niitä olisi.
Kortsu vai pillerit? Onko kakkonen exit only?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Ei mielestäni. Pidän työstäni paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Älä pilaa hyvää trollia.
Mitä teet, kun olet selvinpäin ja tunnet, että elämä on valunut parhailta osiltaan ohitsesi?
Kuinka piristät itseäsi? Mistä haaveilet, vai haaveiletko enää mistään?
- ikätoverisi
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuppikokosi ja sheivaatko?
75DD. Sheivaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, kun olet selvinpäin ja tunnet, että elämä on valunut parhailta osiltaan ohitsesi?
Kuinka piristät itseäsi? Mistä haaveilet, vai haaveiletko enää mistään?
- ikätoverisi
Koen eläväni elämäni parasta aikaa. En tarvitse ihmeempiä piristyäkseni, urheilen ja tapaan ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kortsu vai pillerit? Onko kakkonen exit only?
Kortsu. Exit only.
Jos olisit Tinderissä ja minä kouluttamaton mies laittaisin sydäntä, hyllkäisitkö suorilta käsin?
Ps. olen hieman lihava ja juon paljon teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, eikä ole lapsia.
En. Enkä kehu koulutuksellani, kunhan kuvailin jollain sanalla. En ole koskaan halunnut lapsia enkä usko että olisin parempi tai kehittyneempi ihmisenä jos minulla niitä olisi.
En vaan itse ikinä määrittelisi itseäni noin. Kuka tahansa voi opiskella esim oikiksessa, jos vaan on tarpeeksi tukeva perse, jonka jaksaa kirjaston penkissä pitää. Ei herätä ainakaan minussa mielenkiintoa.
Unohdin vastata että haaveilen ehkä vielä siitä että löydän kivaa miesseuraa ja uuden kauniin asunnon. Ja monesta matkakohteesta ja kivoista juhlista, festareista, hauskanpidosta, uusista haasteista työelämässä, onhan niitä haaveita vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, eikä ole lapsia.
En vaan itse ikinä määrittelisi itseäni noin. Kuka tahansa voi opiskella esim oikiksessa, jos vaan on tarpeeksi tukeva perse, jonka jaksaa kirjaston penkissä pitää. Ei herätä ainakaan minussa mielenkiintoa.
Samaa mieltä että ei sinne mitään erityistä älykkyyttä tarvita. Eikä tarvitse herättää mielnkiintoa, kunhan huvitan itseäni näillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, eikä ole lapsia.
Kuka tahansa voi hankkia myös lapsia. Oikikseen on kuitenkin pääsykokeet. Enkä ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit Tinderissä ja minä kouluttamaton mies laittaisin sydäntä, hyllkäisitkö suorilta käsin?
Ps. olen hieman lihava ja juon paljon teetä.
Tinderissä ulkonäkö ratkaisee kun en tiedä millainen olet ihmisenä. Lihavuus ei haittaa sinänsä, teen juonti pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, eikä ole lapsia.
Kuka tahansa voi hankkia myös lapsia. Oikikseen on kuitenkin pääsykokeet. Enkä ole ap.
Lasten hankintaan tarvitaan kyllä myös tukeva perse.