Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

42v akateeminen nainen vastailee kysymyksiisi

Vierailija
07.04.2018 |

Olen nätti ja seksikäs. Kysy jotain.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa KaffeBulla! Kuinka päädyit Sanomakuutioon modeksi? Mikä oli pääaineesi yliopistossa?

Vierailija
42/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko naimisissa ja onko lapsia !?

En ole, eikä ole lapsia.

Yritätkö koulutuksillasi kehumalla kompensoida näitä? Mulla myōs kaksi tutkintoa, mutta koen, että perheeni on kasvattanut minua huomattavasti enemmän kuin yliopisto.

En. Enkä kehu koulutuksellani, kunhan kuvailin jollain sanalla. En ole koskaan halunnut lapsia enkä usko että olisin parempi tai kehittyneempi ihmisenä jos minulla niitä olisi.

En vaan itse ikinä määrittelisi itseäni noin. Kuka tahansa voi opiskella esim oikiksessa, jos vaan on tarpeeksi tukeva perse, jonka jaksaa kirjaston penkissä pitää. Ei herätä ainakaan minussa mielenkiintoa.

Samaa mieltä että ei sinne mitään erityistä älykkyyttä tarvita. Eikä tarvitse herättää mielnkiintoa, kunhan huvitan itseäni näillä. 

Huvita toki itseäsi. Poistun muualle, olet epäkiinnostava tavis, jolla ei tunnu olevan muuta elämää kuin kännätä yksinään. Hyvää jatkoa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa KaffeBulla! Kuinka päädyit Sanomakuutioon modeksi? Mikä oli pääaineesi yliopistossa?

Olen Kivikissaäiti ja opiskelin posliiniesinetiedettä. 

Vierailija
44/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, eikä ole lapsia.

Yritätkö koulutuksillasi kehumalla kompensoida näitä? Mulla myōs kaksi tutkintoa, mutta koen, että perheeni on kasvattanut minua huomattavasti enemmän kuin yliopisto.

En. Enkä kehu koulutuksellani, kunhan kuvailin jollain sanalla. En ole koskaan halunnut lapsia enkä usko että olisin parempi tai kehittyneempi ihmisenä jos minulla niitä olisi.

En vaan itse ikinä määrittelisi itseäni noin. Kuka tahansa voi opiskella esim oikiksessa, jos vaan on tarpeeksi tukeva perse, jonka jaksaa kirjaston penkissä pitää. Ei herätä ainakaan minussa mielenkiintoa.

Samaa mieltä että ei sinne mitään erityistä älykkyyttä tarvita. Eikä tarvitse herättää mielnkiintoa, kunhan huvitan itseäni näillä. 

Huvita toki itseäsi. Poistun muualle, olet epäkiinnostava tavis, jolla ei tunnu olevan muuta elämää kuin kännätä yksinään. Hyvää jatkoa vaan.

Sinä taas vaikutat aavistuksen katkeralta, hyvää jatkoa kuitenkin! :D

Vierailija
45/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, eikä ole lapsia.

Kuka tahansa voi hankkia myös lapsia. Oikikseen on kuitenkin pääsykokeet. Enkä ole ap.

Kuka ikänä jolla o rahhoo, piäsee oikikseen ja vaikka viärikseen jos o tarpeeks kiero ja oikei yrittää.

Vierailija
46/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama puolihäiriintynyt tapaus kirjoittaa näitä... "kysy mitä vaan 24-vuotiaalta sinkkunaiselta!" Huoh. Taitaa olla taas parin kuukauden av-palstapaasto tarpeen.

Vierailija
47/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tällaista kirjoittanut enkä esiintynyt 24v sinkkunaisena.

Vierailija
48/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit Tinderissä ja minä kouluttamaton mies laittaisin sydäntä, hyllkäisitkö suorilta käsin?

Ps. olen hieman lihava ja juon paljon teetä.

Tinderissä ulkonäkö ratkaisee kun en tiedä millainen olet ihmisenä. Lihavuus ei haittaa sinänsä, teen juonti pahempi. 

Kiitos rehellisyydestä. Olen Mika Halvarin kaunis kaksoisolento huonommalla kuulatuloksella. Ihmisenä olen kuin hyttynen - inisen välillä, mutta välillä annat vertasi vapaaehtoisesti.

Vierailija
49/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsu vai pillerit? Onko kakkonen exit only?

Kortsu. Exit only.

Hienoa, nyt anatominen hamster sai korvillee.

Vierailija
50/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittääkö olla toimittaja jotta piäsee mottoomaan sanomille? Tampere vai Haakahelinä?

Vierailija
51/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa kirjoitusvirheitä jo kahdessa lyhyessä viestissä. Next.

Olen humaltunut. Siksi kirjoitusvirheet.

Yksin kotona kännissä. Tutkinnot ei hirveesti tossa kohtaa lämmitä.

Viihdyn hyvin yksin, eikä tänään huvittanut lähteä mihinkään. Tutkinnoillani ei varsinaisesti ole sen asian kanssa tekemistä :D

Vierailija
52/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pittääkö olla toimittaja jotta piäsee mottoomaan sanomille? Tampere vai Haakahelinä?

Valitettavasti en ymmärrä kysymystäsi.

Vierailija
53/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaiika olisit kuinka kaunis, nätti ja seksiskäs. Ei saa unohtaa että myös pullukat ovat, sman arvoisia samaten rumatkin. Eivätkä vain laihat, seksikkäät ja nätit oo välttämättä, eivätkä olekkaaan sen täydellisempii ku läskitkään. Tiedoksi vain.

Vierailija
54/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiika olisit kuinka kaunis, nätti ja seksiskäs. Ei saa unohtaa että myös pullukat ovat, sman arvoisia samaten rumatkin. Eivätkä vain laihat, seksikkäät ja nätit oo välttämättä, eivätkä olekkaaan sen täydellisempii ku läskitkään. Tiedoksi vain.

samaa mieltä tästä

Vierailija
55/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä tästä

Kiitos.

Vierailija
56/58 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko viettää loppuelämäsi eroottisissa merkeissä kanssani

Vierailija
57/58 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa kirjoitusvirheitä jo kahdessa lyhyessä viestissä. Next.

Olen humaltunut. Siksi kirjoitusvirheet.

Oletko myöntänyt itsellesi, että sinulla on alkoholiongelma?

Vierailija
58/58 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTM ja OTM - pakko arvostaa!

Ei ole ap vielä tätä vahvistanut.

Veikkaan että on vain KTM ja HTM.