Tunnetko onnellisuutta viikonloppuiltana kun sinulla ei ole alkoholia?
Kommentit (35)
Olen. En käytä muutenkaan ollenkaan. Siitä tulee tunkkainen ja likainen olo. Ja päänsärky.
Mulla ei ole koskaan alkoholia, ja olen hyvin onnellinen. Mitä ihmeen onnellisuutta se viina toisi?
Olen täysin onnellinen ilman alkoholia.
Isäni oli alkoholisti. Hän joi päivittäin mutta tuntui muuttuvan aina vain onnettomammaksi.
Kyllä. En juo. Mutta herkkuja pitää olla vapaa-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan alkoholia, ja olen hyvin onnellinen. Mitä ihmeen onnellisuutta se viina toisi?
Niinpä! Kohta puoli vuosikymmentä ilman alkoholin humalluttavaa vaikutusta.
Olen kyllä tässä hihitellyt näille ketjuille. Pitäisi paistaa ne lihapullat. On mulla vähän konjakkia ruuan laittoon, mutta ei juotavaksi liiemmin.
Sinkkumies
Onnellinen olen täällä viltin alla, miehen ja koirien kans töllöö töllötetään selvinpäin.
Tunnen. Alkoholi tekee huonon olon, ei pysty ajattelemaan kirkkaasti ja aiheuttaa krapulankin. Selvänä on kivempaa. En käytä alkoholia ollenkaan.
Sanoisin että se onnellisuus tulee muista ihmisistä esim parisuhteesta eikä siitä alkoholista. Outo kysymys.
Vain alkoholisti ei tunne onnellisuutta ilman alkoholia.
Arkisin kyllä, viikonloppuisin en.
Ei alkoholi voi kenellekään onnellisuutta tuoda, ihan hullu ajatus. Alkoholi aiheuttaa aivoihin myrkytystilan joka on se ihana humala, ja krapula sen todistaa.
Jos viina tekisi onnelliseksi, olisi viinan juonti pakollista ja kaikki maapallon ihmiset olisivat koko ajan onnellisia. Mutta eipä tee onnelliseksi ei, inhimilliset kärsimykset on mittaamattomat alkoholismin takia ja Suomen yhteiskunnallekin hinta euroina on miljardeja.
Olen onnellinen ilman alkoholia. Exä oli juoppo ja pilas kaiken. Ei tartte enää pulloja ja juoppoa katella.
Onnellisuus on mulle perusolotila. Alkoholin käyttö tai käyttämättömyys ei siihen vaikuta. Olen onnellinen myös krapulassa.
Viime lauantaina olin onnellinen ja tukevasti humalassa kaverin synttäreillä. Tänä lauantaina luen tenttiin, kärsin päänsärystä, ikävöin poikakaveriani, jota en näe taas pariin päivään, ja olen onnellinen.
Joo, jos olen lähdössä aamulla aikaisin vaikka Bahamalle.
Alkoholin tuoma onnellisuus haihtuu siinä missä alkoholikin elimistöstä. Onnellisuus tulee jostain paljon syvemmältä. Vaikkapa tästä hetkestä suihkunraikkaana.
Olen jatkuvasti onneton holilla tai ilman