Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, kun ajattelen että tuskin miehet oikeasti toivoo vakituista parisuhdetta?

Vierailija
07.04.2018 |

Otsikossa kysymys. Huomaan että mietin aina automaattisesti, kun on puhe pareista tai parisuhteesta tai vaimoista tai seurustelusta, että eihän nuo suhteen miesosapuolet varmasti halua tuota, että ovat tuon saman kanssa koko ajan. Jostain syystä ajattelen aina, että mies joka sanoo kaipaavansa parisuhdetta, kaipaa oikeasti hetkeksi jotain naista joka tuntuu uudelta ja jännältä, mutta sen jälkeen kohta jotain uutta. Minulla on siis pelko tai käsitys, että miehet eivät halua sitoutua yhteen naiseen vaan haluaisivat joko useita rinnakkaisia tai peräkkäisiä suhteita. Esim. jos täällä tai muualla joku yksinäinen mies kertoo ettei ole seurustellut ja kaipaa suhdetta, mietin vain että haluaa siis vasan panna ja mieluiten useita. En usko, että kaipaisi yhden naisen ja haluaisi olla sen kanssa loppuun asti. Olenko aivan hakoteillä, ja onko teillä arvauksia miksi ajattelen näin pessimistisesti?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daddy issues?

Vierailija
2/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olet ihan realistinen. Päinvastoin ajattelevat elävät jossakin haavemaailmassa. Näin se nykyään menee.

Vierailija
4/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daddy issues?

Anteeksi mitenkä? En ymmärrä mihin vkittaat. Vanhempani on yhdessä.

t. Ap

Vierailija
5/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet oikeassa tällä yli 40v kokemuksella

Vierailija
6/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo jo aika pitkä ketju että miesten syrjäytyminen on syy matalaan syntyvyyteen? Pelkkää p*skaa ja syy onkin ettei miehet edes halua suhdetta?

Vierailija
7/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa voi sanoa naisista. Kunhan omat itsekkäät halut on saavutettu, voikin miehen heittä romukoppaan ja etsiä taas uutta lompakkoa itselleen.

Vierailija
8/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne täällä ruikuttavat miehet nyt ei ainakaan suhdetta halua vaan pelkästään pillua mallitytöitä. Ne onkin sitten vain hyvin pieni osuus miehistä eikö kenellekään epäselvää miksi eivät toiveissaanna onnistu.

Vierailija
9/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ajattelin noin vielä joskus pari vuotta sitten. En ollut koskaan seurustellut itse ja lukenut mm. av:lta miesten ja "miesten" aloituksia naisista. Ajattelin tosiaan, että mies aina hamuaa nuorempaa ja parempaa. Ja että kuka tahansa Tavis-Tiinan kanssa seurusteleva panisi koska vaan jotain Jennifer Anistonia, jos tilaisuus tulisi.

Ja mitenkö ajatusmaailmani muuttui? Kuulostaa kornilta, mutta silloin se muuttui kun löysin nykyisen mieheni. Tämä vaikuttaa niin vilpittömän tosissaan haluavan olla kanssani, etten ikinä voisi kuvitella hänen haikailevan muita. Kuulostaa naiviilta ja sinisilmäiseltä, mutta tällä hetkellä vaan uskon niin. Eihän sitä voi koskaan tietää, onko aina näin, mutta tällä hetkellä tilanne tuntuu tältä.

Vierailija
10/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta?

Vierailija
11/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me miehet tai ainakin osa halutaan sellainen luotto kumppani, jonka kanssa on mukava ja hyvä olla. Mielellään elämän loppuun asti. Tuttu ja turvallinen, mikä sen parempi olisi.

Vierailija
12/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin vaan haluaa niitä pitkiä parisuhteita, ja osa jopa lapsiperhearkea. Näin ainakin oman lähipiirin perusteella.

Vierailija
13/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo jo aika pitkä ketju että miesten syrjäytyminen on syy matalaan syntyvyyteen? Pelkkää p*skaa ja syy onkin ettei miehet edes halua suhdetta?

Tässä nyt voidaan sitten lopettaa kaikki naisten syyttelyt alhaisesta syntyvyyhdestä. Vika on miehissä apn mukaan.

Vierailija
14/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut niin paskojen naisten kanssa että olen halunnut seuraavan. Nykyisin mgtow.

Vierailija
15/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjusta vain pari ekaa sivua joten en tiedä, mitä siellä miehet kertoi. Jotenkin musta vaan tuntuu, että kaikki liittyy vain siihen valloittamiseen ja hetken huviin. Esimerkiksi luin hiljattain, että köyhät miehet ovat hyviä rakastajia, koska eivät voi rahaa tarjota tai elintasoa, niin koittavat saada naisen pidettyä sänkytaidoilla. Jotenkin tuo kohta että pidettyä naisen särähti korvaan. Itse ajattelisin vaan että valloitettua. Mutta sanokaa miehet haluatteko te oikeasti tehdä kaikkenne että pidätte sen yhden, vai että saatte vaan mahd. monta?

t. ap

Vierailija
16/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta?

Niin miksi? Kukaan ei vielä ole osannut löytää tilastoa erojen syystä.

Vierailija
17/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko suomea äidinkielenäsi? Saatko kelan korvaamia palveluja? Oletko kärsinyt aivohalvauksen. Ok, miehet biologisina olentoina ovat moniavioisia, vaan älykkäimmät ja kypsimmät haluavat vakinaisen suhteen ja liiton jonkun soveliaan naisen kanssa. Minäkin haluan.

Vierailija
18/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut loppuelämän parisuhteen ja lapsiakin mutta minua ei ole naiset kelpuuttaneet.

Naiset itse kelpuuttavat vain niitä miehiä jotka ei halua sitoutua, se on kylmä fakta.

Kaikki menee miehen tason mukaan.

Vierailija
19/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osin oikeassa, osin väärässä. Kyllä hyvään naiseen halutaan sitoutua. Minäkin olen ollut onnellinen vaimoni kanssa jo parikymmentä vuotta. Toisaalta minulla on kavereita, joita uuden valloituksen himo vie kuin peli-, tai päihderiippuvaista konsanaan. Eikä sillä, etteikö tilaisuuksia olisi. Ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
20/56 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ihankaikkimiehetsitäjatätä vol. kuusitoistamiljoonaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi