Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö tuttavasi häihin tässä tilanteessa?

Vierailija
07.04.2018 |

Kyseessä siis tuttavani töiden kautta, emme ole ystäviä tai mitenkään läheisiä. Tuttavani on menossa kesällä naimisiin eräänä lauantaina. Itse hääjuhlaan en ole saanut kutsua (rajallinen vierasmäärä, minkä ymmärrän täysin), mutta hääpari laittoi kutsun häiden jatkoille. Sanoivat myös, että voi tulla aiemmin päivällä kirkkoon katsomaan vihkimistä.

Suhtaudun kutsuun hieman ristiriitaisesti, enkä osaa päättää mitä pitäisi tehdä. Toisaalta haluaisin olla kohtelias ja mennä kirkkoon/jatkoille, koska ovat kutsuneet. Toisaalta mietityttää, kun kyseessä ei ole ystävä vaan tuttava. Tiedän myös, että hääparilla riittää ystäviä/tuttavia, joten yksin eivät jatkoillaan olisi. Kutsu on tarkoitettu vain minulle ja sinkkuna joutuisin muutenkin menemään yksin. Yhden kesälauantain käyttäminen häihin tuntuu hieman ikävältä ajatukselta, sillä vapaita lauantaipäiviä ei vuorotyötä tekevällä juuri ole. Jos menisin jatkoille, kokisin myös kohteliaaksi lahjan viemisen.

Mitä itse tekisit tilanteessani? Jos osallistuisit kirkko-osuuteen tai jatkoille tai molempiin, veisitkö lahjaa?
A) Menisin kirkkoon ja jatkoille.
B) Menisin vain kirkkoon.
C) Menisin vain jatkoille.
D) En menisi juhliin lainkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi perus viikonloppuna, kävisin kääntymässä. Jos menis vapaa/lomapäivä tuttavan takia, ei kiitos.

Vierailija
22/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin kaikki nuo häppeningit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. :D

Vierailija
24/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot jo nyt, että oho tulin köh köh sairaaksi enkä voikaan saapua paikalle.