Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voikin olla niin vittumainen päivä ov.

Vierailija
21.04.2006 |

Mua on vituttanut jo eilisestä lähtien, koska menkat on alkamassa parin päivän sisällä.

Mutta siis itse asiaan. Tänä aamuna soi ovikello ja arvasin, että siellä on postinkantaja, koska kello oli niin paljon. Olin jo menossa ovelle, kun postinkantaja tunki postiluukusta tuon saapumisilmoituksen (maksikirjeestä tms.) ja katosi kuin pieru saharaan, kun sain oven viimein auki. Taapero teki kaikkea kiellettyä koko päivän,

Ehdin sitten viimeinkin lähtemään postiin ennen kello kuutta, koska mulla oli muutakin asiaa sinne. Lähdin fillarilla ja kesken matkan huomasin, että molemmat kumit olivat tyhjentyneet matkan aikana, vaikka ne olivat ihan täynnä, kun lähdin. Ja kaiken lisäksi alkoi satamaan vettä ja oikein kunnolla. Ja mulla oli mokkatakki päällä, joka tietty ei kestä vettä. Ja kun pääsin postin ovelle viittä minuuttia vaille kuusi, mitäs mä näenkään, postin työntekijät vetävät sitä sellaista " rautaovea" kiinni, mun nenän edestä ja kello oli siis 17.55 ja posti menee kiinni klo 18.00. Okei, kirje jäi hakematta ja jouduin kävelemään kotiin tuon paketin kanssa, joka tietty oli aikas märkä (ja paketissa oli vaatteita). Kotona sitten muistin, että olis pitänyt ostaa kissanruokaa, mutta en todellakaan viitsi lähteä enää kauppaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on nopea potinjakaja, tavallisesti niitä moititaan hitaudesta.

Vierailija
2/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinkantaja nimittäin soittaa ainoastaan kerran ja jos et ole heti ovella, niin hän tunkee sen saapumisilmoituksen luukusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo " saapumisilmoitus" oli maksikirjeestä tms. joka ei mahtunut postiluukusta sisään. ap

Vierailija
4/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valititko edes jakelupisteeseen

Vierailija
5/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki kokemusta on.

Silloin kun muutettiin miehen kanssa tähän kämppään, niin meidän postia meni vanhaan osoitteeseen vielä kolme kuukautta muutosta, vaikka oltiin tehty osoitteenmuutos ym. Meille on myös tullut useasti rikkinäisiä cd-levyjä ja pleikkari pelejä, koska postinkantajalla on tapana yrittää ensin tunkea maksikirjettä väkisin luukusta sisään. Ja aina ollaan tehty valitus. ap

Vierailija
6/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut kuin pari-kolme tuntia, koska olen niin stressaantunut, että heräilen jatkuvasti.

Aamulla menin palaveriin graduni ohjaajan kanssa ja sain kuulla, että en valmistu tänä keväänä. Gradussa on vielä niin paljon työtä, ettei se ehdi tarkistukseen ajoissa. Kiva juttu, kun olen työnantajalle sanonut valmistuvani. Saa nähdä, onko mulla syksyllä enää töitä.

Sen jälkeen sain kuulla todella ikäviä uutisia eräästä ystävästäni. Saa nähdä, onko hän elossa enää syksyllä :(

Että sellaista...

Vierailija
7/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suullisesti sovitut talokaupat peruuntuivat kun hinta nousi 50000 euroa. Ei jaksa nostaa tappelua. Piädän matalaa profiilia viikonlopun ja kierin itsesäälissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi