Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat joita en häpeä

Vierailija
07.04.2018 |

Minulla on tubulaariset rinnat ja myös hieman eripariset. En jaksa enkä suostu häpeämään niitä. Viileässä ja kylmässä ja kiihottuneena ne ovat kuitenkin kiinteät ja pyöreät ja nännit pienet ja terävät, lämpimässä aivan putkilot ja nännit aivan erilaiset, juuri sellaiset kuin tubulaarisissa on. Olen ollut naimisissa 14 vuotta ja saan seksissä huomiota rinnoilleni, mies yleensä imee niitä. Mies on joskus kuitenkin kuittaillut niistä, mutta ei haittaa. En ole koskaan hävennyt ja peitellyt rintojani seksissä.

Kiva tietää että tällaisia rintoja pidetään niin järkyttävänä psyykkisenä haittana että niitä korjataan julkisin verovaroin esimerkiksi rasvansiirrolla kuten Iidan matkassa - blogin kirjoittajalla. Se on väärin. Tällaisten rintojen kanssa pystyy aivan hyvin elämään, kunhan itsetunto ei ole rinnoista kiinni. Vaikka rinnat ovat mitkä ovat, elintavoilla voi treenata kropan millaiseen kuntoon tahansa.

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kyllä on epäseksikkäintä mitä naisella vaan voi olla. T. Mies 37v

Ja tuollaiset mielipiteet on epäseksikkäintä, mitä mies voi möläyttää. N22

Tässähän minä siis tuomitsin myös miehen, joka haukkui tubulaarisia rintoja. Ihan turha jankuttaa, minä en tosiaan pidä ulkonäön haukkumisesta.

Se ei ollut vielä aloittajan suoraa lohduttamista, vaikkakin loistava servaus.

Suoraa lohduttamista? Eikö se nyt riitä, että kommentoi jollekin urpolle. Varmaan siitä selviää myös mielipiteeni. Mutta nyt en oikeasti enää jaksa tätä. Hyvää yötä!

Ei se riitä.

Vierailija
182/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan ne tubulaariset rinnat olla myös keskikokoiset, tai ainakin toinen niistä on. Rintojen koko ei vaikuta imettämiseen. Oli ennen raskautta koko 75A, imettäessä 75E. Imetyksen jälkeen palasi parin vuoden kuluttua takaisin 75A. Ei haittaa, voin liikkua ja venytellä paljon paremmin kun ei selkä kipeydy maitoa kanniskellessa. Jos haittaa miehiä, niin pitäkööt tietonaan. Tubulaaririnnassa ei ole siis rintakudosta, rasvaa voi olla paljon tai vähän, siksi ei imettäminen onnistu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tubulaariset rinnat ja myös hieman eripariset. En jaksa enkä suostu häpeämään niitä. Viileässä ja kylmässä ja kiihottuneena ne ovat kuitenkin kiinteät ja pyöreät ja nännit pienet ja terävät, lämpimässä aivan putkilot ja nännit aivan erilaiset, juuri sellaiset kuin tubulaarisissa on. Olen ollut naimisissa 14 vuotta ja saan seksissä huomiota rinnoilleni, mies yleensä imee niitä. Mies on joskus kuitenkin kuittaillut niistä, mutta ei haittaa. En ole koskaan hävennyt ja peitellyt rintojani seksissä.

Kiva tietää että tällaisia rintoja pidetään niin järkyttävänä psyykkisenä haittana että niitä korjataan julkisin verovaroin esimerkiksi rasvansiirrolla kuten Iidan matkassa - blogin kirjoittajalla. Se on väärin. Tällaisten rintojen kanssa pystyy aivan hyvin elämään, kunhan itsetunto ei ole rinnoista kiinni. Vaikka rinnat ovat mitkä ovat, elintavoilla voi treenata kropan millaiseen kuntoon tahansa.

Nyt alkoi kiinnostamaan, laita kuvat niistä.

Vierailija
184/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nyt ihan puhtaasti rintojen ulkonäköä vertaillaan, nämä lämpimässä tubulaariset ja muuuten kiinteät ovat mielestäni paljon nätimmät kuin esim roikkuvat raskausarpiset lollot. Olen imettänyt kahta lasta vuoden eikä ainuttakaan arpea ole rinnoissa eikä muuallakaan raskauksien takia. Ap

Mä en tajua miten kukaan voi loukkaantua tästä. Jos siinä lukisi "nämä roikkuvat raskausarpiset lollot ovat mielestäni paljon nätimmät kuin esim. lämpimässä tubulaariset ja muuuten kiinteät rinnat", niin loukkaantuisiko kukaan huutamaan tubulaaristen puolesta?

Vierailija
185/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei voi olla pahasti tubulaariset koska imetys onnistui. Rintojen koko kasvoi vain a-kupista b-kuppiin. Ap

Vierailija
186/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pahin variaatio eli pienet tubulaariset, mikä tarkoittaa että täysin laudassa rinnassa roikkuu alaviistoon pullea nänni. Muuta ei ole, eikä tule. Olisin kiitollinen mistä tahansa muusta.

Vierailija
187/203 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla mielisairas.

Vierailija
188/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa puhua nyt lievästi tubulaarista rinnoista, ketunnokista, eikä vaikeasti epämuodostuneista putkista, joiden korjaamisen merkityksen julkisella apkin varmaan ymmärtää ja hyväksyy. Sensijaan normaalin rajoilla olevien rintojen (sellaisten, jotka on hieman tavallista suipommat ja joissa on kylmässä supistuvat, hieman pullottavat nännit, mutta rauhaskudosta löytyy) rinnastaminen kehitysvammaksi tuntuu tosiaan oudolle. Ja sellaisen omistajasta äärimmäisen loukkaavalle ja traagiselle kohtalolle. On iso ero kuvitella omistavansa valtavirran vastaiset, hieman erilaiset rinnat, kuin saada tietää omistavansa kehitysvammaiset rinnat. Uskon, että tämä ajattelu, siis normaalihkojenkin rintojen diangnosoimisen kehityshäiriöisiksi, on lähtenyt liikkeelle amerikasta, jossa rintojen kauneuskirurgia, ja jopa sairaalloinen fetisointi, on ollu iso bisnes jo vuosikymmeniä. Normaalien kolesteroliarvojenkin rajoja tiukennetaan koko ajan, jotta saataisiin suurempi joukko ihmisiä tuottoisan kolesterolilääkitysbisneksen piiriin. Tubulaarisuushan dignoosina varsin uusi ylipäätäänkin, se on keksitty vasta vuonna 1976. Katseltuani netistä valehtelematta satoja rintojen korjausleikkauksiin liittyviä ennen- jälkeen - kuvia ymmärrän myös apn estetiikkapointin. Maailmaan mahtuu joukoittain mitä erilaisemman mallisia lötköttäviä ja todella epäesteettisennäköisiä monsteritissejä, mutta ainoastaan yksi malli on leimattu epänormaaliksi ja kehityshäiriöiseksi -tubulaariset. Tubulaarisia rintoja saa mollata ja haukkua estoitta, kuten tässäkin keskustelussa on nähty, koska hei, sehän on kehityshäiriö. Minkään muun muotoisista rinnoista ei saa sanoa mitään. Tietenkään minkäänlaisten rintojen haukkuminen ei edistä kenenkään hyvinvointia, mutta näin lievästi tubulaaristen rintojen omistajan ymmärrän apn pointin oikein hyvin. Kehityshäiriöisen leiman asettaminen tietynlaisiin rintoihin aiheuttaa suurta hallaa niiden omistajalle. Sen lisäksi, että hän alkaa itse kokea olevansa täysin muotopuoli, sillä on myös vaikutusta siihenmiten muut asian ja hänet kokevat. Käsittääkseni jotkut jopa pitävät ketunnokkarinnoista, mutta entä sen jälkeen kun heille kerrotaan, että ne on kehityshäiriöiset tubulaaririnnat?

Vierailija
189/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ap on nyt pahasti erehtynyt rinnoistaan. Tubulaarisissa rinnoissa ei nännin alapuolella ole rintarauhaskudosta, eli ne eivät voi olla nätit ja pyöreät missään olosuhteissa ilman leikkausta.

Vierailija
190/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa puhua nyt lievästi tubulaarista rinnoista, ketunnokista, eikä vaikeasti epämuodostuneista putkista, joiden korjaamisen merkityksen julkisella apkin varmaan ymmärtää ja hyväksyy. Sensijaan normaalin rajoilla olevien rintojen (sellaisten, jotka on hieman tavallista suipommat ja joissa on kylmässä supistuvat, hieman pullottavat nännit, mutta rauhaskudosta löytyy) rinnastaminen kehitysvammaksi tuntuu tosiaan oudolle. Ja sellaisen omistajasta äärimmäisen loukkaavalle ja traagiselle kohtalolle. On iso ero kuvitella omistavansa valtavirran vastaiset, hieman erilaiset rinnat, kuin saada tietää omistavansa kehitysvammaiset rinnat. Uskon, että tämä ajattelu, siis normaalihkojenkin rintojen diangnosoimisen kehityshäiriöisiksi, on lähtenyt liikkeelle amerikasta, jossa rintojen kauneuskirurgia, ja jopa sairaalloinen fetisointi, on ollu iso bisnes jo vuosikymmeniä. Normaalien kolesteroliarvojenkin rajoja tiukennetaan koko ajan, jotta saataisiin suurempi joukko ihmisiä tuottoisan kolesterolilääkitysbisneksen piiriin. Tubulaarisuushan dignoosina varsin uusi ylipäätäänkin, se on keksitty vasta vuonna 1976. Katseltuani netistä valehtelematta satoja rintojen korjausleikkauksiin liittyviä ennen- jälkeen - kuvia ymmärrän myös apn estetiikkapointin. Maailmaan mahtuu joukoittain mitä erilaisemman mallisia lötköttäviä ja todella epäesteettisennäköisiä monsteritissejä, mutta ainoastaan yksi malli on leimattu epänormaaliksi ja kehityshäiriöiseksi -tubulaariset. Tubulaarisia rintoja saa mollata ja haukkua estoitta, kuten tässäkin keskustelussa on nähty, koska hei, sehän on kehityshäiriö. Minkään muun muotoisista rinnoista ei saa sanoa mitään. Tietenkään minkäänlaisten rintojen haukkuminen ei edistä kenenkään hyvinvointia, mutta näin lievästi tubulaaristen rintojen omistajan ymmärrän apn pointin oikein hyvin. Kehityshäiriöisen leiman asettaminen tietynlaisiin rintoihin aiheuttaa suurta hallaa niiden omistajalle. Sen lisäksi, että hän alkaa itse kokea olevansa täysin muotopuoli, sillä on myös vaikutusta siihenmiten muut asian ja hänet kokevat. Käsittääkseni jotkut jopa pitävät ketunnokkarinnoista, mutta entä sen jälkeen kun heille kerrotaan, että ne on kehityshäiriöiset tubulaaririnnat?

Juuri näin, erittäin hyvin sanottu. Ap

Vierailija
191/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nyt ihan puhtaasti rintojen ulkonäköä vertaillaan, nämä lämpimässä tubulaariset ja muuuten kiinteät ovat mielestäni paljon nätimmät kuin esim roikkuvat raskausarpiset lollot. Olen imettänyt kahta lasta vuoden eikä ainuttakaan arpea ole rinnoissa eikä muuallakaan raskauksien takia. Ap

Mä en tajua miten kukaan voi loukkaantua tästä. Jos siinä lukisi "nämä roikkuvat raskausarpiset lollot ovat mielestäni paljon nätimmät kuin esim. lämpimässä tubulaariset ja muuuten kiinteät rinnat", niin loukkaantuisiko kukaan huutamaan tubulaaristen puolesta?

"Roikkuva" ja "raskausarpinen" ovat negatiivisia adjektiiveja rinnoista puhuttaessa.

Negatiivisten adjektiivien käyttö luetaan usein hyökkäyksenä, ja se aiheuttaa etenkin anonyymipalstalla vastahyökkäyksen.

Makuasioista kiistelemisen järkevyyttä voi itse kukin sydämessään pohdiskella, mutta tietynlaisella kommunikaatiolla sellainen kiista on helppoa saada aikaan.

Vierailija
192/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju alkaa sillä että Ap tuomitsee bloggaajan tubulaaristen rintojen korjausleikkauksen ja perustelee sitä sillä ettei hänkään ole leikkausta hankkinut. Myöhemmin selviää ettei Apn rinnat edes ole varsinaisesti tubulaariset. Ap voisi keskittyä omiin rintoihinsa ja jättää muiden rinnat rauhaan. Ketjun tarkoitus on vain kiusata bloggaajaa ja se on vastenmielistä.

Vierailija
193/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju alkaa sillä että Ap tuomitsee bloggaajan tubulaaristen rintojen korjausleikkauksen ja perustelee sitä sillä ettei hänkään ole leikkausta hankkinut. Myöhemmin selviää ettei Apn rinnat edes ole varsinaisesti tubulaariset. Ap voisi keskittyä omiin rintoihinsa ja jättää muiden rinnat rauhaan. Ketjun tarkoitus on vain kiusata bloggaajaa ja se on vastenmielistä.

Jos nyt puhutaan siitä bloggarista josta luulen, niin ei ne hänenkään rintansa tosiaan mitenkään mahdottoman tubulaariset olleet. Tuskinpa aplla oli erityistä halua kiusata ko henkilöä. Tubulaarikkoja kiusataan jo muutenkin ihan riittävästi.

Vierailija
194/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tubulaaristen rintojen luokittelua. Mihin kategoriaan ap omasi menevät?

https://www.researchgate.net/figure/Von-Heimburg-classification_fig3_22…

Itsellä oli ennen leikkauksia kolmostyypin. Itsetunnossa ei mitään vikaa, mutta ihan samalla lailla olisin poistanut ison luomen naamasta tai leikkauttanut hörökorvat, vaikka joku toinen ei. Julkisen puolen lääkäri on se joka päättää mitä leikataan ja ihan kevein perustein ei leikkausta saa.

Vierailija
195/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli ennen leikkauksia kolmostyypin. Itsetunnossa ei mitään vikaa, mutta ihan samalla lailla olisin poistanut ison luomen naamasta tai leikkauttanut hörökorvat, vaikka joku toinen ei. Julkisen puolen lääkäri on se joka päättää mitä leikataan ja ihan kevein perustein ei leikkausta saa.

Vasen ykköstyypin ja oikea kakkostyypin. Siis lämpimässä. Ap

Vierailija
196/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasen ykköstyypin ja oikea kakkostyypin. Siis lämpimässä. Ap

Minulla molemmat nelostyypin. Voitte siis uskoa että ottaisin ilomielin ketunnokat, riippuvat, eri kokoiset tai raskausarpiset. Miehilläkin on isommat tissit kuin minulla.

T. Alakehostaan muodokas 38-vee

Vierailija
197/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nuo aika hirveän näköiset. Ja korjataanhan muitakin epämuodostomia verovaroilla niin miksi ei sitten tissejäkin. Ei mun minäkuva ole tisseistä kiinni mutta en usko että pystyisin/tahtoisin elää tuollaisten kanssa. Tulee mieleen geoduck-simpukat.

Vierailija
198/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko thredi vaikuttaa siltä kuin aloittaja koettaisi vakuutella itselleen että hänen rintansa ovat kauniit.

Jos joku muu ei halua tuollaisia putkilotissejä ja tahtoo korjauttaa ne, on tällä päässä vikaa. Useampia kertoja toistuu teema jossa haukutaan muita tissejä ja kehutaan omia tubulaari tissejä, mutta samalla muistetaan mainita että ne eivät ole niin pahat pakkasella tai kiihoittuneena. Mieskin on vähän kuittaillut niistä, AP on aloittanut keskustelun niistä, mutta asia ei ole ongelma. AP on vain tullut tänne kertomaan miten ei halua maksaa sitä että muut korjauttavat omansa. Ja että sen putkilotissit on kauniimmat kuin roikkuvat lollot.

Vierailija
199/203 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko thredi vaikuttaa siltä kuin aloittaja koettaisi vakuutella itselleen että hänen rintansa ovat kauniit.

Jos joku muu ei halua tuollaisia putkilotissejä ja tahtoo korjauttaa ne, on tällä päässä vikaa. Useampia kertoja toistuu teema jossa haukutaan muita tissejä ja kehutaan omia tubulaari tissejä, mutta samalla muistetaan mainita että ne eivät ole niin pahat pakkasella tai kiihoittuneena. Mieskin on vähän kuittaillut niistä, AP on aloittanut keskustelun niistä, mutta asia ei ole ongelma. AP on vain tullut tänne kertomaan miten ei halua maksaa sitä että muut korjauttavat omansa. Ja että sen putkilotissit on kauniimmat kuin roikkuvat lollot.[/

Sehän tässä koko keskustelussa taitaakin hiertää eniten, että ap uskalsi kritisoida roikkuvia lolloja. Sehän onkin ehdoton tabu tällä palstalla ja voi hyvin kuvitella miksi. :D

Vierailija
200/203 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh. Mulla on ollut raskausarvet rinnoissa siitä asti kun ne minulle normaalipainoiselle 13v kehittyivät ja ovat sen lisäksi siitä asti roikkuneet. Isot eivät ole, ne vain ilmestyivät niin nopeasti silloin! Lihava en ole, olen ollut tämän jälkeen sekä hieman ylipainoinen ja normaalipainoinen. Nyt näyttävät vähän paremmilta.

Niin ja tämän keskustelun myötä tajusin että minulla on tuollaiset tubulaariset.. oonki aina miettinyt miksi näyttävät niin hassuilta muiden rintoihin verrattuna.

Ikinä en valitsisi miestä jota asia häiritsisi, terve seksuaalisuus miehessä kyllä kattaa sen että pystyy hyväksymään hyvin erilaisia vartalotyyppejä. Ei seksi ole mistään rinnoista kiinni. Voihan sitä rintasyöpäkin naisen yllättää, sitten ei ole enää edes niitä raskausarpipusseja.

En ymmärrä tuollaista "minulla ei sentääm ole sellaisia ja sellaisia" -ajattelutapaa. Itse en aio verrata itseäni muihin tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme