AUTO AJOI väkijoukkoon Saksassa - useita kuoli
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktioni öyhöttäjiin kun kyseessä oli kuin olikin ihan ihka aito arjalainen SAKSALAISMIES:
xDDD
:DDDDDD
xDDDDDD:DDD:D:D:DDDD
niin, vasu rille kolme kuollutta ja parikymmentä haavoittunutta on näemmä naurun asia
Miten ne uhrit vasta nyt alkavat kiinnostaa? Hetki sitten räyhäsit vielä täyttä häkää ennakkoluulojasi ennen kuin tiesit mitään faktoja.
Jaa minä? Täällä on montakin kommentoijaa sinun lisäksesi. Saattaa tietty olla että spämmit yksinäsi puolisen ketjua kommentteja joten pääsee unohtumaan ettei muut kommentoi samaa tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkin uskonnon nimissä tapetaan ihmisiä kuin karjaa, on alettava tehdä asialle jotakin.
Ko. uskontokunnan sisälle on osoitettava keinolla millä hyvänsä paine, että reformi on käynnistettävä ja tämä paska saatava loppumaan. Keinolla millä hyvänsä...
Olen samaa mieltä. Mutta jos sen sanoo ääniin niin sitten tulee syytöksiä antisemitismistä.
Tiedättekö mitä syntyy marokkolaisen merimiehen ja porilaisen siivojan romanssista?
Rasistisen Suomi ensin yhdistyksen pj Marco de Wit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkin uskonnon nimissä tapetaan ihmisiä kuin karjaa, on alettava tehdä asialle jotakin.
Ko. uskontokunnan sisälle on osoitettava keinolla millä hyvänsä paine, että reformi on käynnistettävä ja tämä paska saatava loppumaan. Keinolla millä hyvänsä...
Olen samaa mieltä. Mutta jos sen sanoo ääniin niin sitten tulee syytöksiä antisemitismistä.
Kyllä syntyperäinen saksalainen voi olla myös muslimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syntyperäinen saksalainen voi olla myös muslimi
Voi olla myös katolinen tai juutalainen. Ortodoksien määrä on Saksassa myös aika hyvää luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä, hulluus on saatava loppumaan. Meille sinisilmäisille eurooppalaisille nauretaan räkäistä naurua päin naamaa ja me vaan otetaan kilttinä vastaan.
Mites kun se tappaja olikin kantasaksalainen? Ja hulluutta on ihan kaikissa etnisissä ryhmissä? Oliko tämä nyt sitten okei? Pliis, kerro mitä ajattelet.
Tässä kierteessä ollaan niin pitkällä, että olen itseasiassa melko varma, että pian nähdään ensimmäinen valkohipiäinen fundamentalisti äärivasemmistolainen, joka uhraa itsensä tämän peräänkuuluttmasi tasapainoituksen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mitä syntyy marokkolaisen merimiehen ja porilaisen siivojan romanssista?
Rasistisen Suomi ensin yhdistyksen pj Marco de Wit :)
Mitä syntyy afrikkalaisen miehen ja vihervasemmistolaisen naisen romanssista? Aivan. Ei mitään..
Siellä on jo toinen sukupolvi kasvamassa näitä yksinäisiä susia.
Tottakai ovat kansalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Äitis jakoi pepaa Slussenilla?
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi oli Jens, hoten todennököisesti ihan Saksalainen ilman i*s_i*s -sidoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😞 Näin käy aina, kun olen jo vähän tulossa nuivalta puolelta neutraalille...
Surullista. Eurooppa pilalla.Ei ole. Itä-eurooppa voi vallan hyvin.
Te nuivat voisittekin siirtyä sinne Itä-Eurooppaan kaltaistenne seuraan niin kaikki olisivat tyytyväisiä!
Kukas teidän ja teidän lemmiekkienne elämisen sitten maksaisi?
Me itse kuten tähänkin asti. Plussaa olisi se, ettei meidän nettomaksajien tarvitsisi enää maksaa teidän persujen sun muiden syräjytyneiden luuserien elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisperäinen, mutta saksalaissyntyinen.
Nimeltään Jens?
Psyykkisesti sairaan teko on eri asia kuin terrori-isku – Löytyikö nyt maltti odottaa tietoa?
"....Psyykkisesti sairaan teko on eri asia kuin terrori-isku ..."
Mikä se ero on?
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti sairaan teko on eri asia kuin terrori-isku – Löytyikö nyt maltti odottaa tietoa?
"....Psyykkisesti sairaan teko on eri asia kuin terrori-isku ..."
Mikä se ero on?
Motiivi
Kyllä nyt Eurooppa voi huokaista helpotuksesta sillä tappaahan Jenskin autolla väkijoukkoon ajamalla.
En jaksa nyt kirjoittaa uusiksi jos taas tulee laitettua vahingossa jotain kiellettyä sanaa, mutta tervetuloa Ruotsin suurkaupunkien lähiöihin tarkastelemaan itse tilannetta. Tästähän ei missään kirjoitella hyshys mentaliteetin ansiosta.