Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden waput - nostalgiaketju ;)

Vierailija
07.04.2018 |

Voih, ne nuoruuden vaput, tai waput, kuten silloin 2000-l. alussa oli tapana kirjoittaa. Siideriä, lonkeroa ja olutta. Kaupungin keskustan puistossa hengailua. Se tunne, kun kesä oli tulossa ja maailma auki!

Vielä kun saisi tuntea sen vapauden tunteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjösin Ruskaa polvillaan kuraojassa ja taivaalta rätki räntää.

Vierailija
2/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani 80-luvun lopulla ei vielä siideriä ollut, mutta Omppuviiniä, Lippeä ( saksalainen valkkari), Pohjantähteä, sekä Koskenkorvaa cociksellä. Lämmin olut ei maistunut. Ei tainnut olla kylmäkaapissa oluita silloin.

Kun siiderit ja limulimsat tulivat aukesi taivas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeilevä omenaviivi, Mantan kautta oman asuinalueen puistoon, jossa aina kokoonnuttiin. Poika jonka kanssa oli ollut koulussa sähköä ilmassa jo koko kevään, tuli istumaan viereen ja ah, ensimmäinen oikeen kunnon suudelma (josta ei sitten tullutkaan loppua) ja tulinen seurustelu joka kesti jopa syksyyn. Vuosi oli ehkä 1989 ja minä 16 v.

Muistan vieläkin, kuinka koko päivän kupli ja kihelmöi, kun mietin että tuleekohan XX sinne ja samalla olin ihan varma että tulee ja jännitti mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija
4/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ennen vappua uudeksi kesätakiksi r-collectionin anorakin ja sehän oli laitettava päälle kun lähti kylille vaikka lämmintä oli ehkä +3 astetta ja satoi. Kylmä oli 😊

Vierailija
5/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeilevä omenaviivi, Mantan kautta oman asuinalueen puistoon, jossa aina kokoonnuttiin. Poika jonka kanssa oli ollut koulussa sähköä ilmassa jo koko kevään, tuli istumaan viereen ja ah, ensimmäinen oikeen kunnon suudelma (josta ei sitten tullutkaan loppua) ja tulinen seurustelu joka kesti jopa syksyyn. Vuosi oli ehkä 1989 ja minä 16 v.

Muistan vieläkin, kuinka koko päivän kupli ja kihelmöi, kun mietin että tuleekohan XX sinne ja samalla olin ihan varma että tulee ja jännitti mitä tulee tapahtumaan.

Eikä, ihana muisto

Vierailija
6/6 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ennen vappua uudeksi kesätakiksi r-collectionin anorakin ja sehän oli laitettava päälle kun lähti kylille vaikka lämmintä oli ehkä +3 astetta ja satoi. Kylmä oli 😊

Tämä. Vappuna aina päivällä lämmin, mutta illalla jäätävän kylmää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi