Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti lähteä tänään ystävien kanssa viihteelle, mies sairastui (tai "sairastui")

Vierailija
07.04.2018 |

Tuolla se nyt makaa sängyssä peiton alla niin niin kipeänä, ei kuulemma jaksa huolehtia lapsista ja minun pitäisi nyt hänen mielestään jäädä kotiin. En tosiaankaan halua jäädä, nyt on minun vuoroni lähteä. Mies oli pari viikkoa sitten koko viikonlopun mökkireissulla, viime viikon lauantaina saunaillassa ja eilen baarissa, tosin eilen tuli kyllä kotiin hyvissä ajoin ja lähes selvänä. Mielestäni mies on nyt itsekäs, miehen mielestä minä olen, mitä mieltä te olette? Pitäisi tässä laittautua iltaa varten, mutta ei ole kovin hyvä fiilis :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mies käyttää perus av-mamman konstia.

Vierailija
2/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet vaan. Kyllä se mies lapsista huolehtii kun on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mikä sairaus ukollas on? Flunssa, hyvin voi hoitaa. Norovirus, ei onnistu lasten hoito. Sydänkohtaus, miksi kotona makaa?

Vierailija
4/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mistä te löydätte näitä kumppaneita ketkä ei anna teidän elää omaa elämäänne? Ja miks vitussa te ootte niitten kanssa?!

Vierailija
5/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että nyt päivystykseen. Lykkää se taksiin ja sano, että terveenä ei ole paluuta.

Vierailija
6/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu mikä sairaus ukollas on? Flunssa, hyvin voi hoitaa. Norovirus, ei onnistu lasten hoito. Sydänkohtaus, miksi kotona makaa?

Taitaa olla miesflunssa.

4: Ei se aiemmin tuollainen ollut, ei edes esikoisen syntymän jälkeen. Nyt vasta kun kuopus on taaperoikäinen on alkanut tällainen valitus, tosin ei sentään aiemmin ole sairastunut juuri ennen lähtöä.

ap

Vierailija
7/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mittaisin miehen kuumeen, se jo kertoo aika paljon ihmisen olotilasta. Jos nyt ihan tavallinen perusflunssa on, en itse katso sitä edes sairaudeksi. Omassa työpaikassani ei kukaan jäisi flunssan takia edes pois. Norovirukset erikseen, mutta silloinhan et tietenkään lähtisi ystävisi tapaamaan koska kannat tautia jo.

Vierailija
8/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo, että siirtyy sohvalle makaamaan kun lähden, lapset voi ihan hyvin viettää illan telkkarin ääressä, tilaa vaikka pizzaa iltapalaksi jos ei jaksa nostaa leipätarpeita pöytään. Juu ja olen kyllä lähdössä, tympii vaan tällainen narina, ihan kuin mies haluaisi tarkoituksella pilata tunnelman.

ap

Vierailija
9/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se niin mustasukkainen, ettet sinä saisi lähteä viihteelle?

Vierailija
10/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet ulos ja pidät hauskaa ilman huonoa omatuntoa! Miten me naiset voidaan hoitaa lapsia korkeassa kuumeessa ja vatsataudissa ja miehiltä se ei onnistu pienessä flunssassa?

Vierailija
11/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lähdet. Jos nyt jäät, tästä tulee pysyvä keino. Ja muutenkin, ei miehesi ole maailman ensimmäinen eikä viimeinen aikuinen, joka joutuu ottamaan vastuun lapsista kipeänä ollessaan. Kun painat ulko-oven perässäsi kiinni, vedä syvään henkeä, oikaise hartiat ja päätä hymyillä. Tunnelma lähtee kyllä nousuun.

Luuri äänettömälle, tarkistat viestit vain niin halutessasi välillä. Muuten tulee olotilapäivityksiä ja tuskittelua sitä kautta iltaa pilaamaan.

Vierailija
12/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Käske hankkimaan lastenhoitajan, jos ei oikeasti pärjää. Onhan tuo nyt törkeää, että ei muka voi omia lapsiaan hoitaa, mutta itse reissaa omien kavereiden kanssa.

Minä olen kyllä vauvaa ja taaperoa hoitanut yksin 40 asteen kuumeessa kipulääkkeiden voimin, kun mies oli useamman päivän työmatkalla. Eihän se mitään kivaa ollut, mutta kyllä siihen pystyy, jos on tarve.

Vierailija
13/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
14/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaikuttanut miehen menoihin minun sairauteni. Kehität riidan tyhjästä ja sitten vaan menoksi ovet paukkuen exän tyyliin.

Vierailija
15/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Käske hankkimaan lastenhoitajan, jos ei oikeasti pärjää. Onhan tuo nyt törkeää, että ei muka voi omia lapsiaan hoitaa, mutta itse reissaa omien kavereiden kanssa.

Minä olen kyllä vauvaa ja taaperoa hoitanut yksin 40 asteen kuumeessa kipulääkkeiden voimin, kun mies oli useamman päivän työmatkalla. Eihän se mitään kivaa ollut, mutta kyllä siihen pystyy, jos on tarve.

Lapset on 2-6. Mies ihan tasan tarkkaan pärjää noiden kanssa, varsinkin kun esikoinen on jo niin omatoiminen.

ap

Vierailija
16/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet sinne viihteelle ja annat miehen ulista. Hän kuulostaa mustasukkaiselta ja kontrolloivalta. Tarvitsetko mieheltäsi muutenkin luvan kaikkeen?

Älä tunne yhtään huonoa omatuntoa. Kyllähän naisetkin hoitavat lapset kuumeessa ja siinä sivussa joutuvat vielä laittamaan ruokaa ja siivoamaankin.

Vierailija
17/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok miesflunssa niin menet vaan baanalle. Kun oven suljet niin ukkos tokenee kyllä. 😜

Oma exä aina kehitteli sairauksia tai konevikoja, mitä milloinkin. Ja jos silti lähdin, niin viikon kahden mykkäkoulua piti. Taukos vaan siihen jos äijää panetti. Ja sit jatkoi murjotusta.. yäh..

Vierailija
18/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskaisen äitylin dokaaminen on toki tärkeämpää kuin lasten hyvinvointi ja miehen sairaus.

Ja muut valkoroskaiset dokaaja-äitylit oikein tsemppaa alkoholisti-äityliä.

Voi luoja.

Vierailija
19/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo, että siirtyy sohvalle makaamaan kun lähden, lapset voi ihan hyvin viettää illan telkkarin ääressä, tilaa vaikka pizzaa iltapalaksi jos ei jaksa nostaa leipätarpeita pöytään. Juu ja olen kyllä lähdössä, tympii vaan tällainen narina, ihan kuin mies haluaisi tarkoituksella pilata tunnelman.

ap

Tottakai lähdet! Ei pienten lasten äideille näitä menoja usein suoda. Ymmärrän, että miehen käytös tympii, mutta kyllä sun fiilis siitä paranee, kun pääset viettämään hauskan illan ystäviesi seurassa. Tänään on sinun vapaa-iltasi, jonka varmasti olet ansainnut. Kippis teidän hauskalle illalle! :)

Vierailija
20/22 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoroskaisen äitylin dokaaminen on toki tärkeämpää kuin lasten hyvinvointi ja miehen sairaus.

Ja muut valkoroskaiset dokaaja-äitylit oikein tsemppaa alkoholisti-äityliä.

Voi luoja.

Menepä sinä nyt vaikka nypläämään pitsiä. Muista mennä nukkumaan viimeistään klo 19, että jaksat nousta kirkonmenoihin ajoissa huomenna.

Ap, korkkarit kattoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi