Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään pääsyä HS:n timanttiartikkeliin -miksi Terhi Kokkonen lähti?

Vierailija
07.04.2018 |

Timantin takana juttu 😟

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Sanilla oli rohkeutta kertoa toinen puoli.

Vierailija
22/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen Kokkosen päässä on oikein liikkunut?  Kun lähtee osallistumaan tällaiseen tosi-tv:n formaattiin mukaan, pitäisi aluksi ottaa selvää, mikä siellä on pelin henki ja miten ohjelmaa tuostetaan. Ei tämä ole mikään uusi ohjelma, eikä tämä voi tulla kenellekkään yllätyksenä, että siellä puhutaan kameran edessä henk.kohtaisesta "matkasta" ja haasteista, joista on noustu koko kansan tuntemaksi artistiksi.

Mä en vaan jaksa tällaisia T.Kokkosen tyyppisiä nillittäjiä.

:DDDDD

Joo, ja mä en jaksa teitä tampioita, jotka nielette ihan kaiken. Siis ihan totta. Tuossa ohjelmassa ei ole mitään aitoa, ei sitten himpun vertaakaan. Täysin laskelmoitua, levy-yhtiöiden ja muiden rahallisesti hyötyvien ohjailemaa tuotantoa. Se että Kokkonen laitettiin kesken pois, on täysin mainostemppu. Todennäköisesti ei märissyt niin paljon kameran edessä kuin tuotantotiimi olisi halunnut. Sehän olisi itse halunnut jatkaa, mutta tuotanto laski että parempi laittaa kesken pois, niin saadaan ilmaista mainosta. Se, että olisiko Kokkosen pitänyt tajuta ennen suostumistaan ohjelmaan pelin henki, niin siihen en ota kantaa. Toisaalta, sehän ei itse lähtenyt sieltä, vaan se laitettiin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sani kertoi?

Vierailija
24/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset ovat sitten omituisia ja epäreiluja. Nyt Terhi Kokkosesta tehdään marttyyriä ja sankaria samasta syystä kun Jenni vartiainen kirottiin syvimpään hellvettiin v 2014. Tiedän kyllä että vihaatte Jenniä mutta inhottavia olette silti.

Vierailija
25/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en uskonut tuosta Terhin selittelystä sanaakaan. Luultavasti on jotain sekoillut tuolla. Edes jari Sillanpäätä ei lähetetty tosi kotiin vaikka oli varmaan ihan piripäissään suuren osan ajasta. 

Vierailija
26/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen Kokkosen päässä on oikein liikkunut?  Kun lähtee osallistumaan tällaiseen tosi-tv:n formaattiin mukaan, pitäisi aluksi ottaa selvää, mikä siellä on pelin henki ja miten ohjelmaa tuostetaan. Ei tämä ole mikään uusi ohjelma, eikä tämä voi tulla kenellekkään yllätyksenä, että siellä puhutaan kameran edessä henk.kohtaisesta "matkasta" ja haasteista, joista on noustu koko kansan tuntemaksi artistiksi.

Joo, ja mä en jaksa teitä tampioita, jotka nielette ihan kaiken. Siis ihan totta. Tuossa ohjelmassa ei ole mitään aitoa, ei sitten himpun vertaakaan. Täysin laskelmoitua, levy-yhtiöiden ja muiden rahallisesti hyötyvien ohjailemaa tuotantoa. Se että Kokkonen laitettiin kesken pois, on täysin mainostemppu. Todennäköisesti ei märissyt niin paljon kameran edessä kuin tuotantotiimi olisi halunnut. Sehän olisi itse halunnut jatkaa, mutta tuotanto laski että parempi laittaa kesken pois, niin saadaan ilmaista mainosta. Se, että olisiko Kokkosen pitänyt tajuta ennen suostumistaan ohjelmaan pelin henki, niin siihen en ota kantaa. Toisaalta, sehän ei itse lähtenyt sieltä, vaan se laitettiin pois.

Sinähän tässä nielet kaiken (toiselta puolelta) :D

Vai onko sulla muuta kuin yksipuolinen kertomus ja oma aavistus tukena noille väitteillesi?

Vierailija
27/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaan suosiolla jäänyt kotisatamaan ja jättänyt kokonaan osallistumatta. Se ei ole millään tavalla mielenkiintoinen tapaus, eikä tuo ohjelma jää kaipaamaan yhtä ö-luokan tyrkkyjulkkista.

Vierailija
28/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en uskonut tuosta Terhin selittelystä sanaakaan. Luultavasti on jotain sekoillut tuolla. Edes jari Sillanpäätä ei lähetetty tosi kotiin vaikka oli varmaan ihan piripäissään suuren osan ajasta. 

No ihan Satavarmasti! Kuka uskoo oikeesti tuon sen sepustuksen ilman kriittisyyttä?

Vierailija
29/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti haiskahtaa siltä, että Kokkonen on diivaillut ihan huolella ja olisi halunnut tehdä hommaa oman päänsä mukaan. Valitettavasti tuollaisissa kuvauksissa harvoin mahdollista mennä yhden diivan säännöillä, joten tuotannon oli pakko lähettää Terhi pois.

Vierailija
30/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti haiskahtaa siltä, että Kokkonen on diivaillut ihan huolella ja olisi halunnut tehdä hommaa oman päänsä mukaan. Valitettavasti tuollaisissa kuvauksissa harvoin mahdollista mennä yhden diivan säännöillä, joten tuotannon oli pakko lähettää Terhi pois.

Sama tuli mieleen: diivailu tai mt-ongelmat tai molemmat. Muut ovat selvinneet kuvauksista ongelmitta. Jotain mätää tuossa on. Ja ylimielinen tapa jolla tuo itseään nytkin ilmi, kertoo todella paljon ihmisestä. Viittaa siihen diivailuun.

Vierailija
31/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma lehti senkin lokki.

😅

Vierailija
32/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkonen on skitso.

Vierailija
33/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntuu, että Vain Elämää -formaatissa erityisesti naisilta vaaditaan henkilökohtaisia avautumisia, miehillä riittää hoilailu ja hekottaminen.

Vierailija
34/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen Kokkosen päässä on oikein liikkunut?  Kun lähtee osallistumaan tällaiseen tosi-tv:n formaattiin mukaan, pitäisi aluksi ottaa selvää, mikä siellä on pelin henki ja miten ohjelmaa tuostetaan. Ei tämä ole mikään uusi ohjelma, eikä tämä voi tulla kenellekkään yllätyksenä, että siellä puhutaan kameran edessä henk.kohtaisesta "matkasta" ja haasteista, joista on noustu kok kansan tuntemaksi artistiksi.

Artikkelin mukaan hän olikin aikaisemmin kieltäytynyt, kun ei tiennyt pelin henkeä. Katsomalla ohjelmaa oli nyt vuosien jälkeen päätellyt, että voikin olla ihan ok ja syyttää itseään, että tuli tehneeksi virhearvion.  "Minun olisi pitänyt paremmin tajuta, mihin menen."

Eikä hän siis itse olisikaan halunnut lähteä ja joutua tällaisen kohun keskelle. Tästähän on tuotantoyhtiökin kertonut.  Onko tuolta joku aikaisemmin lähetetty kotiin kesken kaiken ja olisi pitänyt tietää, että niin voi käydä?

Vierailija
35/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ylimielinen ällö. Näkeehän sen nyt jo pelkästä sen olemuksesta. Kuvottava tyyppi kaiken kaikkiaan.

Vierailija
36/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin paperiversio.

Aika ympäripyöreästi tuossakin selitettiin. Kuitattiin hyvin lyhyesti.

En usko hetkeäkään, etteikö se itse omalla toiminnallaan olisi tuota aiheuttanut. Eihän Jenni Vartiaistakaan pois potkittu, vaikka ei juurikaan avautunut.

Tuossa jutussa antaa ymmärtää, että tuotanto halusi hänet pois.

Vierailija
37/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja mitä Sani on kertonut?

Kiitos.

Vierailija
38/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin ihan itse.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005632817.html

Olkaa hyvä.

Vierailija
39/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian ärsyttävä. Tuotanto ei tiennyt sitä etukäteen. Kukaan ei jaksanut sitä. Yllätys? Noo eii.

Vierailija
40/60 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi Sanikaan puhu kuin omasta puolestaan. Eikä voikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän