Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistusten välin laskeminen?

21.04.2006 |

Lasketaanko supistusten väli supistuksen alusta seuraavan supistuksen alkuun, vai supistuksen loppumisesta seuraavan supistuksen alkuun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistusten väli on todella SUPISTUSTEN VÄLI!!! Eli kun supistus alkaa et kirja mitään ylös, vaan kun se alkaa hiipua, otat minuutin ylös (esim. 15.00), kun seuraava alkaa nousta (esim. 15.08) kirjaat sen ylös. Ja supistustesi väli on nyt siis 8 minuuttia.

Itse menin ja lankaan esikoiseni kanssa. Aamuseitsemältä aloin kirjata supistuksia heti pieleen, kun supistuksetkin kestivät jo 2-3 minuuttia ja olivat säännöllisesti 11 minuutin välein, kun kirjasin alusta alkuun. Eli olin aamuseitsemästä supistellut iltaseitsemään säännöllisesti n. 7-8 minuutin välein kun lähdin laitokselle tsekkaamaan vaan, että no kun ovat kuitenkin kovin säännöllisiä, mutteivat kuitenkaan alle 10min. välein, mikä on joku mittari. Olin sitten 6cm jo auki, mutta hyvin se meni.

Mutta supistusten väli on todella niiden VÄLI!!!!!

Vierailija
2/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. klö-th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten supistusten väli voi olla loppuvaiheessa sitten minuutin tai kaksi??? Eihän edellinen ehdi loppua ennen kuin seuravaa jo alkaa...

Vierailija
4/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmissa synnytyksissä laskenut mitään välejä vaan kun on tuntunut että supistukset on säännöllisiä olen tilannut kyydin laitokselle ja sillä selvä. Yöllä on kummallakin kerralla alkanut supistelemaan ja synnytykset on ollut klo 15 ja klo 11. Miksi niitä välejä pitää laskea ?

Vierailija
5/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kirjaat aina ylös sen minuutin, jolla supistus alkaa, sitten seuraavan supistuksen alkamisminuutin jne.

Itse jännitin ihan hirveesti etukäteen sitä, että osaanko laskea välit, mutta sitten kun synnytyssupparit ihan oikeesti alkoivat, ei ollut pelkoa ettenkö olis tajunnut että ollaan tositoimissa. :)

Minzy ja tyttö 2 kk