Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teneriffa, millainen lomakohde?

Vierailija
07.04.2018 |

Olemme suunnitelleet lomamatkaa sinne tuttavapariskunnan kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, monipuolinen, eteläsdä voit maata auringossa hiekkarannalla, golfata, surffata, ihan mitä keksit keskellä voit vaellella hienoissa maisemissa, käydä tulivuorella, pohjoisessa viettää kaupunkilomaa.

Jos sinne on matkailtu jo 1800-1900-luvun vaihteessa, ei se voi olla huono paikka.

Vierailija
2/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon teininä käynyt, hyvät muistot jäi. Voisin mennä uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen tosiaan, jos katsoo kokonaisuutta. Yksittäinen lomakohde taas voi olla pahimmillaan pelkkää hotellia, rantaa, ravintolaa ja turistikrääsäkauppaa.

Itse tykkään enemmän saaren pohjois- ja itäosasta (Puerto de la Cruz, La Orotava, La Laguna) kuin etelän perinteisistä rantalomakohteista. Luonto on upeaa pohjoisemmassa, vaikka sää ei välttämättä suosi samalla tavalla kuin jossain Playa de las Américasissa. San Cristóbal de La Laguna taas on vanha pääkaupunki (nykyinen on Santa Cruz de Tenerife) ja täynnä paikalliselämää ja yksi Unescon maailmanperintökohteista.

Vierailija
4/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea luonto, kauniit rannat, myös sopiva määrä ravintoloita, kauppoja shoppailuun ym

Huom! Ota laadukas hotelli (*****) jos menet, sielä aikaa kuluu hotellilla paljon. iso osa ajasta olaan kuitenkin hotellilla, siihen kannattaa panostaa

Vierailija
5/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva perus etelänkohde. Teneriffalla on monenlaisia paikkoja, turistihelvetistä ihaniin pieniin kyliin ja kauniiseen luontoon.  Paljon tekemistä löytyy, siksi kyllä ihan jees.

Vierailija
6/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään!

Vierailija
7/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot näkymät kaikkialla, sitten siellä on isoja kauppakeskuksia esim. Siam Mall, ja aika menee hyvin kun vaan kiertelee sitä kaupunkia ja taksit oli muuten tosi halpoja. Me varmaan mennään tänä vuonna uudestaan, ainakin jollekkin niistä saarista (: olen käynyt niillä muillakin saarilla, niissäkin upeat näkymät.