Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teiltä psykiatriset lääkkeet vieneet seksihalut kokonaan?

Vierailija
06.04.2018 |

Muita kohtalotovereita, joiden seksielämä kuihtui kasaan masennus -ja/tai psykoosilääkkeiden käytön seurauksena? On kulunut jo yli vuosi näiden lääkkeiden lopettamisesta, mutta seksihaluni eivät ole palautuneet. Käytin niitä yli kaksi vuotta. Alapääni on kuiva ja tunnoton, en kykene saamaan orgasmia laisinkaan. Jos olisin tiennyt että nämä lääkkeet voivat tuhota seksuaalisuuteni jopa pysyvästi, en olisi niitä koskaan aloittanutkaan. Niistä kun ei ollut edes mitään hyötyä, ja ne aiheuttivat kasan muitakin ongelmia. Kuinka olette pärjänneet tämän ongelman kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksihaluja, mutta kyvyn saada orgasmin veivät. Oli surkeaa, kun pääsi kyllä lähelle sitä huippua, mutta ei vaan lauennut. Nyt onneksi masennus on poissa samoin kuin lääkkeet ja orgasmit palautuneet.

Mulla sama.

Vierailija
22/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain menee useita vuosia halujen palautumiseen. Aika paljon tuli aiheesta joskus luettua, kun pelkäsin kokeneeni saman kohtalon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain menee useita vuosia halujen palautumiseen. Aika paljon tuli aiheesta joskus luettua, kun pelkäsin kokeneeni saman kohtalon.

Ja siis tosiaan ei kyllä tehnyt se stoorien lukeminen erityisen hyvää mielenterveydelle, kun tietenkin kuvittelin itseni siihen promillen porukkaan, joilla ne eivät enää koskaan palaa.

Vierailija
24/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

eipä sitä työttömilllä paljon seksihaluja tarvitse ollakkaan,

runkkaajia suurin osa muutenkin

Miten vitussa tuo nyt liittyy ketjun aiheeseen yhtään mitenkään? Voi luoja miten tyhmää porukkaa täälläkin on.

mukava kujitenkin, että sinusta saa fiksun vaikutelman...

Vierailija
25/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut käyttämään lääkkeitä juuri noiden potentiaalisten pitkäaikaisvaikutusten takia. Olen toisinaan vain valehdellut käyttäväni lääkkeitä saadakseni terapiaa. Mahdetaankohan missään pitää kirjaa lääkkeiden käytöstä ja siitä että meidät feikkikäyttäjät merkataan onnistuneesti lääkityiksi kun emme valita "sivuoireista"? Ja masennus ei tosiaankaan ota pois kykyä orgasmiin tai fyysiseen kiihotukseen. Tuohon vedotaan näyttävästi jatkuvasti, mutta pohjalla käyneenä voin sanoa sen olevan puppua. Toki toisinaan on stressaavampia kausia, jolloin ei tule mieli mitenkään edes ajatuksen tasolla, mutta samaa on ihan normaaleillakin ihmisillä.

Vierailija
26/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

Miten vitussa tuo nyt liittyy ketjun aiheeseen yhtään mitenkään? Voi luoja miten tyhmää porukkaa täälläkin on.

Miten tuon asian toteaminen tekee minusta yhtään vähemmän fiksun? Sorry, jos asia osui arkaan paikkaan, totesin ainoastaan ihan päivänselvän tosiasian. Lue tätä ketjua, ja sano minulle että osa viesteistä ei ole tyhmien ihmisten käsialaa. Ikävää jos identifioidut kyseisen ihmisporukan kanssa, mutta se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
27/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

Miten tuon asian toteaminen tekee minusta yhtään vähemmän fiksun? Sorry, jos asia osui arkaan paikkaan, totesin ainoastaan ihan päivänselvän tosiasian. Lue tätä ketjua, ja sano minulle että osa viesteistä ei ole tyhmien ihmisten käsialaa. Ikävää jos identifioidut kyseisen ihmisporukan kanssa, mutta se ei ole minun ongelmani.

Omassa ympäristössäni en ole tottunut tuollaiseen kielenkäyttöön, eikä se mielestäni anna kirjoittajasta kovinkaan hääppöistä vaikutelmaa. En ole tyhmä, minulla on muun muassa tohtorin tutkinto, ja koko lähipiirini on korkeasti koulutettua, mukavaa ja hyväkäytöksistä väkeä.

Vierailija
28/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittanut käyttämään lääkkeitä juuri noiden potentiaalisten pitkäaikaisvaikutusten takia. Olen toisinaan vain valehdellut käyttäväni lääkkeitä saadakseni terapiaa. Mahdetaankohan missään pitää kirjaa lääkkeiden käytöstä ja siitä että meidät feikkikäyttäjät merkataan onnistuneesti lääkityiksi kun emme valita "sivuoireista"? Ja masennus ei tosiaankaan ota pois kykyä orgasmiin tai fyysiseen kiihotukseen. Tuohon vedotaan näyttävästi jatkuvasti, mutta pohjalla käyneenä voin sanoa sen olevan puppua. Toki toisinaan on stressaavampia kausia, jolloin ei tule mieli mitenkään edes ajatuksen tasolla, mutta samaa on ihan normaaleillakin ihmisillä.

Juurikin näin, masennus vähentää kiinnostusta seksiä kohtaan ajoittain mutta ei se vie kykyä orgasmiin tai halua omaa kumppania kohtaan.

Vierailija
29/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vienyt melkein kaikki halut ja kokonaan kyvyn orgasmiin. Olen tehnyt epävirrallista gallupia vuosien varrella ja kysellyt tuntemiltani masentuneilta asiasta ja kaikki ovat sanoneet, että kyky on mennyt, halujen suhteen vaihtelee. Tässä kyselyssä on sekä naisia että miehiä, suomalaisia ja ulkomaalaisia, siis ihan muissa maissa asuvia, määrä ehkä pari tusinaa.

Itsestäni voin sanoa, että masennus ei ole vienyt haluja tai kykyä, molemmat toimivat normaalisti, kun en syö lääkkeitä. Jos syön läkkeitä, molemmat kärsivät pahasti. Ostin seksilelun ja sitä käyttäessäni saan jonkinlaisen fyysisen reaktion, mutta ei se oikea hyvältä tuntuva orgasmi ole. Niitä lääkkeitä vain on syötävä, joten seksi on mennyttä elämää.

Niinkuin yksi näistä kohtalontovereista sanoi, olisi edes yksi mielihyvää aiheuttava asia jäänyt jäljelle, mutta lääkkeet sitten veivät senkin.

Vierailija
30/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

Omassa ympäristössäni en ole tottunut tuollaiseen kielenkäyttöön, eikä se mielestäni anna kirjoittajasta kovinkaan hääppöistä vaikutelmaa. En ole tyhmä, minulla on muun muassa tohtorin tutkinto, ja koko lähipiirini on korkeasti koulutettua, mukavaa ja hyväkäytöksistä väkeä.

Jos sanoo että joku on tyhmä, koska kirjoittelee hävyttömyyksiä tähän ketjuun, on se mielestäsi väärin? Et anna kritiikkiä niille, jotka kirjoittelevat asiattomuuksia tähän ketjuun, mutta alat sättimään sitä henkilöä joka asiasta huomauttaa? Aikamoista tekopyhyyttä teiltä ns. paremmalta väeltä. Ei akateemisuus tarkoita sitä, että olisit ihmisenä parempi kuin me muut. Tervetuloa vain tänne rahvaiden sekaan.

Vierailija
31/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

Jos sanoo että joku on tyhmä, koska kirjoittelee hävyttömyyksiä tähän ketjuun, on se mielestäsi väärin? Et anna kritiikkiä niille, jotka kirjoittelevat asiattomuuksia tähän ketjuun, mutta alat sättimään sitä henkilöä joka asiasta huomauttaa? Aikamoista tekopyhyyttä teiltä ns. paremmalta väeltä. Ei akateemisuus tarkoita sitä, että olisit ihmisenä parempi kuin me muut. Tervetuloa vain tänne rahvaiden sekaan.

Ei tarkoita, enkä arvioi ihmisiä sillä perusteella mikä heidän työnsä tai koulutuksensa on. Tuon vittu-kommentin kirjoittaja sen sijaan näytti olevan kärkäs arvioimaan täällä kirjoittavien fiksuutta.

Vierailija
32/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vienyt melkein kaikki halut ja kokonaan kyvyn orgasmiin. Olen tehnyt epävirrallista gallupia vuosien varrella ja kysellyt tuntemiltani masentuneilta asiasta ja kaikki ovat sanoneet, että kyky on mennyt, halujen suhteen vaihtelee. Tässä kyselyssä on sekä naisia että miehiä, suomalaisia ja ulkomaalaisia, siis ihan muissa maissa asuvia, määrä ehkä pari tusinaa.

Itsestäni voin sanoa, että masennus ei ole vienyt haluja tai kykyä, molemmat toimivat normaalisti, kun en syö lääkkeitä. Jos syön läkkeitä, molemmat kärsivät pahasti. Ostin seksilelun ja sitä käyttäessäni saan jonkinlaisen fyysisen reaktion, mutta ei se oikea hyvältä tuntuva orgasmi ole. Niitä lääkkeitä vain on syötävä, joten seksi on mennyttä elämää.

Niinkuin yksi näistä kohtalontovereista sanoi, olisi edes yksi mielihyvää aiheuttava asia jäänyt jäljelle, mutta lääkkeet sitten veivät senkin.

Olen pahoillani puolestasi :( Kuinka moni osallistui tähän kyselyyn?

Ap

Vierailija
33/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

marjatta-38 kirjoitti:

Ei tarkoita, enkä arvioi ihmisiä sillä perusteella mikä heidän työnsä tai koulutuksensa on. Tuon vittu-kommentin kirjoittaja sen sijaan näytti olevan kärkäs arvioimaan täällä kirjoittavien fiksuutta.

Älä hyvä ihminen takerru yhteen sanaan, ihmiset kiroilevat kun he suuttuvat jostakin. Se siitä, tämä menee muutenkin ihan yli ketjun aiheen.

Vierailija
34/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi masennuslääke vei orgasmit, mikäön muista ei. Palasivat kun ko lääke vaihdettiin pyynnöstäni.

Vierailija
35/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu parikymmentä ihmistä ehkä, juttelut ovat pitkältä ajalta. En salaa masennustani mitenkään, joten moni kertoo minulle myös olevansa masentunut ja sitten olemme puhuneet sairaudesta, siksi tiedän. Lääkkeen mukana tulevassa paperiliuskassa lukee, että orgasmikyvyttömyys on harvinaista, mutta jokainen masentunut lääkettä syövä (jonka kanssa siis olen itse puhunut asiasta) on sanonut, että hekään eivät saa, joten ajattelin, että lääketehdas ei kerro totuudenmukaisesti asiasta. Ilmeisesti ne lääkkeet eivät sitten vie orgasmikykyä kaikilta, mikä on tietysti hyvä asia.

Ap

Vierailija
36/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu parikymmentä ihmistä ehkä, juttelut ovat pitkältä ajalta. En salaa masennustani mitenkään, joten moni kertoo minulle myös olevansa masentunut ja sitten olemme puhuneet sairaudesta, siksi tiedän. Lääkkeen mukana tulevassa paperiliuskassa lukee, että orgasmikyvyttömyys on harvinaista, mutta jokainen masentunut lääkettä syövä (jonka kanssa siis olen itse puhunut asiasta) on sanonut, että hekään eivät saa, joten ajattelin, että lääketehdas ei kerro totuudenmukaisesti asiasta. Ilmeisesti ne lääkkeet eivät sitten vie orgasmikykyä kaikilta, mikä on tietysti hyvä asia.

Ap

Anteeksi, meni vastaus väärään kohtaan. Se löytyy siis alimman Ap:n yläpuolelta.

Ja kiitos.

Vierailija
37/44 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nimisistä lääkkeistä teillä on lähtenyt halut? Mikä annostus? Haluaisin tietää koska itse käytän amitriptyliiniä 10mg migreeniin eikä ole heikentänyt haluja ollenkaan, vaan päinvastoin... Itse nimenomaan toivoisin kyseistä sivuvaikutusta.

Vierailija
38/44 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Voxraa.

Komppaan. Avokilla tuli Voxra keskivaikeaan masennukseen, ja nyt jo tietty katse hänen silmiin saa aikaan panetuksen hänellä(kin). Eli on käytännössä valmis lähes koska vaan. Joskus kun itse olen väsynyt, saattaa hän tulla kuiskimaan tuhmia korvaan tai hennosti hivelemään ja mun väsymys on poissa ja heppi erittäin hereillä.

Tässä vähän aikaa sitten avokki sanoi, että vois kokeilla jättää Voxran pois, mihin vastasin että ei kyllä kannata (en ole lääkäri, mutta himokas mies muuten vaan). Tietty en sanonut oikeaa syytä, mutta täytyy olla joskus terveen itsekäs. Tykkään panna häntä aivan älyttömästi ja se että häntä panettaa eikä tarvi vongata seksiä lisää tietty mun nautintoa. Orgasmeja tulee ja monta. Siis hänelle, omaa yritän pidättää vaikka on se tieten joskus vaikeeta. Hyvin vaikeeta.

Kannattaa googlata Wellbutrin vai mikä se oli, ja selviää että yllättäen Voxraa kokeilleitten usalaisten oli helppoa lopettaa tupakointi ja alkoi äkkiä naitattaa armottomasti. Tuo siis sen nimi USA:ssa. Vanha lääke siellä.

Vierailija
39/44 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vuosia venlafaxinia (snri lääke . Kun lopetin e pillerit ja siirryimme kondomiin halut nousivat selvästi. Minulla siis masennuslääkkeet eivät vieneet haluja. O on ollut aina vaikea saada, mutta nyt oppinut sitäkin apuvälineillä 😁 Kokeile ihmeessä vaihtaa lääkettä ja myös hormooniton ehkäisy auttaa halujen palautumiseen. Nykyään voin katsoa kalenterista milloin on eniten haluja, eli viikko kuukautisten jälkeen ovulaation aikaan.

Vierailija
40/44 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä antaa minullekin toivoa, aivothan ovat neuroplastiset ja muokkautuvat. Luin eräästä miehestä, jonka seksihalut palasivat normaaleiksi psykiatristen lääkkeiden käytön jälkeen mutta vei viisi vuotta häneltä päästä tuohon tilaan. Itse olen ollut ilman noita lääkkeitä vasta hieman yli vuoden, mikä on relatiivisesti lyhyt aika ottaen huomioon että käytin lääkkeitä paljon pidempään. Psykiatrien mantra "oireet menevät ohi parissa viikossa" on todella huvittava. Kyse on kuitenkin virallisenkin luokituksen mukaan neurotoksiineista, jotka vaikuttavat elimistössä paljon, paljon pidempään kuin muutaman viikon. Menee vähintään kuukausia, ellei jopa vuosia aivojen ja kehon kokonaisvaltaiseen toipumiseen. Aion antaa itselleni aikaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän