Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen voinut syntyä rikkaaseen perheeseen?

Vierailija
06.04.2018 |

Pää sekoaa töitä tehdessä. En kestä enkä jaksa työelämässä. Miksen voisi olla rikas, niin ei tarvitsisi päivittäin lähteä joka päivä töihin vatsahappoja jännityksen takia oksennellen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinun olisi pitänyt syntyä rikkaaseen perheeseen? Ja oletko varma, että vanhempasi olisivat antaneet sinulle rahat helppoon elämään? Moni varakaskin vanhempi on sitä mieltä, että ihmisen pitää oppia rahan arvo ansaitsemalla se itse. 

Minäkin tulen saamaan kohtuullisen perinnön, mutta varmaan vasta 60-vuotiaana. Siihen saakka pitää sinnitellä omillaan.

Vierailija
2/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämää on vielä jäljellä yli 30 vuotta eläkeikäni ollessa 68 vuotta. Pahasti vaikuttaa siltä, että minä en sitä maaliviivaa tule tällä jaksamisella saavuttamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa syntynyt rakastavaan perheeseen niin ei tarvitsisi oksennella vatsahappoja kun ahdistaa olla olemassa.

Se tulevaisuudessa häämöttävä perintö ei paljoa lämmitä, mutta on pienen pieni korvaus siitä että nussivat täysin kyvykkään ihmisen toimintakelvottomaksi jo lapsena.

Vierailija
4/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ja kiroan päivittäin :( Vihaan elämääni ja sitä että olen köyhä. Olisinpa Kardashian.

Vierailija
5/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaalla on rankempaa, usko pois. Huumeet maistuu ja suku on pahin. 

Elä tässä ja nyt.

Vierailija
6/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö sua töissä? Haasta ne sit oikeuteen.

Muutoin teet työs..lähdet himaan.

Ajattelet sitä vaan rahan tienaus paikkana,

Jos joku vittuilee sulle sanot vaan...onks sun farkut kutistunu pesussa?Mikä täällä haisee?

Vierailija
7/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti aina kun joku vittuilee päästät ison pierun ja jatkat samalla töitä normaalisti

Vierailija
8/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielluummin itken Porchessa kuin Ladassa vai miten se sanonta menikään..;D joo, vtuttaa olla köyhä ja köyhästä perheestä. Hulluna raadan töissä pikku eurojen edestä ja en rikastu siltikään.

Vierailija
9/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt rikkaaseen sukuun, mutta kyllä mun on ihan joka päivä käytävä töissä. Vanhempani kun eivät ole elättäneet mua enää vuosikymmeniin vaan ihan itse on pitänyt rahaa hankkia. Suomessa on nimittäin aika tavallista, että rikkaissakaan suvuissa ei voi jäädä elelemään oloneuvoksena vanhempien ja suvun rahoilla. Jossain suuressa maailmassa ehkä voikin.

Vierailija
10/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin ja kiroan päivittäin :( Vihaan elämääni ja sitä että olen köyhä. Olisinpa Kardashian.

Ja mitä se sua hyödyttää..

Mieti mitä mahdollisuuksia sulla on helpottaa elämääsi..esim uuden ammatin opiskelu.

Yritä ensin kaikki konstit...kun on kuopassa niin suunta on vain ylöspäin.

Jos ei oo lukupäätä..mee siivoo vessoja puoleks vuodex.sit reppu selkään ja thaikkuihin köyhäilee loppuvuodex

Vierailija
11/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielluummin itken Porchessa kuin Ladassa vai miten se sanonta menikään..;D joo, vtuttaa olla köyhä ja köyhästä perheestä. Hulluna raadan töissä pikku eurojen edestä ja en rikastu siltikään.

Huumekauppias?

Parittaja?

Kuinkapaljon haluat rikastua...

Ai ni oot vaan idiootti

Vierailija
12/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt rikkaaseen sukuun, mutta kyllä mun on ihan joka päivä käytävä töissä. Vanhempani kun eivät ole elättäneet mua enää vuosikymmeniin vaan ihan itse on pitänyt rahaa hankkia. Suomessa on nimittäin aika tavallista, että rikkaissakaan suvuissa ei voi jäädä elelemään oloneuvoksena vanhempien ja suvun rahoilla. Jossain suuressa maailmassa ehkä voikin.

Maksoivatko vanhempasi opintosi?

Vastaa rehellisesti.

Mikä on ammattisi?

Vierailija
13/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumekauppias?

Parittaja?

Kuinkapaljon haluat rikastua...

Ai ni oot vaan idiootti

Ja sinä olet kehitysvammainen.;D

Vierailija
14/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan, liian kauan erään varakkaan suvun vesan kaveri. Vanhemmat oli ostaneet kullanmurulle oman huoneiston. Joka sitten läävöittyi, tyyppi oli tosi epäsiisti, ilkeä ja ilmeisesti kodin mallilla oli osuutta, että halveksi vähällä toimeentulevien pärjäämistä ja yritti kaikin tavoin hyväksikäyttää muita.

Ystävänä paskin mahdollinen.

Vierailija
15/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pienehkö ero, onko lähtöisin rikkaasta vai köyhästä perheestä.

Rikkaan perheen lapselle on vanhemmat maksaneet autokoulun, auton ja mitä kaikkea ja tod.näköisesti auttavat laskujen maksamisessa, niin lapsilla jää oma työssä tienattu palkka käyttöön. Monet rikkaan perheen jälkeläiset, jotka tekevät ihan tavallisia duunarihommia, matkustelevat enemmän kuin köyhikset. Köyhillä pitää maksaa palkastaan kaikki laskut ja muut elämisen menot.

Vierailija
16/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnyin köyhään perheeseen, mutta opiskelin itseni parempaan elämään. Vanhempani eivät kouluja käyneet. Pitää olla onnellinen, että Suomessa voi opiskella ilmaiseksi eikä tarvitse maksaa kalliita lukukausimaksuja. Nyt tienaan yli 5000 euroa netto kuukaudessa. 

Vierailija
17/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syntynyt rikkaaseen maahan, jossa veronmaksajat kustantavat opiskelut vaikka kuinka pitkälle jos vain haluaa opiskella. Mikset käyttänyt tilaisuutta hyväksesi ja hankkinut korkeaa koulutusta joka mahdollistaa mielenkiintoisen työn omalla vapaudella ja vielä kovat tulot siihen päälle.

Vierailija
18/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä synnyin köyhään perheeseen, mutta opiskelin itseni parempaan elämään. Vanhempani eivät kouluja käyneet. Pitää olla onnellinen, että Suomessa voi opiskella ilmaiseksi eikä tarvitse maksaa kalliita lukukausimaksuja. Nyt tienaan yli 5000 euroa netto kuukaudessa. 

Olet mukavan nöyrä ja vaatimaton persoona.

Vierailija
19/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet syntynyt rikkaaseen maahan, jossa veronmaksajat kustantavat opiskelut vaikka kuinka pitkälle jos vain haluaa opiskella. Mikset käyttänyt tilaisuutta hyväksesi ja hankkinut korkeaa koulutusta joka mahdollistaa mielenkiintoisen työn omalla vapaudella ja vielä kovat tulot siihen päälle.

Hankin korkean koulutuksen. Työllistyminen on ollut mitä on.

Ap

Vierailija
20/48 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankin korkean koulutuksen. Työllistyminen on ollut mitä on.

Ap

No se on ikävää. Tarkoitin vain, että Suomessa köyhäkin voi opiskella ja menestyä. Tietysti pitää olla onnea, että löytää töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän