Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi kaunein astiasto?

Uudesta astiastosta haaveileva
06.04.2018 |

Mitä hankkisit jos saisit rajattoman määrän rahaa hankkia astiaston? Siis koko hela hoidon laseineen ja aterioineet päivineen.

Meillä kuopuskin muutti pois kotoa ja vei osan astioista mukanaan. Meillä on ollut sellaisia halpoja Ikean astioita perhe-elämän aikana. Voimme nyt alkaa vihdoinki viettää miehen kanssa keski-ikäisten seurapiirielämää eli lähinnä kutsua muita samanikäisiä ja elämäntilanteessa olevia vaikka syömään meille. Rakastan ruoanlaittoa ja leipomista mutta kattausten tekoa pitäisi opetella ja paljon.

Kommentit (375)

Vierailija
221/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellini Villeroy & Boch on kaunis ja ajaton.

Vierailija
222/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nettikaupoista olette tilanneet ulkomailta astioita? Oon nyt selannut suomalaiset kaupat, eikä löytynyt mitään mieleistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomat suosikkini ovat iittalan teema sekä taika (mustavalkoisena) Ihanat on. Teema sarjasta lautaset ja taika sarjasta kahvimukit ym. kipot.

Vierailija
224/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset pinnallisia, kun pohtivat mikä olisi kaunein astiasto. Voi hyvää päivää! Osta mitä ikinä itse haluat. Jokaisella palstalaisella on oma mieltymys.

Itse keräilen tiettyä design lasisarjaa, mutten sitä paljasta, jottei muut tajua samaa sarjaa alkaa hamstraamaan.

Vierailija
225/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Villeroy & Boch Old Luxemburgin ja French Gardenin.

Vierailija
226/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Design kirjoitti:

Onpa ihmiset pinnallisia, kun pohtivat mikä olisi kaunein astiasto. Voi hyvää päivää! Osta mitä ikinä itse haluat. Jokaisella palstalaisella on oma mieltymys.

Itse keräilen tiettyä design lasisarjaa, mutten sitä paljasta, jottei muut tajua samaa sarjaa alkaa hamstraamaan.

Etkä sitten tunnista omassa ajattelutavassasi olevaa pinnallisuutta? Olet klassinen esimerkki tyypistä joka arvostelee muita tasan siitå ominaisuudesta, mikä on itselle ongelma. Sun pinnallisuus on tietyllä tapaa rumaa kun korostat omaa ”yksilöllisyyttäsi” ja haluat oikein korostaa kuinka puhtaat tietoa muilta. Muut täällä ovat jakaneet ihania vinkkejä ja arvostan sitä

Vierailija
227/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat astiani ovat valkoiset lautaset johon annoin lasteni taiteilla posliinitusseilla

Vierailija
228/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aikoinaan kerättynä lähes koko arabian Illusia, antiikkina ostettu kahvikalusto Rosendahl Pompadour. Käyttöastioina on valkoista, vaaleansinistä ja puuterinväristä teemaa. Kaikki erilaiset taika-mukit ja kulhot löytyy ja joitakin lautasia. Joskus ostan old luxembourgin kun kohdalle sattuu. Äiti on kerännyt useamman vanhan arabian sarjoja, löytyy ainakin kartano, josta tykkään eniten vanhasta arabiasta, kissankello, kesäkukka, myrna ja Rörstrandin Grön Anna. Voisi sanoa, että minua miellyttävimmät astiat ovat Taika, old luxemburg, kartano ja myrnasta olen aina pitänyt.

Vierailija
229/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rörstrand Ostindia on kaunis...esim mökille...ja Ikean Upplaga

Vierailija
230/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hirveimpiä on Myrna. Oon aina inhonnu niitä tunkkaisen ruskeita kukkia ja kuppien muotoilua

Vierailija
231/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että astiastojen keräily on out, mutta ilmeisesti se on in? :D

Tuo Arabian Myrnahan on varsinainen mummonastiasto :)

Vierailija
232/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Design kirjoitti:

Olisi ihanaa jos tuosta ”voi hyvää päivää” hokemasta alettaisiin sakottamaan.

Vierailija
233/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat astiani ovat valkoiset lautaset johon annoin lasteni taiteilla posliinitusseilla

Kuulostaapa tekopyhältä.

Vierailija
234/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tekopyhältä.

Makunsa kullakin, näillä minulle tunnearvoa

Vierailija
235/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware Deluxe Silver Lining Premium.

Vierailija
236/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Talvikki

Vierailija
237/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Design kirjoitti:

Olisi ihanaa jos tuosta ”voi hyvää päivää” hokemasta alettaisiin sakottamaan.

Ja "höpö höpö"stä myös.

Vierailija
238/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaasti saisin valita, niin ehkä Sevrèsin bleu celeste oeil de perdrix.

Vierailija
239/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus voi olla puhtaasti esteettistä ja silmää hyväilevää. Joskus se tiivistyy enemmän niihin muistoihin, jotka kohteeseen liittyvät. Ruotsalaisen Rörstrandin Isabella-astiasto kuului onnellisen lapsuuteni kuvastoon. Säästössä on enää yksi syvä lautanen. En tiedä, vieläkö tätä valmistetaan (enkä yhden hengen taloudessa mitään astiastoa välitäkään keräillä). Mutta tätä ainokaistani vaalin viimeiseen asti. Se vie minut ryppyineni ja suonikohjuineni 70-luvun hiekan-, heinän- ja mansikkamaidon tuoksuisiin huolettomiin kesiin, kun neitoikää vasta odoteltiin <3

Vierailija
240/375 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis "liitua millä piirtää", niin ostaisin Royal Albertin Miranda Kerr -mallistoa. Aivan ihania!!

Näyttää about Pip Studion astioilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi