Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaako nämä yleistyneet joukkotappelut?

Vierailija
06.04.2018 |

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/625859-kymmenia-ihmisia-joukk…

Nyt oli 50 hengen joukko hakkaamassa toisiaan. Näitä tuntuu tulevan yhä useammin. Tuonne kun vielä leviää ampuma-aseet mukaan, niin olemme Ruotsin tiellä. Mitä voit tehdä jos joudut tuollaisen joukon keskelle? Eihän siellä ole yksin mitään mahdollisuutta puolustautua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua niin kauan kuin Suomessa halutaan tähän malliin mennä ja enemmistö suorastaan puolustelee noita. Katson toiseen suuntaan, jos moista toimintaa näen ja jatkan matkaani. Ei kuulu minulle.

Vierailija
22/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ketä kiinnostaa mitä jotkut hesan huudirotat tekee vapaa-ajallaan? Hyvä vaan että nuo ongelmat keskittyy sinne niin täällä muualla suomessa pysyy paikat siistinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolettaa ettei viranomaiset puutu asiaan sen vaatimalla vakavuudella,hyssytellään ja silitellään päätä.

Vierailija
24/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa ihmisistä ei halua nähdä ongelmia vaan antaa niiden mielummin riistäytyä käsistä?

Vierailija
25/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mam u jen vika. Ei vielä ole edes tiedotettu onko ollut osallisena, ja jos on, ei tiedetä taustoja. Voi olla nahkapäät vähän provoillu, ei ne turhaan lähde suomalaisten kanssa haastamaan riitaa.

Alapeukuttakaa vaan venä jä trollit.

Vain Pietarin trollit ja rasistit ovat huolissaan turvallisuudesta. Ja sulle tiedoksi, kyllä ne ma mu ja oli. Voit mennä itse tapaamaan vaikka tänään.

Ei venäjätrollit ole kiinnostuneita meidän turvallisuudesta. Haluavat lietsoa vihaa ja eripuraa jotta kansa olisi tarpeeksi sekaisin ja vietävissä kun sen aika on.

Hajota ja hallitse.

Ja miten voit edes puolustella venäläisiä jotka ovat aika lähellä lähi-idän maita. Putinkin murhailee toisinajattelijoita ja perheväkivalta on laillista.

Vierailija
26/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mam u jen vika. Ei vielä ole edes tiedotettu onko ollut osallisena, ja jos on, ei tiedetä taustoja. Voi olla nahkapäät vähän provoillu, ei ne turhaan lähde suomalaisten kanssa haastamaan riitaa.

Vain Pietarin trollit ja rasistit ovat huolissaan turvallisuudesta. Ja sulle tiedoksi, kyllä ne ma mu ja oli. Voit mennä itse tapaamaan vaikka tänään.

Miten rasisti ovat huolissaan turvallisuudesta, kun itse harjoittavat sitä ''ei turvallisuutta'' omalla käytöksellään? Rasistithan ovatkin todella turvallisia, katso vaika H itle riä ja saksaa.

Vierailija
27/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei venäjätrollit ole kiinnostuneita meidän turvallisuudesta. Haluavat lietsoa vihaa ja eripuraa jotta kansa olisi tarpeeksi sekaisin ja vietävissä kun sen aika on.

Hajota ja hallitse.

Ja miten voit edes puolustella venäläisiä jotka ovat aika lähellä lähi-idän maita. Putinkin murhailee toisinajattelijoita ja perheväkivalta on laillista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rasisti ovat huolissaan turvallisuudesta, kun itse harjoittavat sitä ''ei turvallisuutta'' omalla käytöksellään? Rasistithan ovatkin todella turvallisia, katso vaika H itle riä ja saksaa.

:D tuon piti olla läppä, koska ei täällä ainakaan Pietarin trolleja näy, rasistejá kyllä. Tosin näiden väkivallan vastustaminen ei ole rasismia.

Vierailija
28/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yleistyneet? 70-luvulla oli paljon enemmän jengitappeluita kuin nykyään. Pespallomailat, nyrkkiraudat ja kettingit mukana. En muista oliko ne pahoja, mutta urheilukentille kokoontuivat.

Vierailija
29/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasistiksi leimataan kaikki jotka ovat huolissaan nykyisenlaisesta avoimien rajojen politiikasta, jossa täysin erilaisesta kulttuuripiiristä tulevaa tuntematonta porukkaa lappaa tänne kuin hollitupaan läpi koko Euroopan, eikä i ntegroidu.

Ns. antirasistit luulevat, että jos kaikkien näkemät ongelmat vain lakaistaan maton alle ideologian ja politiikan nimessä, niin jotenkin kaikki vaan järjestyy itsestään, mutta ei järjesty, vaan ongelmiin on puututtava - ajoissa.

Vierailija
30/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yleistyneet? 70-luvulla oli paljon enemmän jengitappeluita kuin nykyään. Pespallomailat, nyrkkiraudat ja kettingit mukana. En muista oliko ne pahoja, mutta urheilukentille kokoontuivat.

Nyt tulijaporukka käy isolla joukolla yhden suomalaisen tai muun länsimaisen ihmisen kimppuun - aivovauriot pahimpana seurauksena...

Ja jos ovatkin esim. tulijoiden keskinäisiä riitoja, niin ovat tuoneet poliittis-uskonnolliset kiistat tänne omasta kotimaastaan, eikä sekään hyvää tiedä. Kenenkään kannalta.

Vierailija
31/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiat esille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasistiksi leimataan kaikki jotka ovat huolissaan nykyisenlaisesta avoimien rajojen politiikasta, jossa täysin erilaisesta kulttuuripiiristä tulevaa tuntematonta porukkaa lappaa tänne kuin hollitupaan läpi koko Euroopan, eikä i ntegroidu.

Ns. antirasistit luulevat, että jos kaikkien näkemät ongelmat vain lakaistaan maton alle ideologian ja politiikan nimessä, niin jotenkin kaikki vaan järjestyy itsestään, mutta ei järjesty, vaan ongelmiin on puututtava - ajoissa.

Rasistit ovat niitä jotka vihaavat ja leimaavat ihmisryhmän pelkän etnisyyden perusteella. Sekä huutelevat tiettyjä nimityksiä ja yrittävät viedä heiltä ihmisarvon. Normi ma mu kriitikko ei ole sellainen. Minä ma mu kriitikkona voin puhua että ei ole tervettä ottaa liiaksi tietystä kulttuurista ja olen vahvasti hyvän kotouttamisen kannalla, mutta ras is ti yrittää vain ja ainoastaan harrastaa omaa propagandaansa ja tyydyttää omaa ideologiaansa toisten ihmisten kustannuksella. 

Toki, ongelmiin on puututtava ja sen on tapahduttava meidän jotka olemme normi ma mu kriitikoita eikä rasi stit jotka yrittävät ottaa oikeutta omiin käsiin. Jälki voi olla sitten kamalaa.

Vierailija
32/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shh, ei suomalaisista saa puhua!

Vierailija
33/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole 70-luku. Nyt ollaan eri vuosituhannella ja menon kuuluu olla sen mukaista.

Vierailija
34/34 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi ruotsalainen tyyli ja sitten voimmekin tottua Lontoon malliin.

Lontoon malli eli puukot ja hapot mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän